Vyzkoušeli jsme nové Ninjy od Kawasaki: Vřískot čtyřválce v 15 000 otáčkách i šum svistu elektromotoru
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Jiří Jevický , Honza Zajíček | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 23.5.2024 | Zobrazeno: 12 670x
Kapitoly článku
Technické údaje
Kawasaki ZX-4R Ninja 2024 | Kawasaki ZX-6R Ninja 2024 | Kawasaki Ninja e-1 2024 | Kawasaki Ninja 125 2024 | |
---|---|---|---|---|
Objem | 399 cm3 | 636 cm3 | - | 125 cm3 |
Výkon | 57 kW (77.5 koní) | 95.2 kW (129.5 koní) | 9 kW (12.2 koní) | 11 kW (15 koní) |
Výkon při otáčkách | 14500 ot/min | 13000 ot/min | 2600 ot/min | 10000 ot/min |
Točivý moment | 39 Nm | 69 Nm | 40.5 Nm | 11.7 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 13000 ot/min | 10800 ot/min | 1600 ot/min | 7700 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Elektrický | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | - | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Vzduch | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | - | Stojatý |
Počet válců | 4 | 4 | - | 1 |
Rozvod | DOHC | DOHC | - | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | - | 4 |
Vrtání | 57 mm | 67 mm | - | 58 mm |
Zdvih | 39.1 mm | 45.1 mm | - | 47.2 mm |
Kompresní poměr | 12.3 : 1 | 12.9 : 1 | - | 11.7 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | - | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | - | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | - | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Nominální výkon | - | - | 5 kW (6.8 koní) | - |
Provozní napětí | - | - | 50.4 V | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | 3 kWh | - |
Spotřeba elektro | - | - | 4.9 kWh/100 km | - |
Dojezd | - | - | 72 Km | - |
Doba nabíjení | - | - | 7.4 h | - |
Vyjímatelná baterie | - | - | Ano | - |
Typ rámu | Příhradový | Dvojitý páteřový | Trubkový | Příhradový |
Materiál rámu | ocel | lehká slitina | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | 120 mm | 120 mm | 110 mm |
Zdvih zadního odpr. | 124 mm | 151 mm | 133 mm | 120 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | kotouč | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 290 mm | 310 mm | 290 mm | 290 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | dvoupístkový | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | 120/70-ZR17 | 100/80-17 | 100/80-17 |
Rozměr zadní pneu | 160/60ZR17 | 180/55ZR17 | 130/70-17 | 130/70-17 |
Rozvor | 1380 mm | 1400 mm | 1370 mm | 1330 mm |
Úhel hlavy řízení | 23.5 ° | 23.5 ° | 24.4 ° | - |
Závlek předního kola | 97 mm | 101 mm | 93 mm | 90 mm |
Světlá výška | 135 mm | 130 mm | 160 mm | 170 mm |
Výška sedla | 800 mm | 830 mm | 785 mm | 785 mm |
Pohotovostní hmotnost | 189 kg | 198 kg | 140 kg | 149 kg |
Objem nádrže | 15 l | 17 l | - | 11 l |
Množství oleje | 3 l | - | - | - |
Spotřeba | - | 6.1 l/100 km | - | - |
Maximální rychlost | - | - | 99 km/h | - |
První cena | 219900 Kč | 299900 Kč | 211900 Kč | 124900 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 258700 Kč | - | 223500 Kč | - |
Poznámka | Verze RR cena 219.900 Příplatek za balíček Performance 38 800 | - | maximální výkon v rozmezí 2600-4000 otáček, točivý moment 0-1600 otáček; maximální rychlosti bez e-Boostu 64/88 km/h (Eco/Road), s e-Boostem 75/99 km/h; dvě vyjímatelné baterie | - |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.