Petra a Martin z Throttle Punks na tandemu s Vláďou: Dřív zákazník musel přinést pivko, aby byl obslouženej
Text: Vláďa Novotný | Foto: Honza Zajíček | Video: Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Foto: Archiv Throttle Punks | Zveřejněno: 5.2.2024 | Zobrazeno: 6 420x
Tak do Throttle Punks už bohudík nikdy,!!! první návštěva na na oko ok ale aby doprdele jen vyfoukaly vzduchovej filtr místo výměny kterou jsem požadoval stejně si ho ve finále nechali zaplatit. servis jako takovej hrůza nechali staré těsnění víka po kterém začal chcát na olej motor nebyl velkej problém říct že se vymění nebyl problém to zaplatit! jsem to no a teď v březnu mě potkal problém s řadícím mechanismem na tigerovi 800 no a nádherně od toho dali ruce pryč prý se kvůli tomu bude muset půlit motor což nebylo absolutně potřeba ale hlavně to ani nechce dělat takže za mě velký špatný díky nim jsem objevil v lysé nad Labem pana svobodu a už nikam jinam sorry na háčky čárky, čárky ve větách
moc pěkný rozhovor
dobře jsem se bavil, ať už se jednalo o osobní pocity a úskalí podnikání, momentky a postřehy z praxe i práce s lidmi... přeji hodně úspěchů do budoucna!
Do budoucna Vám přeji spoustu spokojených lidí kolem sebe
Každý jiný (a mnohdy lepší) přístup bude mít své zastánce i odpůrce. Ano, svou novou moto jsem kupoval právě zde. Návštěva byla náhodná a přístup skvělý
Myslím si, že člověku se vrací to, co dává...
Luxusní rozhovor, dal jsem si tentokrát delší verzi a nelituju
. Přeju hodně úspěchů do dalších sezón a taky trochu štěstí na normální lidi
Úplně přesně vím o čem mluví
Přeju hodně štěstí. Tenhle model společného podnikání (i když v jiné branži) jsme s bejvalkou vydrželi deset let. Je to o nervy….
Mám z toho rozpačitej pocit. Otevřeli jsme si servis, ale chodí nám tam lidi... A ještě musí prodávat motorky. Kde je ta hranice mezi zhroucením a přijetím novýho člověka? Objednání a čekačky na servis chápu, ale jako sorry, objednávat se, že se chci podívat na motorky, který jim stojí na krámě? Tak ať vezmou účetní a přijímacího technika a paní ať se věnuje zákazníkům a marketingu. Měl jsem v plánu se tam na jaře vypravit, ale z rozhovoru jsem nabyl dojmu, že je jako nový zákazník, který by v budoucnu chtěl využívat i servis, jsem na obtíž a že na mě vlastně už nemají kapacitu.
7 reakcí
Fajn příjemnej rozhovor. Supr postřehy z "té druhé strany"
.... Si ten kit na Tenerku teď budu muset koupit
Velmi fajn lidi, ochotní, vše podrobně vysvětlí a snaží se najít řešení pro zákazníka. Velmi příjemná vlastní zkušenost při testování 800MT s úpravou TP. Víc takových supportive míst
Přeji vše dobré!
2 reakce