motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
papiboy (1470) napsal 31.01.2024 v 08:36+1

Tryznitel , jasne. Dve hodinky pojazdiť v snehu a pneumatiky sú čistejšie, jak nové...

TryznitelDemonu (3) napsal 30.01.2024 v 19:24

Kdepak. V zime je nejlepsi motorkarska masturbace - lesteni a cisteni motorky.

děsno (59) napsal 30.01.2024 v 14:32+3

Dneska mi zamrzly budíky, že jsem nepřečetl ani rychlost. Naštěstí ten enfield moc nejede :)
Život je krátkej na to zimovat motorku...

Springi (29) napsal 30.01.2024 v 13:47

Super podcast jako vždycky. Jediné co bych vytkl je fakt že panu Tichému nebylo dost často vůbec rozumět jak mluvil potichu. Alespoň teda když posloucháte podcast v autě jako já.

Targus (466) napsal 30.01.2024 v 09:23+2

Zimní motorkaření jsem pěstoval v době, kdy jsem byl nezvratně přesvědčen, že jen souhrou nešťastných náhod nejsem doposud mistrem světa (a pochopitelně přilehlého okolí) v motokrosu.
V chytré knížce jsem si přečetl, že krosaři v Dukle trénují do -12°C, z čehož logicky vyplynulo, že pokud chci být alespoň tak dobrý, jako oni, musím do terénu i ve sněhu.
Z pincka šel dolů podsedlák a sedlo, nádrž jsem vytunil kusem filcu, abych neměl do zadku vytlačenou tak moc velkou díru od nalévacího hrdla a ...

... JELO SE!!!

Nezvratným faktem bylo, že se nikdo neobtěžoval v té kose mne vyhánět z míst, kde by to v létě neprošlo. A tak všechny louky a pole v okolí 5 km byly moje...
A nepopiratelnou výhodou bylo, že občasné ulehnutí do půlmetrového prašanu nepůsobilo na mém "závodním" stroji tolik škod...




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist