Redakční podcast: Nejočekávanější novinky sezóny 2024
Text: Dominik Valášek | Foto: Honza Zajíček | Hlas: Vláďa Novotný , Jan Rameš , Dominik Valášek | Zveřejněno: 16.1.2024 | Zobrazeno: 5 071x
Text: Dominik Valášek | Foto: Honza Zajíček | Hlas: Vláďa Novotný , Jan Rameš , Dominik Valášek | Zveřejněno: 16.1.2024 | Zobrazeno: 5 071x
Super podacast
Zdravím pánové,pořád mi to nedá a musím to napsat
Povídání super,ale proboha Dominiku proč téměř v každém podcastu přirovnáváte něco k autům???Člověk sem na web utíká aby se jich zbavil.To nestačí,že už do motorek rvou všechny ty sr....ky?Auta prosím nechme na běžný fádní život
Jinak Vám to jde Dominiku super
a díky celé redakci za to,že se pro nás snažíte
Já: Hoši hlavně počkejte, až na konci zhasne to červený světýlko, jinak tam budou slyšet věci, co slyšet bejt nemaj.
Honzis: JÉŽIŠMARJA!
Holt stane se
K ninja/ZXR400, Japonci vyrábějí podobné šílenosti už dlouho, např. Honda dělá 4i válec boldor a cbr250rr, Suzuki i Kawa dělala ještě pár let nazpět 4i 400cc myslím, byť jen pro domácí a asijský trh, kvůli tamnímu omezení zákony/zdanění/pojištění.
bylo by hezké mít tyto možnosti od výrobce snížit váhu/zvednout výkon lehce napříč kubaturami podobně jako kdysy genltemanské dohoda o výkonu JDM aut do 2-3l a 200koní v Japonsku nebo max. rychlosti 299km u motorek.
S Aprilii rs450 a váhou jste to vystihli
Loni spousta novinářů vychvalovala Hondu CL500 pro požitek z jízdy, která mě kvůli obřímu výfuku a nepěknému budíku rebelu naopak vůbec nezaujala. Když porovnám neoretro/cruisery, máte pravdu, že se s nimi roztrhl pytel - Moto morini, Keeway/Benda, RE, Kawasaki, a další. Z nich CFmoto CL-C450 vypadá nejlépe.
U Kawy eliminator vs vulcan se divím, že najednou dokáží vyrobit menší moto s lepším poměrem výkon/váha, a neinovují vulcana.
Díky za podcast na výborné téma
. Mě tohle téma přišlo nejlépe zpracované jako video, když seděli Honzis, Zajoch a Vláďa u velké obrazovky, scrollovali tam po jednotlivých novinkách a takhle je rozebírali. Takhle jako podcast mi k tomu občas chyběla představa o vzhledu, takže jsem na vedlejší kartě měl otevřený motokatalog či články a průběžně si hledal, jak která ta motorka vypadá, když jsem nevěděl. Nicméně nějaký minulý rok tu snad tento přehled nebyl vůbec, takže aspoň za podcast moc děkuji. Oproti tomu videu se mi navíc líbí, že tady jste motorky měli roztříděné podle kategorií. V tom videu se šlo podle značek, takhle mi to rozdělení přijde logičtější.
?
PS: Honzis na konci ježišmaria co
Už jsem takřka rozhodnut jít do nového Himalayana...čekám na evropské recenze a na moje svezení. Bude to jistě skok z objemu 1200
Zajímavý bude Honda Transalp 1100. S kruťě teréními ambicemi asi zamává 150 kg Kawasaki 700 ,atd ,bude toho hodně,jen obyčejný lidí s normálním platem ,co je jich nejvíc, nebudou mít v týhle době na to prachy. Takže vše bude po starém, ceny se budou držet starsích spolehlivých ojetých moto. Přece nezadluži rodinu. A nové modely už větsina přestane pomalu číst a spíse se uchýli k recenzím Ojetin,a tohle téma tu jaksi, pánové z redakce nepochopili, že
chybí.
1 reakce
Já už jsem si chtěl na starý kolena koupit něco klidnýho typu Bonneville, ale ta XSR900 GP mi nedá spát.
S tou Hondo Rebel mně to připomnělo
Chápu, že jste trochu obešli Čínu, ale moto morini letos vystřelila spoustu novinek a i s V2. Podle mě to nakonec může být dost zajímavé.
Ježišmaria co jsi???
KOVE bude dělat co jsem slyšel týnecká Jawa....takže adios amigos
Po ujasnění priorit kde a jak budu jezdit, je pro mě asi nejlepší volba Suzuki V-strom 800 v základní verzi. DE mě nadchlo motorově, ale nelíbí se mi dušové kola. A pro mou výšku 175 cm bude jistě i fajn sedlo 825mm.
Ještě lehce váhám nad modernizovanou Moto Guzzi V85TT, kdy ji chci na jaře otestovat, zda mě nadchne nebo zklame motorově. Vzhled je nádherný. A dále jakou na ni nastaví cenu oproti nynější 270tisíc.
1 reakce