yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pivko (85) napsal 27.01.2023 v 21:43+1

Kurwa ! To je krásně sepsáno . Byl jsem 2x na slonech je to v zimě mega zážitek a s poláky to je násobně víc. Musím zas něco pořídit na příští sezónu . Ono je pravda že buď jednou a dost ,nebo pak už dycky.

1 reakce

r.bure
r.bure 28.01.2023 v 07:29

Ta tvoje poslední věta zní jako taková srandička, ale má to ohromnou hloubku! Já mám na každém srazu druhý den krizi a říkám si, že letos naposled. Pak to přepiju a dobrý. Doma se v neděli vykadim na svým hajzlíku, vysprchuju a vyspím ve své postýlce a hned to vidím jinak…


L6L (50) napsal 27.01.2023 v 20:33

r.bure,
krásná bláznivina a dozajista s báječným relaxem.
Jezdil jsem 8 let v kuse celoročně na kole na zastávku, teď jezdím do práce jinam, kde se autobusem, ani vlakem nedá dostat rozumně, proto jsem snil o elektické motorii a velmi v tom hrála roli myšlenka celoročního provozu:
https://www.motorkar...=clanky&cid=2639
Můj předešlý stroj byl pro zimu daleko vhodnější - jezdil pomaleji a měl pneu z dvoukoláku, tedy dobře se zaříz i do sněhu, zvládal i oranici. Nový stroj se do vlhké zimy tolik nehodí má širokou zadní gumu s relativně hladkým dezénem a krouťák umí na vlhku tóčo téměř nezkrotné. Na původní jsem měl větší počet smyků než na nové, ale byly jednodušeji zvládatelné. Teď mám před zimou respekt, když je vlhkost nad 90 % nebo pod -3 °C, tak dobrovolně nevyjedu. S vlhkostí su poseroutka i v létě, když má pršet nejedu, a když mokne jedu hlemýžďa. Potvrzuju Tvé zkušenosti s gumákama, jsou nejlepší termoizo. Pazoury trpí nejvíc a vícevrsvé hadry jsou nutností (používám: bavlna100%, pes-termo, pes-mikina,3bunda; /tepláky, když je pod 5 °C/, gatě, armylacl). Někdy mi prochládají paže a nevím proč, když mi netáhne rukávama.
Rozkrokový deflektor mám už 5. generace a je moc šikovný.
PS1: dnes jsem nejel na moto,
PS2 jel jsem e-autem (zásadně bez topení; odběr do 15 kW/100 km), tedy normální hadry překryté dekou, topení do zadnice ráno asi minutu, rukavice bez membrány, když odvádím vhlkost z kabiny, občas nasadím čepicu při použití oken, někdy sklo nasere, že zamrzá zevnitřku,
PS3: a taky jsem jel na kole.

Maho (33) napsal 27.01.2023 v 18:39

Jednoznačně bezvadný článek a video. Budu muset konečně taky zvednout prdel i v zimě ať si to taky můžu odfajfknout.

Dzawar (111) napsal 26.01.2023 v 11:26

Sracař motorkář se pozná . Ale asi by to chtělo na to spešl , stroj . Motorky na sůl nejsou moc stavěný a ta sul to příšerně žere

Mmm (6) napsal 26.01.2023 v 11:25

Paráda chtěl bych se zeptat nosnost stroje je uvedena 95kg zvládá asi víc že jo?

Mercurio (83) napsal 26.01.2023 v 09:48+1

No,pane Bure, klobouček dolů!
Představa, že jedu 30km v teplotě kolem nuly,nebo nedej Bože i nižší mi generuje noční můry na tři neděle dopředu. Představa, že v bych tak měl jet tři sta , opakovaně spát ve stanu a pak zas ještě to samý domů, mě nutkavě vhání do preventivní péče Mudr Chocholouška ...
Zkrátka,voni jsou borec a já rozmazlená chcanka

maestro (88) napsal 26.01.2023 v 09:09

Članek super. Věřím, že je to dost osvěžující výlet.
Ale nejvíc mě asi zarazila představa vozit šprcku (rozumněj prezervativ) na takovýhle typ akce.
Ještěže padla na opravu fajfky a ne na utužování česko-polského přátelství.

Každopádně, ať to jezdí a dělá tě to štastným.

Jojko (21) napsal 26.01.2023 v 08:59+1

Mrznu při +15, toto je už doopravdy mimo moji kategorii.

marna (10) napsal 26.01.2023 v 08:24

Na týchto zimných podujatiach asi súťaž dám o mokré tričko nebýva?

Frantas (7) napsal 26.01.2023 v 07:21

Když to někdo nechápe, vždy ho odkážu na dnešní dobu. Prostě člověk zajde do krámu, a koupí oblečení. Nebo vyhřívané vychytávky. Kdo nechápe spaní ve stanu, ten už vůbec nepochopí že spíme bez něj.

Zajímavej stroj. Já se něco najezdil na Betce 125. Ale ty malý kola bych kategoricky zavrh. Už to se na Betku sbalit. To na tu Vopici šlo taky ? Čuchám doprovodný automobil..?

Mirlos (54) napsal 26.01.2023 v 00:17

Když se na to podívám zpětně pohledem trampa z jedné strany a pohledem přesunu dopravním prostředkem z druhé strany, tak v obou případech jsem si zimy užil velehodně a podotýkám zimy, ne jako dnes, neboť jsem v 70. letech jezdil na mašině čtyři roky denně do práce 14 kilometrů za každého počasí a na vandrech chrápal v -15°C zahrabanej někde ve stohu či seníku. Zkuste si to někdo bez hromadné akce jen sám za sebe, žádná zarukuvodičovna. To je pak o něčem jiném.
Hlavně zdraví

1 reakce

r.bure
r.bure 26.01.2023 v 06:48

Díky za reakci, ani já nepovažuju absolvování zimního srazu za nějaké superhrdinství. Ani jsem ten článek s tímhle úmyslem nepsal. Lidi jsou už moc “domestikovaní” a představa, že budou chrápat v lednu ve stanu je pro 99% populace naprostý sci-fi. Znám pár trempů ve věku +60, kteří běžně v tuhle dobu lozí po horách, chrápou venku a nedělají z toho vědu.
Na druhou stranu ti v jednom musím oponovat. A to v tom cestování na motorce v zimě. Těch 14 km dám trampskou hantýrkou i s bodákem v prdeli v teplákách, botaskách a vaťáku. Ale zkus si někdy třeba 300 za den, to už je jinej sport a člověk musí sakra přemýšlet, jak se s tím vypořádá. Protože jak se do tebe dá pořádná zima, už se na té motorce prostě nezahřeješ. Když je zima v noci ve stanu, tak se blbě vyspíš, ale když je ti brutální zima na motorce, tak to už není legrace…


Frankie (731) napsal 25.01.2023 v 21:37

Ano, aspoň jednou za život se k tomu přemluvit... nebylo by to špatný
Díky za zajímavé vyprávění, jsem zase o kousek blíž to někdy příště zkusit

Jofré (211) napsal 25.01.2023 v 20:52+1

Taky pro mě sezona nekončí a motorku nezazimuju, ale jezdím jen do práce cca 15km tam a pak zpátky a občas kratší výlet do 30km. Tohle by bylo pro mě moc nekomfortní.Bure má můj obdiv.

MartinXL650V (172) napsal 25.01.2023 v 20:08+1

Super článek

_Kibo (40) napsal 25.01.2023 v 19:55+2

To je jen pro drsný chlapáky!

Komik64 (3039) napsal 25.01.2023 v 17:16

Přesně jak píše papiboy - jezdím za řidítkama celoročně (i když už hlavně, kurrrwa, do háku a se stárnutím, chátráním, ztrátou pružnosti apod. jsem začal "švindlovat" nejdřív se čtyřkolkou a teď už pár let s Q4...), vracím se nocí "do hor" občas i v dost divokejch podmínkách, takže určitý zkušenosti mám, jsem značně odolnej vůči chladu a mám lety už dost vychytaný vybavení atd., ALE když se potkávám s borcema z Elefantů, zdravím je s velkým obdivem a úctou...

Na rovinu, svoji možnost účasti už jsem promeškal...

Honza-K (830) napsal 25.01.2023 v 17:10+2

Moc hezky napsano, ale jsem mekkej a neco takovyho asi nedam...

puffybodie (390) napsal 25.01.2023 v 15:12+1

Kloboucek

Original opici bych si tam asi nicit nechtel, cinske uz nejsou, ale ted jsou k dispozici ty elektro. Jen teda v zime s dojezdem realnym teda kolem 30km misto 60km, to by asi chvili zabralo do Zakopaneho pri 4 hodinovem nabijeni z 0 na 100

KaBl58 (0) napsal 25.01.2023 v 15:09

Moc pěkný. Uvažoval jsem o Elefant, ale odrazuje mne masovost a komerce. Tohle super.

3 reakce

r.bure
r.bure 28.01.2023 v 07:54

To není tak úplně pravda. Ty největší zvěrstva se třeba odehrávají právě u legendárního stánku IMBIS…
Tou komercí bylo zřejmě myšleno to, že tě na Fantech stáhnou za každý stéblo slámy.


Siki (28) napsal 25.01.2023 v 14:57+1

Paradni clanek i prakticke tipy. Za sebe bych pouze pridal alumatku treba z celniho skla auta - at uz strihnout vlozky do bot, na kolena pod chranice nebo hlavne poradny flak na hrudnik pod bundu, vse hlinikem k telu. Bez stitku v zime nezbytnost. Osvedcila se mi i na sedlo a pak vecer k ohni pod zadel. Braaap a zimnim cundrum 3x zdar

abbany (137) napsal 25.01.2023 v 13:50

Supeeeeer, mam brouka tak nekdy se pravdepodobne uvidíme.

papiboy (1260) napsal 25.01.2023 v 13:09+1

Pobavilo.
Jazdím celú zimu, ale toto by som nedal...

Heki (401) napsal 25.01.2023 v 12:22+3

Boží článek. Po delší době jsem se smál nahlas, až jsem probudil kolegy z letargie




TOPlist