Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kdo nevý co je to jezdit ve dvou na datla ?
To je když vám při sportovní jízdě brzda plyn rychlé řazení 1,2,3,4,5,6,5,4,3,4,5,4,3,4
ťuká spolujezdec hlavou o vaši helmu,blbý je když v mladické nerozvážnosti toho spolujezdce vezmete na krátké svezení bez helmy
Došlo mi to tenkrát,až když jsme přijeli zpět a já se otočil,žo to otravné klepání do mé helmy bylo holým čelem a ano,byla to slečna
jj drzet se za madla, to bych poradil tak tchyni ;) zkoušeli jste to? Myslíte vážně že je to na držení? Mitfara PRILEPI KOZENKY NA MOJE ZADA A DRZI ME KOLEM BOKU , NEBO TRUPU A V TERENU ZA RAMENA, POKUD OBA STOJIME a hezky drží balanc = tzn vnimá fyziku a reaguje tna tyto podněty dle potřeby. NIKDY ZA MADLA, TAK SE DRZI JEN ŠILENEC! Stejně jak se učí a zlepšuje řidič, tak se musí učit a zlepšovat batoh, pokud ne , jdu pro jinej batoh. Přece se nazabiju proto , že se batoh přikákne v ostrý pravý a udělá nějakou pitomost. Chce jezdit, tak musi poslouchat a ucit se , jinak at si sezene vlastni máňu dobrej clanek , díkes
ale jinak jo , moto je pro jednoho . Je hezke nekdy vyjet s batohem a uzivat si pocit , ze ja to řídím , ale popravdě je to nebe a dudy oproti ježdění v jednom
...asi jako každý jezdím rád sám,asi jen proto,abych ba´tůžku třeba pádem neublížil, ale když se není s kým se podělit o krásná místa na cestách,tak to také není ono a o večerech ani nemluvím
Z mojí zkušenosti vím, že moje žena dokáže usnout vskutku kdekoliv, ať je to dálnice, nebo Transalpina. Pozná se to většinou díky "cinkání" helmou o helmu Po pár letech ježdění jsem zjistil, že jsem vlastně docela surovec... Ženu mlátím helmou, když spí a blíží se úsek, kde by neměla, kopu botou, když překáží na stupačkách a plácám po zadku, když sedí mimo osu. Stále ale se mnou jezdí ráda, masochistka jedna.
Od mala jsem od táty slyšela " motorka je pro jednoho. "
V poslednich letech si to poupravil na
" motorka je pro jednoho, ale s maminkou jezdim rád " :)
Než někoho svezu, tak to nějakou dobu potrvá. Pro začátek mi bohatě stačil instruktor. Sice to byl "cizí" člověk, ale pořád jsem se o něj bála.
Sama jsem v roli spolujezdce nesvá.
Moja rada znie: spolujazdec sa nemusí nakláňať, stačí keď bude pozerať cez plece pravé do pravej zatáčky a cez ľavé do ľavej. Jednoduché a zatiaľ to pochopila každá čučoriedka ktorú som viezol.
Jo tak to my jsme na cestě kolem světa rok a než jsme vyrazili, tak se Kačka musela naučit na tý motorce pořádně sedět. Jezdíme tím stylem, že ona prostě jen sedí jako přibitá. Já si tak můžu s motorkou cvičit jak chci a ona se chová v podstatě jenom jako zátěž. Řídím v podstatě celým tělem a potřebuju mít svobodu v pohybu, jinak jsem nervní.
Jsem poměrně alergický na informaci, že se má spolujezdec do zatáčky naklánět ve stejném směru ...
Hlavně poté, co jeden spolujezdec v každé zatáčce udělal z ničeho nic prudké zhoupnutí směrem dovnitř.
Pár prvních zatáček nás málem poslal k zemi. Pak jsem si zvykl a vždy počkal, až to svoje hup naklonění směrem do zatáčky udělá zase.
Pak jsem mu to vysvětloval a on že to dělal tak, jak se všude radí.
Že se má spolujezdec naklonit dovnitř.
Od té doby všem říkám, že nemají dělat nic, že mají sedět jak pecky, že si všechno udělám sám.
Takže někam se naklánět není moc dobrá rada.
Spíš udržovat stejný sklon jako jezdec.
Jeste je dobry batuzek upozornit, ze schrupnout si na dalnici neni nejlepsi napad. Vubec by me to nenapadlo, kdyby mi mlada neprospala cely nemecko...To se ji pak bojite i probudit, aby se nelekla a nevystoupila
spike-cz> Díky.Říká se,nevstoupíš dvakrát do stejné řeky.Tak si říkám,třeba platí, nenabouráš dvakrát do stejného zvířete. Přeji hodně pohodovejch kilců, a hlavně šťastných návratů!
