Redakční podcast: Jak si vybrat motorku?
Text: Dominik Valášek | Foto: Jarda Ducháček | Hlas: Filip Tichý , Dominik Valášek | Zveřejněno: 3.10.2023 | Zobrazeno: 5 104x
Text: Dominik Valášek | Foto: Jarda Ducháček | Hlas: Filip Tichý , Dominik Valášek | Zveřejněno: 3.10.2023 | Zobrazeno: 5 104x
Ešte jedna poznámka ohľadne výšky, čo si mnoho ľudí neuvedomuje. Ak je človek vysoký, na výške sedla až tak nezáleží. Tak ako krátki majú problém v polohe, keď naťahujú nohy, dlhí majú problém, keď majú nohy skrčené. Dôležitá je teda pozícia v sede, či nie sú nohy príliš skrčené a hlavne či nemá motorka prvky, ktoré zavadzajú kolenám. Samozrejme výška sedla to ovplyvňuje v tom smere, že sa stupačky nedajú spustiť až na zem, takže pri nízkom sedle nevyhnutne musia byť relatívne blízko. Na druhej strane vysoké sedlo nie je zárukou ničoho, viď napr. nový Tiger 1200.
Ahoj,
koukám, že některé epizody se na Spotify neobjevují, třeba tahle, nebo rozhovor s Ondřejem Löblem. Nešlo by to nějak napravit?
Díky
Tak já vám řeknu, která motorka je nejlepší na světě. Je to MOJE motorka, protože na ni můžu kdykoliv sednout a jet
Při rozhodování o koupi motorky jsou důležité dvě veličiny. Ty které jsou podstatné v životě vůbec. Peníze, o tom řeč byla. Ta druhá je čas. Protože když vysolím statisíce za motorku a potom nejezdím, protože vlastně nemám kdy, jsou ty peníze vylitý do žumpy. Ale zase výborný ojetiny po takových lidech.
3 reakce
Přesně tohle zažívám, návrat po 30 létech do jedne stopy. Vloni na podzim KLE 500 a po malém rozježdení XJ 900. Prostě "parník" na delší cesty ve dvou. Díky za podcast.
"Když to máš v hlavě srovnaný,začít mužeš na litru,šestikilo je pro holky!"
Takéto a podobné zaručené rady počúva človek často. Ale tu ide fakt nie o prežitie,ale o užitie si jazdy.
Výborný podcast,kde bolo vysvetlené všetko a mal by si ho povinne vypočuť každý začiatočník.
Tyhlety podcasty to byl vynikající nápad hoši
Moc pěkný podcast. Zvlášť se mi líbí myšlenka (a sám to tak vnímám), že je dobré mít motorku, u které dokážu využít celý její potenciál - ale musí tam přitom ještě být nějaký ten adrenalin.
Jen doplním, místo řetězu kardan a koupit novou, ne "nikdy nebouraná, jen sednout a jezdit"
. A napište mi aspoň jednu.
tak to je velice jednoduché: chlazená vzduchem, v případě potřeby lze nastartovat našlapovačkou, pletená kola, bez elektronických fičur, analogové přístroje žádný dispeje, obyčejná světla žádné neopravitlené ledky, pořádné blatníky aby bylo možné jet i v dešti, pořádné sedlo pohodlné i pro spolujezdce, bez zbytečných pohledových plastů. Ale to se Vám výběr opravdu velice smrskne.
přesto takové stroje jsou.
4 reakce