Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To BMW je blbý příklad, s kardanem takhle skákat, chtěl bych vidět stav motorky po měsíci takového používání. Spíš nějaké KTM 9xx bych dal jako příklad.
žádná. kromě jedné
https://www.youtube.com/watch?v=v7CWG4yqHiU
https://www.youtube.com/watch?v=lNxEHro3YU8
...video ve dvou s kuframa ti dávat nebudu:)
p.s. a teď klidně do mě:)
Tohle je motorka na které se nelámou rekordy. Ráno na ni mohu jet do práce, odpo se svezu domu po rozbitých silnicích a sotolinach. Na tripu si mohu projet v pohodě balkánské šotoliny s kochacim stylem a s minimálními náklady. Žádná motorka totiž nezvládne jet s kufry ve dvou plnou palbu po dálnici a potom odbočit na motokrosovou trať a tam v pohodě skákat..
Mě se ta motorka neskutečné libi.. na enduro mam hb300 2t, na ježdění do práce nx650.. i s touhle starou kraksnou projedu z dálnice do lesa a váží stejně.. a ta cena?? Kdo chce off jet na litrove motorce za půl mega? 200 bez je nádhera..
Vlnič: tady je to pěkně vidět. To prostě není ostrá, kde stojí sada plastů tři tácy a můžeš je měnit jednou za sezónu. Nebo 790R, kde to pobere plast překrývající nádrž a stojící cca dva tisíce - a opět můžeš měnit jednou za sezónu. Takže prostě padáky.
Sirr: spíš se bavme o tom, proč je lepší dražší taky by se mi líbilo ve světě, kde by lepší věci stály míň, než ty horší. ale takovou jitrnici svět neviděl
Gaseer: úžasný. hlavně ten nízký blatník, který tě zastaví po prvním větším bahně.
Podle všeho toho dokáže GS ještě víc
Mig_35 : nic ve zlém...
jako milovník jaternic, bys neustále neřešil zdvihy,ConeWalve... nepřednášel o hroznech a neustále nezdůvodňoval, proč dražší je ve finále lepší...
T7 holá v základu je úplně super motorka...to že naní lze dokoupit vybavení, je stejný reklamní tah mnoha jiných strojů jen jak vytáhnout z kapes co nejvíc dalších peněz..
Jinak ten článek je o ničem...jen tak jako oživuje již napsané info od Vládi ...
Jirko, "sjede tam maximálně na polňačku"...
co jiného se dá s 200kilovou motorkou jezdit? Občas se podívám na velkého propagátora 790R Pepíka Sršně a ten v upoutávkách mluví o brutálním offroadu... a pak jsou s velkou slávou uvedeny videa z lesních a polních cest... nic jiného než tohle a potom třeba šotoliny v Bosně s takovou motorkou nikdy jezdit nebude. Nebo s tím někdo skáče klády a jezdí Erzberg až nahoru?
Ano, Himalayan objede svět stejně jako GS, chleba s paštikou zasytí stejně jako steak z lososa... a jestli je to totéž, nechám na ctěném čtenáři - a to říkám jako člověk, který dá přednost jitrnici před kaviárem:)
Vážně mě baví, jak se všude řeší, jestli T700 nebo 790R. Ta cenovka za holotu mi přijde fakt mimo, ale trh si žádá, trh to dostane. Navíc udělejte pořádné PR a motorka se prodá.
Stejně většina majitelů (a tím se vůbec nechci nikoho dotknout) sjede tak maximálně na polňačku a proto, aby si "odskočili".
Pokud se podívám na fakt cestovatele, kteří objíždějí celý svět cestou necestou, tak se podívejte, na čem většina jede.
