motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bruttopyr (420) napsal 24.05.2024 v 13:06+2

Tak já patřím k té menšině, která si všimla, že Honza testoval i neelektro stroje a ty jsou parádní.
Víc by lákal litr nebo šestka z prestižních důvodů, ale mne přes všechny "nedostatky/nedokonalosti" nejvíc oslovilo to čtyřkilo.
Součástí zážitku na moto je i pro mne i zvuk - nezaměňovat za hluk!
Přestože má člověk při vytočení pocit, že letí podle sluchu alespoň 200km/h, pořád je relativně blízko povoleným rychlostem, takže na okresky ideálnější než ty silnější, kde člověku ve 130km/h přijde, že stojí na místě.
Obdobu tohodle jsem zažíval na 2T točivé Cagivě Mito , přestoze na tachometru nebylo zrovna více jak 120km/h.

Targus (466) napsal 24.05.2024 v 07:46

Codo

Stran tvého rozhořčení o cpaní e-motorek všude, kam se člověk hne asi tolik.
Jistá paní, která v této době aspiruje na zvolení do europarlamentu, pravila, že grýndýl se rušit nemůže a nesmí, páč se do toho nasypalo MOC PENĚZ!!!

Jistěže nikoli jejích peněz. Ale soudruzi dostali bojový úkol, abych to nazval aspoň nějak poloslušně.
Takže to budeš muset ještě nějakou dobu vydržet.

Jinak autorům článku patří dík, že nepostupují v módu výše uvedené, avšak nejmenované paní, nýbrž poctivě napíší, jak na ně mototrolejbus zapůsobil.

gresini (5285) napsal 24.05.2024 v 06:52

O té elektrice je tady napsáno prakticky všechno ,já ještě přidám jedno slovo - nesmysl No a je pravdou,že design některých modelů je nehezký,když to napíšu mírně!

Codo (458) napsal 23.05.2024 v 23:15+2

Bože, ta servilní nutnost nasrat i do řady Ninja elektromrdku je prostě odporná. E-kája se možná zase udělal, ale jinak tyhle hrůzy patří do stoupy. Stupidní bzučení a užitný vlastnosti na hovno, to je přesně gríndýlová masturbace sama pro sebe. Jak dlouho se ještě těmhle ekofanatikům poleze do řiti? Debilní, nepoužitelný hrůzy, jejichž jediným cestovním pozitivem je zrychlení, než baterky záhy zkapou, budou pořád a pořád otravovat a předstírat, že tudy prý vede cesta. Nevede a tím to hasne. Baterie jsou prostě blbost a nejspíš ještě pěkně dlouho budou, tak ať si tyhle "novinky" výrobci nacpou kamsi. A jejich nabízený testy taky. Mně prostě nebaví zeleně poskakovat a číst jakási "eko" moudra podle představ úchylných rádobyzelených debilů, kteří neumí sečíst ani jedna a jedna. Bzzzzz do řiti. Motorkaření na úrovni elektrických kriplkárových trojkolek pro nemohoucí. Lidl - Penáč - urologie a pak rychle domů. Ale tam dojezd nevadí a dává to smysl, budiž to potřebným upřímně přáno. Ale ten zbytek, to předstírání ekologie a úžasnosti, to teda bez díků sbohem...

5 reakcí

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 24.05.2024 v 21:23

Nevím, na koho je ten elaborát mířený, ale myslím si, že se ani v článku ani ve videu elektrice vážně do zadku neleze...


Sherman (2) napsal 23.05.2024 v 20:45

A kdy bude svezení s Ninja 7 HEV?

Johny_Servis (83) napsal 23.05.2024 v 20:29+3

ale ten dojezd e-1 je přímo omračující. Elektro fanatici nám ale vysvětlí, že je to vlastně děsná výhoda si každých 30km na nějaké smradlavé benzínce na hoďku zastavit a dát si hnusné předražené kafe... naprostá zoufalost

K167 (2084) napsal 23.05.2024 v 18:32+4

Detail inzerátu
Prodám varlata
Stáří: 49 let
Nájezd: 3 děti
Původ: Česká republika
Už trochu pomalejší, ale jinak plně funkční
Pravidelný servis (jen si na ně nesednout)
První majitel
Při rychlém jednání šourek zdarma (pravá kůže)
Důvod prodeje: nákup Ninja e-1

koki888 (161) napsal 23.05.2024 v 15:31

Poznám výhody elektriky. V autách či motocross-enduro moto. Ale tu? To je zúfalosť.

Martas_007 (11) napsal 23.05.2024 v 15:18+1

Co se týče techniky, tak bezesporu je vysoké úrovni, ALE co se týká designu, tak by snad bylo lepší, kdyby motorky navrhovala AI, protože designéra u Kawasaki mají opravdu tragického. Naprosto mi uniká smysl toho, že na motorku za každou cenu nacpu tisíc všemožných hran. Prostě je to designový paskvil. Samozřejmě výše zmíněné je IMHO

JardaBar (227) napsal 23.05.2024 v 14:29

Díky za test. Úplně ta čtyřstovka přesvědčivá nebyla. Jestli jí dusí emisní normy?!

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 23.05.2024 v 15:54

Odšpuntovaná bude určitě lepší, jako všechny motorky, ale pořád je to malý točivý čtyřválec se vším nahoře, normy nenormy :)


Pedl (249) napsal 23.05.2024 v 11:26+2

Tak to byl vydatný test, od každého něco
Ta elektrika nijak neohromila, vypadá to, že mnohem líp poslouží třeba CB125F, dokud bude benzín ke koupi.

SuperSic58 (1447) napsal 23.05.2024 v 10:22

krásný kawky, kromě toho hybridního paskvilu. Počasí vyšlo tradiční české




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist