Karel Abraham na tandemu s Vláďou: V motorkách MotoGP jsou obrovské rozdíly
Text: Vláďa Novotný | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 27.10.2020 | Zobrazeno: 12 463x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 27.10.2020 | Zobrazeno: 12 463x
Děkuji Kájovi za foto s podpisem. Je škoda že nejezdí ajspon v Moto E.
Nikdy jsem se k Abrahámům nechtěl vyjadřovat, ale aktuálně to vypadá na hrobníky Velké ceny ČR. Samozřejmě ten úplně první hrobník byli ti, co jim ten okruh prodali...
Ocenil bych u pana redaktora, kdyby si trochu osvěžil znalosti, protože karbonové brzdy byly už na 500 ccm ale to je drobnost v porovnání s Dukáááti. Nebo bude říkat Yamáááha?
Ještě že Tito Rabat , není z česka , ten by to tady schytal od těch našich odborníků(viz. aero,Yamasaki , atd.) , kteří od klávesnice poznají kdo do MOTO GP patří a kdo ne.
Jinak můj názor na dění kolem motocyklů se hodně shoduje s názorem lidí , kteří o tom něco ví (viz.LAJWEC , IvanDvoutakťák. atd.)
3 reakce
Rozhovory supr, s chuti jsem si je poslechl.
Jen mi prijde smutny, jak to tu sleduju, ze se Kajovi dostane uznani, az po skonceni kariery.
Tenkrat na me padaly slusny, zluty hejty, kdyz jsem pronesl, ze si Kaja (2.misto v Kvalde), namazal Valeho na chleba.
Radeji fandit italum/spanelum, nez ceskemu jezdci....
1 reakce
Jezdit s hvězdama, za svy dost velký prachy a nechat si srat na hlavu!!!
Učebnicovy příklad nesvepravnych rodičů kam až to jde zahnat... ???
6 reakcí
Skvělé, snad to bude mít ještě pokračování.
Jo a jinak se fakt hrozně bavím, jak si někteří naivkové myslí, že dostat se do sedla fabrické motorky je jenom o talentu.Zklamu vás. Není ! Těch zájmů, co se tam kříží, jsou spousty.Tak schválně, jestli pak P.Espargaro pojede v příštím roce tu tovární Hondu? Podepsáno má, tak by měl jet, ale .....Šušká se, že Repsol při podpisu prodloužení spolupráce si stanovil podmínku, že chce bratrské duo.No jestli je to tak, tak PE pojede tov.specifikaci u Lucia a nebo postaví 3 Repsolky a nebo prostě nepojede vůbec, protože ho vyplatí. Každá smlouva dle platné legislativy musí být vypověditelná. Hotovo vybavené!
4 reakce
Karel je prostě borec.Absolutně v pohodě týpek.Z toh jak mluví usuzuji, že je to z jeho strany upřímné.A díky těmto rozhovorům soudný fanoušek tohoto nádherného sportu pochopí jednu věc.My vidíme časy a dle toho hodnotíme výkon.Jenže důvodů proč se nedaří tak jak bychom si přáli může a je prostě strašně moc.Jezdec během závodního víkendu několikrát spadne, ale nikdo už neví proč spadl a ani se to nikdy nedozvíme, protože jediné co jezdec může říci je buď moje chyba nebo technická závad.Škoda, že už tam KA není a nemá k dispozici motorku, co má třeba Jack, to bych hrozně rád viděl.Já věřím, že by předvedl sakra parádní šou, protože to byl vždycky bojovník.
1 reakce
No jo Karel chudák musel jezdit na 98% a bylo to sotva na body, za to ostatním stačilo na TOP10 jezdit na 90% a ještě s prstem nose, ne? Díky Karlovi taky už vím, že tovární a satelitní týmy kupodivu nejezdí na stejných motorkách, stejně jako to že továrna podporuje a vyvýjí pro tovární tým a ne pro satelit
Mě to přijde jako vyprávění člověka, který šel náhodou kolem a někdo ho na to posadil, no ikdyž...
2 reakce
Výbornej rozhovor. Dobrý otázky a dobrý odpovědi. Když bude pokračování, budu jen rád. A k těm haterům tady. Vy si opravdu myslíte, vy jelita, že v první sezóně v Moto GP jezdit s Crutchlowem o nováčka roku, že jezdit 13. místa na satelitní motorce, vyhrát závod Moto2 a dva roky držet rekord okruhu nebo třeba prostě jezdit o jen 1s na kolo pomalejc, než ti nejlepší na továrních motorkách, může každej, kdo má na prdeli bankovky? Vraťte se zpátky na váš prochcanej gauč u TV, povolte gumu u tepláků, otevřete si dalšího lahváče a přesvědčujte dál sami sebe, že vy byste to dali líp. Jen to proboha už radši nikam nepište...
4 reakce
Super rozhovor, dobře se Kája poslouchá. I když komentuje závody na Nově, tak má spoustu zajímavých názorů a hodně věcí vysvětluje
Vynikající rozhovor, zajímavé informace, Abaja ví o čem mluví a o čem GP je....
Díky
Myslím, že rozhovor byl takovej bez šťávy, nakonec jako celý Karlovo ježdění. Podle mně byl daleko větší talent Lukáš Pešek, kterej ale neměl to štěstí, že by to tatík zacáloval. Možná i protože je známo, že to nebyly čistý peníze, Abrahám starší žádnej Automotodrom nepostavil, nikdy za něj nikomu nic nezaplatil , tak mladej Karel moc populární nebyl. Možná se pletu, ale jeho občasná vystoupení byly spíš zaplacený PR, než skutečnej zájem fanoušků, kromě tohoto posledního, přece jen je Karel už motocyklovej důchodce a tak jeho postřehy můžou někoho zajímat.
4 reakce
Zajímavý a poučný rozhovor!
Díky za super rozhovor.Rád bych aby Karel pokračoval i v dalších rozhovorech.Díky moc.Karel je borec.
Slyšel jsem oba díly. Asi to budu sám, ale Abrahám mi z toho vyznívá jako člověk, kterej tomu vlastně moc nerozumí a neměl pro ten sport žádný zápal. Mluví, ale je z toho cejtit, že si není jistej, hodně obecných laických informací, kolikrát si ani nevzpomene s kým tehdy závodil atd. Hodně divný...
1 reakce
Super karel je sympatak udělejte ještě nějaký rozhovor je to velmi zajímavé
Karel neřekl nic nového, co by se nepsalo jinde, nebo neřekl on dříve. Čekal bych bud loajalitu k dřívějším zaměstnavatelům a tím pádem decentní komentáře k dění a nebo otevřenej rozhovor o problémech které vynesou trochu zasvěcený informace ven. Připadlo mi že se trochu shodil. Jak extrémě laicky popisuje rozdíly v motorkách tak mám pocit že ten člověk nemohl poskytnout technikům žádné relevantní informace.
Asi se neuměl a nebo nedokázal prodat zkraje tak aby do něj fabrika nebo tým investoval.
Jedinou informaci která měla trochu váhu byla co vidí na palubce.
Poslechl jsem si to celé, ale neměl jsem z něho dobrý pocit. Škoda,
2 reakce
Ja myslim ze v nich rozdily moc nejsou, kdyz je to letos tak strasne vyrovnany...jsou jezdci co umi a ti se umistuji slusne a obcas daj i bednu, a oak jsou ti co umi min a co furt breci a stezuji si.
Myslím, že po tom všem, co Karel řekl o letošní situaci v Ducati ,
o tom co předcházelo už loni, té "smlouvě - nesmlouvě" a vztazích
fabriky k Dovimu, už není nejmenších pochyb o té žumpě,
která Doviho definitivně vyštvala pryč .
Teď bude fabrika moci začít usilovně "hledat" jezdce,
kteří by pro ni titul získali, nebo aspoň ZASE ten
Vice-mistrovskej ... Tak na to jsem opravdu zvědav !
Super zajímavý rozhovor, Karel je borec a sympaťák, škoda že jej nikde nemůžeme sledovat
JJ, politika a protekce je všude, v každém zaměstnání.
K tomu ke sportu jako i k životu, podnikání atd. štěstí prostě patří.
Hlavně zůstat zdravej a nezmagořit z toho..
3 reakce
Pěkný rozhovor, díky
Díky za pokec
Super, díky Karle!
Mam ho rad
je to v pohode chalan.
Bych to dokázal poslouchat hodiny..
Díky Karlovi
můžeme částečně nahlédnout pod pokličku dění v MotoGP. Taky se přimlouvám za další díly-informce
Celkově za sebe říkám, že Na tandemu s Vláďou je jeden z nejlepších redaktorských počinů na tomto webu. Zajímaví hosté, zajímavé povídání
Někdo to tu někde už zmínil, rozhovor "Na tandemu s Jaroslavem Faltou" bych si taky dal líbit
Nebo třeba i někoho ze zahraničí
Skvělej rozhoror.
Jen mě štval pan redaktor se svým "DUCÁÁÁÁÁÁTY
3 reakce