motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
K167 (2084) napsal 09.10.2024 v 07:19

Včera byla představena KTM "automatizovaná manuální převodovka" AMT – Automated Manual Transmission, u které lze volit "Auto režim" nebo "Manual režim" (povel k přeřazení lze dávat standardně nohou pomocí řadící páky nebo ručně na řídítkách).
https://www.ktm.com/cs-cz/tech-guide/AMT.html

PremdaHonda (122) napsal 08.10.2024 v 19:25

Paráda, už se těším jak si to poslechnu před spaním. Sice je to často na třikrát, protože u toho usnu, ale nevadí.

zahadnytajemny (53) napsal 08.10.2024 v 18:00+2

Díky pánové za další zajímavý podcast. Doplnit nabídku o podcasty byl dobrý nápad a realizovaný počin

Zajímal by mě Váš názor...plánoval jsem vyměnit V-Strom 650 za velký Versys. Teď přichází zmiňovaný "modernizovaný" na 1100. Šli byste do něj nebo si počkali na nějakou zajímavou akci doprodejů skladových 1000? Díky a pokračujte ve Vaší práci a dělání nám radost v motorkářském životě

vojtechposmourny (376) napsal 08.10.2024 v 17:42

Kawasaki - Meguro už tu je ve verzi w800. Respektive ne tady, ale jen doma v Japonsku. Btw Meguro je vlastně otcem celé řady W od Kawasaki...

Momo_46 (5) napsal 08.10.2024 v 14:08

Rád počúvam vaše podcasty a teším sa na to čo KTM predstaví teraz na jeseň lebo rozmýšlam o kúpe GTčka ale musím povedať že som bol trochu sklamaný že napriek nadpisu ste sa na konci dostali ku KTM len okrajovo a viac času ste venovali ostatním značkám.

Inak ďakujem že pravidelne vytvárate dobrý obsah

JardaBar (227) napsal 08.10.2024 v 12:58

Sádra je pryč

TonySK (78) napsal 08.10.2024 v 10:18-3+1

KTM ma snahu o svoju zachranu, to je chvalyhodne. Ale mam obavy, ze novymi modelmi to nezachrania. KTM az prilis casto predstavuje nove modely. Ja by som skor uvital evoluciu, nez revoluciu, radsej upgrade existujucich modelov, aby mali zakaznici pocit, ze sa vychytavaju stare chyby. Lebo z tej modelovej ofenzivy mam pocit, ze KTM akoby bezala cez vodu, preskakujuc z jedneho potapajuceho sa modelu na druhy. Akonahle sa zacnu prejavovat nejake vady, ide na trh novy model, ktoremu zase bude nejaky cas trvat, kym sa objavia nejako statisticky vyznamne pozorovania opakujucich sa zavad... A potom KTM zase preskoci na novy model... A tak stale dokola...




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist