Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Konecne poriadny kus motorky od yamahy co vyzera aj funguje skvele. Pre tu mt plastovu neforemnu a skaredu radu som nemal vobec pochopenie. A to som myslel ze pekne, cestovne a poctive motorky sa prestali vyrabat. Len ta cena nie je pre kazdeho..
krasna masina, ale pre mna predsa len uz trocha velke a hlavne tazke zelezo...
na cestovanie urcite fajn, no jeden znamy ju jhed po tom ako ju kupil zobral na behacku do Dolomitov a po 3500 km mu z prednej gumy trcali draty po bokoch... proste ten tazky predok sa v utiahnutych zatackach a jazde brzda/plyn ukaze...
Konečně 6ti kvalt...
FJR (2006) jezdím třetí sezónu - předchozí sezóny lehce pod 9000km/rok.
První sada gum mi vydržela 14 tisíc. Přední by ještě šla, ale měnil jsem obě.
Nejsem brzda a i tak průměrmá spotřeba za celou sezónu předloni 5,0 loni 5,2 l/100km.
Jezdím z 90% ve dvou, jako opěrku má žena zadní kufr. Sedlo široké, vyhřívaní. X krát mi už za jízdy usnula.
Jinak, doufám že ve zdraví dožiju doby kdy ojeté šestikvalty budou za rozumnou cenu a že japončíci budou jen vylepšovat.
Už se na tu dobu těším!!!
Řazení je klasika.1 dolů, zbytek nahoru. Ta jednička nahoru bude u automatu. Něco jako tiptronic. Řadíš všechny kvalty nahoru. Má to i pádýlka na řídítku, tak bys v těch kvaltech měl pěknej guláš.
Pokud snížili spotřebu (asi jo) tak super, motorka parádní, jen to zadní světlo mi hodně připomíná nějakou hodně levnou čínu, tohle Yama určitě umí líp, co?
Testnul jsem ji v PEMMu Brno. Hlavně jsem byl unešený brzdami spolu s výborným podvozkem. Sedí jak přibitá, rozhodně bych o mí neříkal, že je to jen parník na dálnice. Motor je silný, nějak mě nezaujal, ale na palubáku mi po ostré jízdě svítil průměr 5,9. Na cesták ale je super. Vadily mi jen 2 drobnosti. Stavitelný štítek při nižších rychlostech vibroval a cítil jsem občas malé klepnutí v přední vidlici. U mě za jedna, a ty brzdy...
Míra - přesně,jak si dlouhodobě zvykneš na něco a máš to zažité ,je těžké to měnit , musíš na to myslet a delší dobu to není ono Motorka je to nádherná!
Dříve jsem jezdil na starých Jawách.Jednička nahoru-řazení.
Pak přechod na novější,jednička dolu.Teď začíná dělat Yamaha jedničku nahoru.
FJR se mi vážně moc líbí a chtěl bych ji.
Jen nechápu důvod změny v řazení ???
To je jako bych si měl sednout do auta s volantem na pravo.
S tim by se luxusne po civilizovanem svete cestovalo. O moc lip a rychleji s paradni spotrebou, nez nejake dnesni modni SUV dalnicni krosky = falesne atrapy advanture bikeu s lokotovymi koly . Ale i toto by bylo asi prilis mohutne na me caste kratke sportovni pojezdenicko v blizkem okoli. Nicmene byla by to cest skutecne vyzkouset 6kvaltove FJR na cestach.
Konecne poriadny kus motorky od yamahy co vyzera aj funguje skvele. Pre tu mt plastovu neforemnu a skaredu radu som nemal vobec pochopenie. A to som myslel ze pekne, cestovne a poctive motorky sa prestali vyrabat. Len ta cena nie je pre kazdeho..
krasna masina, ale pre mna predsa len uz trocha velke a hlavne tazke zelezo...
na cestovanie urcite fajn, no jeden znamy ju jhed po tom ako ju kupil zobral na behacku do Dolomitov a po 3500 km mu z prednej gumy trcali draty po bokoch... proste ten tazky predok sa v utiahnutych zatackach a jazde brzda/plyn ukaze...