Fakt mě baví Noraly z www.itchyboots.com.
https://www.youtube.com/channel/UCEIs9nkveW9WmYtsOcJBwTg
Koupila si v Indii za poloviční cenu než stojí u nás Royal Enfield Himalayan (u nás za 119 tyček) a objíždí na něm svět. A objede ho stejně jako na GS1250 za 750.000 v plný palbě. A jako benefit má to, že jí to se šroubovákem, 5 klíči a kladivem opraví v každé chýši. Nebude čekat na řídící jednotku, čidlo toho a toho, jako jsme to viděli v prvních dílech, kdy jel Liška, Révai a Kulhánek s Ptáčkovou Moto cestou necestou. Nechci tím v žádném případě hanit BMW, ale ukázat jenom na to, že na skutečný zážitek nemusí člověk mít poslední výkřik (někdy i výstřik) techniky za čtvrt nebo třičtvrtě bambiliónu.
Z vás, co jste na T700 jeli - přijde mi to nebo je motor neuvěřitelně vysoko (výfuk pod motorem). To mi jako technický zázrak nepřijde. Budu se muset ke Kabourkům vypravit na průzkum.
Heki> ano, drahé motorky bmw-ktm od 2008 zdvojnásobily v čr prodeje, ale japonci tu předkrizi ještě nedohnali (suzuki kleslo 7x!). Dovoz ojetin klesl z 22tks na 17tks. Takže počet motorkářů cca stejný, jen se mění struktura k bohatším. Spíš bude hůř (ubývá jaw, zdražilo-zesložitělo řp -již fakticky o dost méně nováčků).
Než doženeme Švýcarsko (má 3x větší prodeje, velkých modelů i 10x), tak EU řízení motorek zakáže
ProsteOFF: eRko má hlavně vyšší zdvihy, a pokud prosteOFF tak asi není o čem... navíc ta základní verze je tou svojí nevýškou neuvěřitelně ošklvá, vypadá to jak zbastlený čopr...
Heki> Tím psaním o spolehlivosti KTM píšeš obecnou pravdu. Jo tak jsem to spolu s dalšími lidmi z motorkarskeho okruhu taky vnímal. Otec měl před lety 1050 a po dvou letech začala žrát olej, tak šla z domu. Teď má Afriku a té zase tečou tlumiče... Myslím si ale, že ty nový kousky budou co se spolehlivosti týče ok. Vždyť existují i KTM s vyšším jak stotisicovym najezdem... Zrovna včera jsme to řešili. Jednu 1150 co máme v okruhu, tak si pořád dobirame ale borec najeto 50 tisíc a nic závažného neřešil. Naopak všem klukum s afrikami tlumiče vytekly, triumphy problém s chlazením, některé BMW škoda mluvit. Takže ano, my si KTM místy dobirame ale ono to jezdí. ?
SuperSic58: tak to nesouhlas. Ano západ je v tomhle dál, ale i tady jak stoupá životní úroveň (stoupá, říkejte si co chcete), tak si motorku kupuje každý, kdo má do prdele díru. Před 15 lety to byla záležitost skalních, ale dneska si to lidi kupujou dle hesla z filmu: ''co ještě nemám? Hrobku...'' A bude toho víc.
Moc pěkný důro se super motorem, tady neni co řešit. Na výlety po zdevastovanejch českejch okreskách ideál. Nebejt přestřelený ceny, tk by se prodávala ještě víc. Spotřeba 3,2l je amadeův sen, realita bude kolem 4,5l. A že by bylo motorkaření u nás masovka, to ani omylem. Pořád je to záležitost pro hrstku skalních. Jeďte se podívat třeba do Francie nebo rajchu, tady jsme stále v motopravěku.. A jiný to nebude.
Ještě jsem na tom nejel, ale kamarád ji bude kupovat, tak doufám, že mě nechá povozit. Z nových strojů je tenerka jedna z mála, která mě zajímá.
Ta KTM bude asi ostřejší kousek, ale mezi náma - kolem světa bych na ní jet nechtěl. Už jsem slyšel i hrůzostrašné historky o sypnutém motoru po 10 000km a táhnoucí se reklamaci... Přesně tohle v Albánských horách nechceš řešit. Ruku na srdce - KTM má nejostřejší náčiní, nejlepší podvozky a pokud chcete závodit a vyhrávat, není alternativa. ALE - cestovní mašiny to fakt nejsou. V každém cestopisu, kde jede směs motorek, tak jediný, kdo pořád opravuje jsou kluci s KTM. Něco na tom asi bude.
MichalKimto>mám to úplně stejné, několik japonců, žádná preference nějaké značky a zakotvil jsem u 800 GS více méně ze stejných důvodů. Cena/výkon/hmotnost a moje fyzické předpoklady a zaměření které chci. Navíc mě baví. Dokonce jsem se musel smát sám sobě, proč jsem ji tak dlouho obcházel.
Teď je tady tohle tenere 700 a tak mě samozřejmě zajímá srovnání. Takže až bude někde nějaká předváděčka k dispozici, rozhodně ji zkusím. Fakt mě zajímá jak to jede.
Je tady ale i fakt, že GS mám vybavenou jak potřebuju a nic mě netrápí.
sice som na tej novej tenere nesiel ale stavim svoje gate ze ten podvozok (aspon predok) bude na tom o dost lepsie ako na 800gs lebo tam sa to neda nazvat podvozkom ale lekvarom... tak isto vaha, nidky by som neveril co moze urobit 5 -10 kilo dole s motorkou a jej spravanim. Tak ci tak si treba motorku vyskusat lebo kazdy ma nejake ine pradstavy a kazdemu to sadne trochu inak...
Tohle nebyla recenze, ale PR. Budiž.
Jinak souhlas s většinovým názorem: hravá ano, povedená asi taky, ale v tom základu i drahá.
Já na ni čekal dva roky a nedočkal se. Mrkněte na konfigurátor, zkuste ji trochu "ustrojit" a vypadnou vám oči :-/
Ale asi je potřeba počkat, cenovka se trochu ustálí, vylepší. Za mě pravda leží lehounce přes 200k,více ne. Za 250k je to nesmysl
StepanP já bych to tak krutě neviděl. Hodně lidí to má jen na design a nejedou dál než za barák. Názorně to jde vidět u GS 1200. Každý druhý na tom má hromadu doplňků a krytů na off ježdění a přitom to šotolinu nevidělo ani omylem, nejdál to bylo ve vedlejší vesnici kde je motobar a je to naleštěné víc než kdejaký haryk
StepanP podobne je to u nas s cyklistami. Odkedy Sagan zacal vyhravat, vsade je plno "cyklistov"... az ma po XY rokoch zacal bike menej bavit a radsej som si kupil motorku... ale ono aj ta motorka je uz dnes natolko dostupna, ze uz to ma skoro kazdy... ale s tym nikto nic nenarobi...
Já si hlavně říkám, kam se teď všichni vejdeme. Z motorkarske verejnosti se pomalu teď všichni stávají dobrodruzi objevitelé na endurech s kufry a mlhovkami, nebo flaneloví borci na retro/café-cokoliv. Úplně mnou mlátí panika, že v rumunských horách budu popojizdet v zácpě cenduristů. Už teď je tam umění neslapnout v horách na plechovku Plzně nebo nevidět obal od Májky...
@VIZI v 19:55 - 100% souhlas. Motorka se mi líbí, ale abych na ní vrazil rally sedlo, akrapa a pár doplňků pro mý teréní lítání... a zacáloval 280tis ?? Ani náhodou. A nenažraný manažeři budou sedět v kancelářích, a smát se, jak se lidi radujou z cenovky 250...
To BMW je blbý příklad, s kardanem takhle skákat, chtěl bych vidět stav motorky po měsíci takového používání. Spíš nějaké KTM 9xx bych dal jako příklad.
žádná. kromě jedné
https://www.youtube.com/watch?v=v7CWG4yqHiU
https://www.youtube.com/watch?v=lNxEHro3YU8
...video ve dvou s kuframa ti dávat nebudu:)
p.s. a teď klidně do mě:)
Tohle je motorka na které se nelámou rekordy. Ráno na ni mohu jet do práce, odpo se svezu domu po rozbitých silnicích a sotolinach. Na tripu si mohu projet v pohodě balkánské šotoliny s kochacim stylem a s minimálními náklady. Žádná motorka totiž nezvládne jet s kufry ve dvou plnou palbu po dálnici a potom odbočit na motokrosovou trať a tam v pohodě skákat..
Mě se ta motorka neskutečné libi.. na enduro mam hb300 2t, na ježdění do práce nx650.. i s touhle starou kraksnou projedu z dálnice do lesa a váží stejně.. a ta cena?? Kdo chce off jet na litrove motorce za půl mega? 200 bez je nádhera..
Myslím, ze podobný fotky by šly udělat i s Fazerem...
hehe až teď jsem si všimnul, jak mi na fotografie ukradené z FB přidává systém můj copyright
Nejde to šéfe.
To Mig_35: Tak ještě něco pro pobavení
Jistěže záleží na pilotovi...
...jo tak ono z Facebooku nejde
P.S. samozřejmě nadsázka, dokumentující, jak fotky nic nedokumentují, když na nich jezdí střelci...
Vlnič: tady je to pěkně vidět. To prostě není ostrá, kde stojí sada plastů tři tácy a můžeš je měnit jednou za sezónu. Nebo 790R, kde to pobere plast překrývající nádrž a stojící cca dva tisíce - a opět můžeš měnit jednou za sezónu. Takže prostě padáky.
taky by se mi líbilo ve světě, kde by lepší věci stály míň, než ty horší. ale takovou jitrnici svět neviděl


Sirr: spíš se bavme o tom, proč je lepší dražší
Gaseer: úžasný. hlavně ten nízký blatník, který tě zastaví po prvním větším bahně.
Podle všeho toho dokáže GS ještě víc
Podle všeho dokáže Ténéré 700 v térénu dost


dovolím si odkaz :)
https://www.youtube.com/watch?v=ssW3fX2pvUQ
Mig_35 : nic ve zlém...
jako milovník jaternic, bys neustále neřešil zdvihy,ConeWalve... nepřednášel o hroznech a neustále nezdůvodňoval, proč dražší je ve finále lepší...
T7 holá v základu je úplně super motorka...to že naní lze dokoupit vybavení, je stejný reklamní tah mnoha jiných strojů jen jak vytáhnout z kapes co nejvíc dalších peněz..
Jinak ten článek je o ničem...jen tak jako oživuje již napsané info od Vládi ...
Jirko, "sjede tam maximálně na polňačku"...
co jiného se dá s 200kilovou motorkou jezdit? Občas se podívám na velkého propagátora 790R Pepíka Sršně a ten v upoutávkách mluví o brutálním offroadu... a pak jsou s velkou slávou uvedeny videa z lesních a polních cest... nic jiného než tohle a potom třeba šotoliny v Bosně s takovou motorkou nikdy jezdit nebude. Nebo s tím někdo skáče klády a jezdí Erzberg až nahoru?
Ano, Himalayan objede svět stejně jako GS, chleba s paštikou zasytí stejně jako steak z lososa... a jestli je to totéž, nechám na ctěném čtenáři - a to říkám jako člověk, který dá přednost jitrnici před kaviárem:)
Vážně mě baví, jak se všude řeší, jestli T700 nebo 790R. Ta cenovka za holotu mi přijde fakt mimo, ale trh si žádá, trh to dostane. Navíc udělejte pořádné PR a motorka se prodá.
Stejně většina majitelů (a tím se vůbec nechci nikoho dotknout) sjede tak maximálně na polňačku a proto, aby si "odskočili".
Pokud se podívám na fakt cestovatele, kteří objíždějí celý svět cestou necestou, tak se podívejte, na čem většina jede.
Fakt mě baví Noraly z www.itchyboots.com.
https://www.youtube.com/channel/UCEIs9nkveW9WmYtsOcJBwTg
Koupila si v Indii za poloviční cenu než stojí u nás Royal Enfield Himalayan (u nás za 119 tyček) a objíždí na něm svět. A objede ho stejně jako na GS1250 za 750.000 v plný palbě. A jako benefit má to, že jí to se šroubovákem, 5 klíči a kladivem opraví v každé chýši. Nebude čekat na řídící jednotku, čidlo toho a toho, jako jsme to viděli v prvních dílech, kdy jel Liška, Révai a Kulhánek s Ptáčkovou Moto cestou necestou. Nechci tím v žádném případě hanit BMW, ale ukázat jenom na to, že na skutečný zážitek nemusí člověk mít poslední výkřik (někdy i výstřik) techniky za čtvrt nebo třičtvrtě bambiliónu.
Z vás, co jste na T700 jeli - přijde mi to nebo je motor neuvěřitelně vysoko (výfuk pod motorem). To mi jako technický zázrak nepřijde. Budu se muset ke Kabourkům vypravit na průzkum.
Heki> ano, drahé motorky bmw-ktm od 2008 zdvojnásobily v čr prodeje, ale japonci tu předkrizi ještě nedohnali (suzuki kleslo 7x!). Dovoz ojetin klesl z 22tks na 17tks. Takže počet motorkářů cca stejný, jen se mění struktura k bohatším. Spíš bude hůř (ubývá jaw, zdražilo-zesložitělo řp -již fakticky o dost méně nováčků).
Než doženeme Švýcarsko (má 3x větší prodeje, velkých modelů i 10x), tak EU řízení motorek zakáže
ProsteOFF: eRko má hlavně vyšší zdvihy, a pokud prosteOFF tak asi není o čem... navíc ta základní verze je tou svojí nevýškou neuvěřitelně ošklvá, vypadá to jak zbastlený čopr...
Heki> Tím psaním o spolehlivosti KTM píšeš obecnou pravdu. Jo tak jsem to spolu s dalšími lidmi z motorkarskeho okruhu taky vnímal. Otec měl před lety 1050 a po dvou letech začala žrát olej, tak šla z domu. Teď má Afriku a té zase tečou tlumiče... Myslím si ale, že ty nový kousky budou co se spolehlivosti týče ok. Vždyť existují i KTM s vyšším jak stotisicovym najezdem... Zrovna včera jsme to řešili. Jednu 1150 co máme v okruhu, tak si pořád dobirame ale borec najeto 50 tisíc a nic závažného neřešil. Naopak všem klukum s afrikami tlumiče vytekly, triumphy problém s chlazením, některé BMW škoda mluvit. Takže ano, my si KTM místy dobirame ale ono to jezdí. ?
SuperSic58: tak to nesouhlas. Ano západ je v tomhle dál, ale i tady jak stoupá životní úroveň (stoupá, říkejte si co chcete), tak si motorku kupuje každý, kdo má do prdele díru. Před 15 lety to byla záležitost skalních, ale dneska si to lidi kupujou dle hesla z filmu: ''co ještě nemám? Hrobku...'' A bude toho víc.
Nicméně už se v diskuzi ubíráme někam jinam...
Moc pěkný důro se super motorem, tady neni co řešit. Na výlety po zdevastovanejch českejch okreskách ideál. Nebejt přestřelený ceny, tk by se prodávala ještě víc. Spotřeba 3,2l je amadeův sen, realita bude kolem 4,5l. A že by bylo motorkaření u nás masovka, to ani omylem. Pořád je to záležitost pro hrstku skalních. Jeďte se podívat třeba do Francie nebo rajchu, tady jsme stále v motopravěku.. A jiný to nebude.
Ještě jsem na tom nejel, ale kamarád ji bude kupovat, tak doufám, že mě nechá povozit. Z nových strojů je tenerka jedna z mála, která mě zajímá.
Ta KTM bude asi ostřejší kousek, ale mezi náma - kolem světa bych na ní jet nechtěl. Už jsem slyšel i hrůzostrašné historky o sypnutém motoru po 10 000km a táhnoucí se reklamaci... Přesně tohle v Albánských horách nechceš řešit. Ruku na srdce - KTM má nejostřejší náčiní, nejlepší podvozky a pokud chcete závodit a vyhrávat, není alternativa. ALE - cestovní mašiny to fakt nejsou. V každém cestopisu, kde jede směs motorek, tak jediný, kdo pořád opravuje jsou kluci s KTM. Něco na tom asi bude.
MichalKimto>mám to úplně stejné, několik japonců, žádná preference nějaké značky a zakotvil jsem u 800 GS více méně ze stejných důvodů. Cena/výkon/hmotnost a moje fyzické předpoklady a zaměření které chci. Navíc mě baví. Dokonce jsem se musel smát sám sobě, proč jsem ji tak dlouho obcházel.
Teď je tady tohle tenere 700 a tak mě samozřejmě zajímá srovnání. Takže až bude někde nějaká předváděčka k dispozici, rozhodně ji zkusím. Fakt mě zajímá jak to jede.
Je tady ale i fakt, že GS mám vybavenou jak potřebuju a nic mě netrápí.
sice som na tej novej tenere nesiel ale stavim svoje gate ze ten podvozok (aspon predok) bude na tom o dost lepsie ako na 800gs lebo tam sa to neda nazvat podvozkom ale lekvarom...
tak isto vaha, nidky by som neveril co moze urobit 5 -10 kilo dole s motorkou a jej spravanim. Tak ci tak si treba motorku vyskusat lebo kazdy ma nejake ine pradstavy a kazdemu to sadne trochu inak...
Ten "dizajn" se povedl. I když to není moje krevní skupina, tak se mi fakt líbí.
Tohle nebyla recenze, ale PR. Budiž.
Jinak souhlas s většinovým názorem: hravá ano, povedená asi taky, ale v tom základu i drahá.
Já na ni čekal dva roky a nedočkal se. Mrkněte na konfigurátor, zkuste ji trochu "ustrojit" a vypadnou vám oči :-/
Ale asi je potřeba počkat, cenovka se trochu ustálí, vylepší. Za mě pravda leží lehounce přes 200k,více ne. Za 250k je to nesmysl
StepanP já bych to tak krutě neviděl. Hodně lidí to má jen na design a nejedou dál než za barák. Názorně to jde vidět u GS 1200. Každý druhý na tom má hromadu doplňků a krytů na off ježdění a přitom to šotolinu nevidělo ani omylem, nejdál to bylo ve vedlejší vesnici kde je motobar a je to naleštěné víc než kdejaký haryk
StepanP podobne je to u nas s cyklistami. Odkedy Sagan zacal vyhravat, vsade je plno "cyklistov"... az ma po XY rokoch zacal bike menej bavit a radsej som si kupil motorku... ale ono aj ta motorka je uz dnes natolko dostupna, ze uz to ma skoro kazdy... ale s tym nikto nic nenarobi...
Já si hlavně říkám, kam se teď všichni vejdeme. Z motorkarske verejnosti se pomalu teď všichni stávají dobrodruzi objevitelé na endurech s kufry a mlhovkami, nebo flaneloví borci na retro/café-cokoliv. Úplně mnou mlátí panika, že v rumunských horách budu popojizdet v zácpě cenduristů. Už teď je tam umění neslapnout v horách na plechovku Plzně nebo nevidět obal od Májky...
@VIZI v 19:55 - 100% souhlas. Motorka se mi líbí, ale abych na ní vrazil rally sedlo, akrapa a pár doplňků pro mý teréní lítání... a zacáloval 280tis ?? Ani náhodou. A nenažraný manažeři budou sedět v kancelářích, a smát se, jak se lidi radujou z cenovky 250...