motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jirka-mz (25) napsal 30.08.2023 v 22:47

Parádní počin, tyhle podcasty jsou perfektní nápad .

K tématu, co mám a aktivně využívám je tempomat. Nikdy jsem si nemyslel že to bude něco, co od tý doby budu na další motorce už vyloženě chtít ... Při přesunech to na dovolených často využívám a pravý zápěstí to opravdu dost ocení. Kdo nezažil, nepochopí...
Dál mám na motorce klasický ABS, asi to význam v určitých situacích má, ale chtělo by to minimálně na cendurech vypínání přes tlačítko.
No a kontrola trakce, nevím jestli to je na 95koňový motorce nutný, ale budiž, zasahuje citlivě a dá se v režimu Rider úplně vypnout, stejně jako ABS na zadku...

véna (77) napsal 28.08.2023 v 10:11

dobře se to poslouchalo, díky
a jako námět pro doplnění bych přihodil automatické vypínání blinkru

pacin (2) napsal 28.08.2023 v 10:05

super pánové , Tempomat ... říkal jsem si k čemu na motorce ?... než jsem to měl možnost vyzkoušet. Návykové a po dálnicích teda jezdím v nevyhnutelných situacích, takže spíš vůbec. Právě jeho využití k relaxu a k odpočnutí, kdy přijde nudnější část cesty je prostě super. Těším se na další díly

lama_snr (31) napsal 17.08.2023 v 19:36+1

Paráda, krásná cesta autem z práce, a přitom vlastně s motorkou Jen ten QS, mě holt baví ta interakce s tím strojem, mechanikou, cítit jak to tam vsechno rachtá dohromady a já to nedokonale ovládám, nechci aby se to dělo samo. No nejsem závoďák. Ale podcast výbornej.

cunado (219) napsal 17.08.2023 v 17:26+1

Dobrý výběr témat, dohromady vám to funguje super, bylo to zajímavé i vtipné zároveň, jen tak dál

redbill (0) napsal 17.08.2023 v 12:47

Pánové děkuji za Vaši práci, myslím, že to bylo pěkné uvolněné shrnutí. Téměř ve všem se ztotožňuji se Zajochem, neb asi máme i podobný jizdní styl a vůbec způsob použití motorky. (viz. jeho video testy) Jezdím už nějaký pátek (cca 30 let) tak jsem si zažil jak motorky s karburátorem bez jakýchkoli fičurek přes postupné upgrady až po můj poslední přírůstek rv. 2021 nabitý většinou probraných asisitentů a technologických vychytávek.
Vše mělo své, ale určitě zásadní byl přechod karburátor/vstřikování, startování uchcaného fároše nic moc pro baterku! Plyn bych asi také upřednostnil lankový, ale zase ty věci na něj navázané jsou super. Např. oboustranný tovární QS je mazec a zážitek ze sportovní jízdy někde, kde je více utažených zatáček je TOP!
ABS bych asi klidně oželel, stejně jako bezklíč a tempomat.
Intercom chápu u výletníků a v rámci businessmanů jezdících do kanclu na skůtru, jinak mi to s motorkou moc dohromady nejde. Ale je to opět o tom, jak kdo mtotorku vnímá a na co ji používá. Kontrola trakce je fajn, když o ní člověk neví, ale výjezdy v náklonu s mírným powerdriftem byly také super.
Vše má své a je na každém, aby si vybral co zvolí. Jako nešťastné vnímám to nařizování "z vrchu" o tom, co motorky musí mít. NIcméně se tomu asi nedivím, když se více a více stává jízda na moto pouhou módní záležitostí.

panTerek (100) napsal 17.08.2023 v 08:46+1

Nechápu to žehrání na bezklíček. Já furt hledal klasický klíček, OK, za jízdy je ve spínačce, ale kdykoliv se někam šlo, třeba jen tankovat, na oběd, nakoupit, na výlet, tak jsem klíček vytáhnul a dal jsem ho do nejbližší kapsy. Samozřejmě byl samostatně, aby mi kolem spínačky nerachtal svazek klíčů. A po návratu k motorce jsem ho vždycky hledal, jednou byl v kalhotech, podruhé v bundě, potřetí v kapsičce na boku, párkrát i zůstal v motorce.
Bezklíček je paráda, mám ho na ovladači od garáže, kterej je dostatečně velkej, že ho vždy najdu a hlavně, jak ho nemusím furt dávat do spínačky a do kapsy, je pořád v té jedné kapse od bundy. A kdybych ho náhodou nechal doma, tak když vytlačím skůtr z garáže, tak nenastartuju.
Za mě je bezklíček nejlepší vynález po vstřikování. ABS, EPS a všichni ostatní asistenti se můžou jít před bezklíčkem zahrabat.

TomášOndračka (2) napsal 17.08.2023 v 01:31+1

Ahoj chlapi, dobrý den, nebo jak vás oslovit. Chtěl jsem říct, že to děláte moc dobře. Stačí se podívat na videa testů motorek z celého světa a nemůžu si pomoct, to co je ke shlédnutí na většině videí je naprostá katastrofa. Jako chuťovky si dávám videa z US, kde borec testuje motorku tak, že vyjede z parkoviště na předměstí a pak se sportovní motorkou brázdí čtyřproudové výpadovky, kde jediná zatáčka je sjezd na další čtyřproudovou dálnici a recenzent u toho barvitě hodnotí jak je motorka handling. Jako naprostou špičku pak řadím videa z Británie při jízdě mezi kamennými zídkami za stálého objíždění traktorů a kravinců. Tak to je naprostá špica: Jinými slovy chci říct, že děláte světová videa a je škoda, že to nemáte v angličtině a neukáže to, jak se motorky chovají nejenom na Kanárech, kde jede tlupa testérů za sebou, ale v krásné České krajině plné zatáček a rozdílných povrchů. Nemluvě o kameře a celkově snímání, kde je nejdůležitější, aby to vypadalo co nejrealističtěji a ne jen na efekt. Jen tak dál a klobouček. Díky. Tomáš Ondračka.
PS. Jezdím na naháči Triumph Thruxton R a čumím na ty fičury co umí nový motorky. Stojí to fakt za to?

TomášOndračka (2) napsal 17.08.2023 v 01:30+1

Ahoj chlapi, dobrý den, nebo jak vás oslovit. Chtěl jsem říct, že to děláte moc dobře. Stačí se podívat na videa testů motorek z celého světa a nemůžu si pomoct, to co je ke shlédnutí na většině videí je naprostá katastrofa. Jako chuťovky si dávám videa z US, kde borec testuje motorku tak, že vyjede z parkoviště na předměstí a pak se sportovní motorkou brázdí čtyřproudové výpadovky, kde jediná zatáčka je sjezd na další čtyřproudovou dálnici a recenzent u toho barvitě hodnotí jak je motorka handling. Jako naprostou špičku pak řadím videa z Británie při jízdě mezi kamennými zídkami za stálého objíždění traktorů a kravinců. Tak to je naprostá špica: Jinými slovy chci říct, že děláte světová videa a je škoda, že to nemáte v angličtině a neukáže to, jak se motorky chovají nejenom na Kanárech, kde jede tlupa testérů za sebou, ale v krásné České krajině plné zatáček a rozdílných povrchů. Nemluvě o kameře a celkově snímání, kde je nejdůležitější, aby to vypadalo co nejrealističtěji a ne jen na efekt. Jen tak dál a klobouček. Díky. Tomáš Ondračka.
PS. Jezdím na naháči Triumph Thruxton R a čumím na ty fičury co umí nový motorky. Stojí to fakt za to?

SuperSic58 (1447) napsal 16.08.2023 v 12:55

Super pokec hoši Dal sem si whisky na led, sed do výřivky a byla to krásná hodinka motopovídání v letním pařáku Jinak k těm asistentum. Třeba QS mám na svý motorce už jako základní výbavu a velmi mě to zklamalo. S motorkou to dost nevybíravě škube, očividně to převodovce prospívat nebude, takže ho vůbec nepoužívám. Ve finále je to jen zbytečný inventář navěšený na motorce. Kdyby tam nebyl, uvítal bych to, aspoň by na táhlu řadičky nestrašila ta ohyzdná bambule, do který vede ještě ohyzdnější kabel a jen překáží při úkonech údržby A co se týče testů, letos trochu zapomínáte na nějaký velký či menší srovnávák malorážek

papiboy (1470) napsal 15.08.2023 v 22:27+2

Ja sa radšej ani nevyjadrím, lebo tu je všetko, ako v americkom filme:
"Všetko, čo poviete, môže byť použité proti vám"...