Konečně 6ti kvalt...
FJR (2006) jezdím třetí sezónu - předchozí sezóny lehce pod 9000km/rok.
První sada gum mi vydržela 14 tisíc. Přední by ještě šla, ale měnil jsem obě.
Nejsem brzda a i tak průměrmá spotřeba za celou sezónu předloni 5,0 loni 5,2 l/100km.
Jezdím z 90% ve dvou, jako opěrku má žena zadní kufr. Sedlo široké, vyhřívaní. X krát mi už za jízdy usnula.
Jinak, doufám že ve zdraví dožiju doby kdy ojeté šestikvalty budou za rozumnou cenu a že japončíci budou jen vylepšovat.
Už se na tu dobu těším!!!
To je takový problém posadit dozadu ženskou? Je to cesťák, tak by mě zajímal posez a jizda ve dvou.
Krásná...až budu starší, chtít víc pohodlí a babi se mnou ještě vydrží...tak proč ne
jdu shanet cernou puncochu pres hlavu a navstivit banku: jediny reseni pro nerestituujiciho duchodce ja tuhke kraaasu ziskat!
Jezdeno nekolik let A super stroj !!! Vypada to jako autobus ale zatacky to reze jak sportovni stroj
Yamaha vytvorila uzasny kousek
Tohle už je fakt TITANIC
Řazení je klasika.1 dolů, zbytek nahoru. Ta jednička nahoru bude u automatu. Něco jako tiptronic. Řadíš všechny kvalty nahoru. Má to i pádýlka na řídítku, tak bys v těch kvaltech měl pěknej guláš.
Myslim si že jednička na horu je len pri poloautomate, pri manualnej prevodovke je všetko po starom.
Nezjistoval nekdo ten duvod, proc to ma razeni jak stary jawy? Jestli to ma nejaky technicky opodstatneni?
Pokud snížili spotřebu (asi jo) tak super, motorka parádní, jen to zadní světlo mi hodně připomíná nějakou hodně levnou čínu, tohle Yama určitě umí líp, co?
Testnul jsem ji v PEMMu Brno. Hlavně jsem byl unešený brzdami spolu s výborným podvozkem. Sedí jak přibitá, rozhodně bych o mí neříkal, že je to jen parník na dálnice. Motor je silný, nějak mě nezaujal, ale na palubáku mi po ostré jízdě svítil průměr 5,9. Na cesták ale je super. Vadily mi jen 2 drobnosti. Stavitelný štítek při nižších rychlostech vibroval a cítil jsem občas malé klepnutí v přední vidlici. U mě za jedna, a ty brzdy...
Zatim to neni muj salek, ale cestovat se na tom musi luxusne
Míra - přesně,jak si dlouhodobě zvykneš na něco a máš to zažité ,je těžké to měnit , musíš na to myslet a delší dobu to není ono
Motorka je to nádherná!
Dříve jsem jezdil na starých Jawách.Jednička nahoru-řazení.
Pak přechod na novější,jednička dolu.Teď začíná dělat Yamaha jedničku nahoru.
FJR se mi vážně moc líbí a chtěl bych ji.
Jen nechápu důvod změny v řazení ???
To je jako bych si měl sednout do auta s volantem na pravo.
Skvělá modifikace osvědčené techniky. Je radost se na FJR svézt a cestovat
.
S tim by se luxusne po civilizovanem svete cestovalo. O moc lip a rychleji s paradni spotrebou, nez nejake dnesni modni SUV dalnicni krosky = falesne atrapy advanture bikeu s lokotovymi koly
. Ale i toto by bylo asi prilis mohutne na me caste kratke sportovni pojezdenicko v blizkem okoli. Nicmene byla by to cest skutecne vyzkouset 6kvaltove FJR na cestach.
Krásný stroj