Crash Boom Bang, aneb co znamená servis airbagové vesty Tech-Air 5 po aktivaci?
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Foto: Bikers Crown | Zveřejněno: 9.6.2023 | Zobrazeno: 5 921x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Foto: Bikers Crown | Zveřejněno: 9.6.2023 | Zobrazeno: 5 921x
Má tady někdo prosím zkušenost s pravidelným servisem ZDARMA u BikersCrown? Četl jsem někteér negativní recenze, rád bych věděl jaká je realita.
1 reakce
Řídí to elektronika... když to teda nahodou bouchne za jízdy, je to automaticky pad nebo se da udrzet na masine?
1 reakce
A co fotka, povedla se?
Bylo by fajn ji sem dát pro pobavení, případně fotku před dopadem a po něm (najdi aspoň jeden rozdíl)
Nebo si musíme počkat do silvestra?
1 reakce
Tak jsem ji našel a vložil na konec článku. Teď tedy můžeš posoudit sám, za mě fotka na houbelec a ještě bouchlá vesta
U Tech-AIR co mám cca 5 let:
já ne
V race mode jsou 2 bombičky čili 2 pády => potom servis ( mohu potvrdit z vlastní zkušenosti) ale pozor od velikosti XXL i v race mode práskají obě kvůli objemu airbagu - takhle jsem ty informaci dostal tak replikuju
vyfouknutí mě překvapilo jak bylo rychlé potom bklik blik a kombinéza byla opět ready ....
Street mode obě bombičky kvůli lepšímu času iniciace viz pád když stojíte v nulové rychlosti na křižovatce a dostanete ránu ..... a potom servis :)
Prodejce nám tvrdil, že vesta se po první aktivaci může bezpečně používat po zbytek cesty. Aktivována je prý jen jedna bombička a druhá je záložní na zbytek cesty, proto jsou tam prý dvě. Tak kde je pravda?
4 reakce
Záleží na vestě. Tech-Air5 má jen nednu, Tech-Air-Race má dvě právě kvůli závodům, aby člověk mohl zvednout motorku, dojet závod a mít pořád funkční airbag...