Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ještě se dá po položení předního kola na kládu propružit ještě jednou a znovu vrknout plynem - trialový styl a ještě elegantnější překonání překážky. Hodně náročné na načasování, ale určitě se vyplatí natrénovat, plyn a spojka, samozřejmě. Netahat za řidítka a pozor na klády po dešti, špatně trefená předním kolem hrozně klouže a jak se přední kolo smýkne do strany je zle.
technick> jo, jo, je to tak, to je ale už pro pokročilejší borce. Díky za příspěvek a návod, jak na to
ono to půjde!
M_o_m_a_n_e_k> jak se říká, nikdy neříkej nikdy a s chutí do toho
Tohle už se asi nikdy nenaučím
Ještě se dá po položení předního kola na kládu propružit ještě jednou a znovu vrknout plynem - trialový styl a ještě elegantnější překonání překážky. Hodně náročné na načasování, ale určitě se vyplatí natrénovat, plyn a spojka, samozřejmě. Netahat za řidítka a pozor na klády po dešti, špatně trefená předním kolem hrozně klouže a jak se přední kolo smýkne do strany je zle.