Gilless (298) napsal 15.08.2023 v 21:04+4

Já si teda dovolím nesouhlasit s tím rychlořazením. Nechci znít jako že to dokážu líp a přesněji než elektronika, protože to samozřejmě nedokážu. Kdybych honil desetinky na okruhu, tak je quickshifter jasná volba. Ale na okresce, kde z principu nejedu na limitu, si právě užívám tu práci se spojkou a plynem. Baví mě to jak musím tu motorku vnímat a snažit se s ní najít společnou řeč - s quickshifterem si proto připadám ochuzen. Vlastně to tak mám s většinou asistentů, a proto jsem skončil na jednoduchý (až skoro primitivní) motorce, kterou si užívám každej kilometr

K167 (2084) napsal 15.08.2023 v 20:17+1

Vážení podkasisté,
poslechl jsem to celé a rád konstatuj, že proti tomu plácání "páté přes deváté" v prvním "legendárním dílu" zcela nesmyslně nazvaném "Redakční podcast: O kategorii středních naháčů a co dneska dostanete do 200 tisíc" to je dnes o pozadí kandidátek na Miss Bumbum Brazílie:

lepší.
Pokud udržíte "trend", ztopoří se kvalita jako Památník pokořitelů kosmu v Moskvě:

(Tam jsem taky nebyl).

robfor (28) napsal 15.08.2023 v 12:43-5+2

Jen k zamysleni, dava smysl dat do podcastu s tematem "asistenty" prehled chystanych recenzi a novinek ? Sorry jako, po dvacate motorce mi to prislo jak cteni telefonniho seznamu, tohle bych radeji videl prehledne a graficky, nemam pamet jako sachovy velmistr a navic me vetsina tech motorek ani nezajimala... Me zajmal nazor na ty asistenty. Ted jeprece jen jina doba, specha se, tech prvnich sedm minut se mohlo klidne skipnout a odbyt jednim nebo dvema slajdy. A dost me stve, jak se porad jako cervena nit vinou elektromotorky a elektronicti psi, jako neco technologickeho a uzasneho a pokrokoveho. Rekl bych, ze to je presne naopak, lidi hloupnou, ztraci odpovednost za sva rozhodnuti, chteji furt vodit za rucicku a v konecnem dusledku jezdi hur, nez kdy predtim. Kuprikladu ABS. Kdo nezazil krizove brzdeni v 50 km/h na fichtlu a nezabokoval si to predni kolo, nikdy se nenaucil brzdit, dostal pocit, ze je mistr sveta a svuj prvni opravdovy pruser si odbyde ve stokilometrove rychlosti, na mnohem tezsi motorce, se vsemi dusledky a zadne ABS ho z toho nevyseka...

P.S1: vstrikovani tu neni od roku 1980.nebo o neco "dyl" jelikoz v autech to je fakt o hooooooodne "dyl".
Mercedes Benz Gullwing mel prime mechanicke vstrikovani benzinu v roce 1952.

PS2: ABS je povinne nad 125ccm, diky EU. Fakt je nezbytne nutne mit povinne ABS na buhvijakem skutru ci snad dokonce mopedu, kde to prodrazi cenu na dvojnasobek a udela ho to neprodejnym ? Proc ? Umite to treba rozebrat anebo obhajit ? Kvuli homologaci povinne ABS, vstrikovani a katalyzator Euro5 v cene 50 tisic na motorce v cene 25 tisic, s krouticim se ramem, odflaklym motorem a polofunkcnima brzdama, protoze na nic z toho nezbyly penize ? A co bude dal ? Konektivita s GPS, naklonove ABS, kontrola trakce, kontrola tlaku v pneumatikach, komplet diagnostika, elektronicky plyn, pet map plynu, mobilni appka se servisnimi intervaly a automaticke volani zachranky po nehode , vsecko povinne i na Babette ? Vcene "jiz od" 100.000 Kc ? Tohle obhajite velice tezko. Tohle totiz obhajit NEJDE. To je zase vsudypritomna buzerace nadnarodnich korporaci s dlouhymi prsty a nekonecnymi uplatky pro politiky, ktere v konecnem dusledku zaplati zase spotrebitele, at uz ty veci chteji, nebo ne.

jardusking (112) napsal 15.08.2023 v 10:41

Co vím, tak s elektronickým plynem a palivovými mapami přišla první Aprilie (Shiver 750).

A u Kawasaki nevím, jestli je to tím elektronickým plynem, ale přechod plynu z 0 na otevření prostě vždy cukne (Z900, Z900RS). Na to, že je to 4-vál, tak je to v tomhle neurvalý a třeba tohle mně na Kawě dnes vadí nejvíc.
U KTM poměrně slušnej vývoj v rámci zlepšení, co se el.plynu a map týče.

Prostě vše se strašně mění a je třeba se na to dívat vždy optikou toho, co si dnes můžeme pořídit, případně o co máme zájem. Ty charakteristiky motorek se dnes prostě hodně mění.

7 reakcí

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 15.08.2023 v 18:46

ggrand> ano, jao říkáš, taháš lankem za klapku RbW to není...





cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist