Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Model: Kawasaki KX 350
Year: 2020
Category: Enduro / Offroad
Compression: 12.5:1
Bore x stroke: 69.4 x 74.0 mm (2.9 x 2.8 inches)
Fuel system: Injection. 44 mm x 1 (Keihin) with dual injection
Ignition: Digital DC-CDI
Engine type: Single cylinder, Two-stroke
Power: 64.00 HP (47.7 kW))
Aj ked som zaryty odporca elektromobility ako slepej vetvy motorizmu možno by som si taketo niečo vedel predstavit samozrejme ak by to malo dostatočny dojazd a ak by tomu povolili bezproblemovy vjazd do hôr ako e-bajkom
to Classic: zatímco těžba ropy, její zpracování na ropné produkty, a jejich transport je hrozně ekologická záležitost a vlastně se při ní ani žádná EE nepoužívá
C: Jako ryzi enviromentalista bych zvazil i nektere enviromentalisticky negativni vlivy vetrnych elektraren (pro priklad z nemecka):
Rocne 100 000 rozsekanych ptaku a denne 5,3 miliardy rozsekanych hmyzaku. To jen tak na okraj, az si bude nekdo opet v mediich stezovat, jak je jich cim dal mene.
(samozrejme, neni to jediny faktor jejich mizeni)
A není to moc neekologické? Těžba drahých kovů, výroba elektřina, výroba akumulátoru, recyklace.
Já jako ryzí enviromentalista jsem zásadně za krosky pouze šlapací, nebo poháněné větrnou energií.
Taky novinka mezi kroskami ( 350 - 2T )
Model: Kawasaki KX 350
Year: 2020
Category: Enduro / Offroad
Compression: 12.5:1
Bore x stroke: 69.4 x 74.0 mm (2.9 x 2.8 inches)
Fuel system: Injection. 44 mm x 1 (Keihin) with dual injection
Ignition: Digital DC-CDI
Engine type: Single cylinder, Two-stroke
Power: 64.00 HP (47.7 kW))
//dirtbikelover.com/kawasaki-announced-kx350fi-2-stroke-fuel-injected/?fbclid=IwAR13fXIPXF1NISgrQNiVrFBARzCPIwm4kOq2fshxqr9Z9hUOv7k7hmZfTSo
Aj ked som zaryty odporca elektromobility ako slepej vetvy motorizmu možno by som si taketo niečo vedel predstavit samozrejme ak by to malo dostatočny dojazd a ak by tomu povolili bezproblemovy vjazd do hôr ako e-bajkom
to Classic: zatímco těžba ropy, její zpracování na ropné produkty, a jejich transport je hrozně ekologická záležitost a vlastně se při ní ani žádná EE nepoužívá
C: Jako ryzi enviromentalista bych zvazil i nektere enviromentalisticky negativni vlivy vetrnych elektraren (pro priklad z nemecka):
Rocne 100 000 rozsekanych ptaku a denne 5,3 miliardy rozsekanych hmyzaku. To jen tak na okraj, az si bude nekdo opet v mediich stezovat, jak je jich cim dal mene.
(samozrejme, neni to jediny faktor jejich mizeni)
A svět zas o kousek dál v prdel.
A není to moc neekologické? Těžba drahých kovů, výroba elektřina, výroba akumulátoru, recyklace.
Já jako ryzí enviromentalista jsem zásadně za krosky pouze šlapací, nebo poháněné větrnou energií.