Vespa Elettrica: Elektrická Vespa jde do výroby již za pár dní
Text: Dominik Valášek | Zdroj: Vespa | Foto: Press | Zveřejněno: 30.8.2018 | Zobrazeno: 8 594x
Text: Dominik Valášek | Zdroj: Vespa | Foto: Press | Zveřejněno: 30.8.2018 | Zobrazeno: 8 594x
Elzon (37) napsal dnes v 09:59 pod "Srovnávacím testem elektrobiků" :
Dalším zajímavým parametrem je životnost baterie. Brácha má elektrokolo kolo KTM, kde baterka odešla po cca. 3 letech. V servise mu řekli, že není vyjímkou jen dva roky. Cena nové cca. 20 tis... Kolik bude stát zde na 3-4 roky ? Prostě zdroj energie je potřeba dořešit. Je otázkou, zda-li je to alespoň fyzikálně u baterií možné ( nárůst kapacity a životnosti o nejméně 100%)...
Vezme-li si , Hogu, jednostopou e-mobilitu do hlavy Evropská Unie,
přijdou z Bruselu zákazy a vyhrůžky uživatelům "spalováků" a neobstojí
selský rozum, ani argumentace jako ta Tvoje - díky za ni
Dobře už to známe z oblasti "řešení" imigrace ...
Elektromanie polračuje...mám čtyřtaktní "50" Kentoyu CUP 4T...Na 3 litry benzínu ujedu 178 km
a jede to 70km/h ...kde jseš Vespo ?!
Jo, a jen tak mimochodem ! Stálo to necelých 20.000,-kč a uř mám najeto 36.000km...bez poruchy a na motor záruku 3 roky!
Kde seš Vespo možná za 1/4 mega ?!
Škoda, že to není na tužkové baterky. Ty jsou taky kůl. Zastavíš u sámošky, narveš jich plnej košík a staré vysypeš do odpaďáku a je po problému s dobíjením.
bude sa to predavat jak horuce rozky... nie preto ze by to bolo dobre, alebo lepsie ako konkurencia, nedajboze ekologicke alebo vyhodne... jednoducho preto ze je to Vespa...
BMW ma motorky jako snizovac flotilovych emisi.
Tady pujde jako u BMW spis o bohate mestske hipiky, nez setrilky na provoznich nakladech.
Líbí se mi ta stříbrná barva, bral bych ji na své Primaveře (z té Electtrica vychází karosérií). Ale to je tak vše... Nevidím moc důvodů proč nepořídit rychlou, hbitou a levnou spalovací klasiku.
Vosa je prostě nadčasová... Je jedno, čím to pohání.
Tak na "tohle" snad půjdu stát ve frontě před obchodem ,
jak se stávalo za Husáka na Simsony a MZty . . .
Další zbytečný pokus o ekologii pro nesvéprávné potenciální zákazníky s naditými šrajtoflemi.
Kdo chce kam...
Nevíte někdo, jestli i motocyklové fabriky musejí plnit emisní limity v balíku prodaných strojů, jako to mají automobilky? Tím by se vysvětlovala existence takovýchto předražených trolejbusů s milionem zcela zbytečných asistentů...
Ale ze všeho nejlepší je samozřejmě ten motorkovo-trolejbusový hybrid.
To fakt nemá chybu.