článek dobrý,videa supr Rady jsou dobrý,ale sám jsem si letecký den i s batůžkem prožil.Jedete s batůžkem,(máte spolu dvě krásné děti),tak jedeš pomale,není kam pospíchat,život je tak krásný.Přijde to jak blesk z čistého nebe,z pravé strany vyrazí divočák a stačíš si jen říct -a je to v ...pak klasika,nemocnice,rehabko a zase jezdíš,protože prostě musíš.Rady jsou dobrý na předejití průšvihů a držím se jich.Snižují možnost bolesti z mé hlouposti,na bolest blesku z čistého nebe,kterou neovlivním.Někteří tomuto jevu říkají osud.Tak ať NAS žádného tento osud nepotká!
Diky za článek, určitě pomůže těm méně zkušeným. My dříve narození jsme si museli na spoustu věcí přijít sami...
Naše první Alpy v roce 2003 jsme projeli ve dvou na Fazeru a byla to úžasná dovolená. Dnes už by za mne manželka nesedla, tenkrát jí vůbec nenapadlo "co by se mohlo stát", prostě jsme si to užívali. Každou zatáčku jsme brousili stupačky, honili se s ostatníma, kličkovali mezi auty a tak, pohoda
Dnešní doba je přímo posedlá bezpečnosti a učí lidi se pořád jen něčeho bát...
Motorka je pro jednoho, tu si kupuji pro radost a adrenalin. Pro spolujezdce je auto, i když jízda ve dvou může být taky trochu zábava ,ale hlavně při kolizi , je to dvojnásobnej průser. Rady jsou dobrý, ale život si to zařídí většinou podle sebe.Vždycky je dobrý rozbít si držku jen sám, a ty keci ,že já nenabourám,jsou falešný.Každý sebelepší motorkář jednou nabourá.To je životní moudrost a 100% pravda.
Kdo nevý co je to jezdit ve dvou na datla ?
To je když vám při sportovní jízdě brzda plyn rychlé řazení 1,2,3,4,5,6,5,4,3,4,5,4,3,4
ťuká spolujezdec hlavou o vaši helmu,blbý je když v mladické nerozvážnosti toho spolujezdce vezmete na krátké svezení bez helmy
Došlo mi to tenkrát,až když jsme přijeli zpět a já se otočil,žo to otravné klepání do mé helmy bylo holým čelem a ano,byla to slečna
1) Nechat spolujezdce doma.
2) Nechat spolujezdce doma.
3) Nechat spolujezdce doma.
4) Nechat spolujezdce doma.
5) Nechat spolujezdce doma.
6) Nechat spolujezdce doma.
7) Nechat spolujezdce doma.
8) Nechat spolujezdce doma.
9) Nebrat žádné spolujezdce.
10) Z každé své motorky sundat stupačky spolujezdce...
Moje rada číslo 11: nejezděte se spolujezdcem...
jn madla jsou dobra akorat tak na tlaceni motorky aneb autor nikdy nesedel na motorce
jj drzet se za madla, to bych poradil tak tchyni ;) zkoušeli jste to? Myslíte vážně že je to na držení? Mitfara PRILEPI KOZENKY NA MOJE ZADA A DRZI ME KOLEM BOKU , NEBO TRUPU A V TERENU ZA RAMENA, POKUD OBA STOJIME a hezky drží balanc = tzn vnimá fyziku a reaguje tna tyto podněty dle potřeby. NIKDY ZA MADLA, TAK SE DRZI JEN ŠILENEC! Stejně jak se učí a zlepšuje řidič, tak se musí učit a zlepšovat batoh, pokud ne , jdu pro jinej batoh. Přece se nazabiju proto , že se batoh přikákne v ostrý pravý a udělá nějakou pitomost. Chce jezdit, tak musi poslouchat a ucit se , jinak at si sezene vlastni máňu
dobrej clanek , díkes
ale jinak jo , moto je pro jednoho . Je hezke nekdy vyjet s batohem a uzivat si pocit , ze ja to řídím , ale popravdě je to nebe a dudy oproti ježdění v jednom
...asi jako každý jezdím rád sám,asi jen proto,abych ba´tůžku třeba pádem neublížil, ale když se není s kým se podělit o krásná místa na cestách,tak to také není ono a o večerech ani nemluvím
najlepšie je ked ľadvinka sa prilepi na chrbat tak ze citim jej airbagy a odlepí sa až pri zosadnutí
Z mojí zkušenosti vím, že moje žena dokáže usnout vskutku kdekoliv, ať je to dálnice, nebo Transalpina. Pozná se to většinou díky "cinkání" helmou o helmu
Po pár letech ježdění jsem zjistil, že jsem vlastně docela surovec... Ženu mlátím helmou, když spí a blíží se úsek, kde by neměla, kopu botou, když překáží na stupačkách a plácám po zadku, když sedí mimo osu. Stále ale se mnou jezdí ráda, masochistka jedna.
Od mala jsem od táty slyšela " motorka je pro jednoho. "
V poslednich letech si to poupravil na
" motorka je pro jednoho, ale s maminkou jezdim rád " :)
Než někoho svezu, tak to nějakou dobu potrvá. Pro začátek mi bohatě stačil instruktor. Sice to byl "cizí" člověk, ale pořád jsem se o něj bála.
Sama jsem v roli spolujezdce nesvá.
Moja rada znie: spolujazdec sa nemusí nakláňať, stačí keď bude pozerať cez plece pravé do pravej zatáčky a cez ľavé do ľavej. Jednoduché a zatiaľ to pochopila každá čučoriedka ktorú som viezol.
Jo tak to my jsme na cestě kolem světa rok a než jsme vyrazili, tak se Kačka musela naučit na tý motorce pořádně sedět. Jezdíme tím stylem, že ona prostě jen sedí jako přibitá. Já si tak můžu s motorkou cvičit jak chci a ona se chová v podstatě jenom jako zátěž. Řídím v podstatě celým tělem a potřebuju mít svobodu v pohybu, jinak jsem nervní.
Určitě dobrý až na ty náklony batůžku...mám ještě málo zkušeností, ale že má batužek radějc nic nedělat, tak tomu věřím !!! Tak kolama na zemi ! Čuus
Ještě tam měli napsat jedno moudro: motorka se se zátěží při rozjezdech ráda staví na zadní.
Jsem poměrně alergický na informaci, že se má spolujezdec do zatáčky naklánět ve stejném směru ...
Hlavně poté, co jeden spolujezdec v každé zatáčce udělal z ničeho nic prudké zhoupnutí směrem dovnitř.
Pár prvních zatáček nás málem poslal k zemi. Pak jsem si zvykl a vždy počkal, až to svoje hup naklonění směrem do zatáčky udělá zase.
Pak jsem mu to vysvětloval a on že to dělal tak, jak se všude radí.
Že se má spolujezdec naklonit dovnitř.
Od té doby všem říkám, že nemají dělat nic, že mají sedět jak pecky, že si všechno udělám sám.
Takže někam se naklánět není moc dobrá rada.
Spíš udržovat stejný sklon jako jezdec.
Jeste je dobry batuzek upozornit, ze schrupnout si na dalnici neni nejlepsi napad. Vubec by me to nenapadlo, kdyby mi mlada neprospala cely nemecko...To se ji pak bojite i probudit, aby se nelekla a nevystoupila
spike-cz> Díky.Říká se,nevstoupíš dvakrát do stejné řeky.Tak si říkám,třeba platí, nenabouráš dvakrát do stejného zvířete.
Přeji hodně pohodovejch kilců, a hlavně šťastných návratů!
Kenap> Naprostá pravda. Já teda svoji srnku ubrzdil, ale ... kdo mi slíbí, že byla poslední?
Článek suprovej, neurazil a pobavil.
nejlepší spolujezdec je žádnej spolujezdec
Motorka má jen jedny řidítka...
Diky za článek, určitě pomůže těm méně zkušeným. My dříve narození jsme si museli na spoustu věcí přijít sami...
Naše první Alpy v roce 2003 jsme projeli ve dvou na Fazeru a byla to úžasná dovolená. Dnes už by za mne manželka nesedla, tenkrát jí vůbec nenapadlo "co by se mohlo stát", prostě jsme si to užívali. Každou zatáčku jsme brousili stupačky, honili se s ostatníma, kličkovali mezi auty a tak, pohoda
Dnešní doba je přímo posedlá bezpečnosti a učí lidi se pořád jen něčeho bát...
Motorka je pro jednoho, tu si kupuji pro radost a adrenalin. Pro spolujezdce je auto, i když jízda ve dvou může být taky trochu zábava ,ale hlavně při kolizi , je to dvojnásobnej průser. Rady jsou dobrý, ale život si to zařídí většinou podle sebe.Vždycky je dobrý rozbít si držku jen sám, a ty keci ,že já nenabourám,jsou falešný.Každý sebelepší motorkář jednou nabourá.To je životní moudrost a 100% pravda.
jj...ty videa jen k pobaveni
Skvělý videa, jen kvůli nim jsem se k článku ještě vrátil...
Ideální spolujezdec se chová jako skutečnej batoh
Dobře napsaný článek
. Ovšem zprzněný těmi videi
Odpovědnost řidiče je mnohem větší než
je tady popsáno...
Pokud je hezka tandemistka a navic umi potesit, neznam jednoho ktery by to sní nedal :)
Tak videa pobavila