globalmoto_kveten




Výstava Suzuki v závodech

V motocentru Vrbovka, konkrétně v prodejně Suzuki Mot Art, se objevila zajímavá výstavka závodních strojů poháněných motory Suzuki. Kromě motorek je k vidění i dětský autokrosový speciál a monopost pro závody národní formule. Pokud si tedy chcete zkrátit čekání na novou sezonu, máte příležitost.

Suzuki GSX-R 1200 NOS

Jako první padne do oka oranžový dragster se zajímavým designem z dílny firmy DS Sport. Postavený je pro třídu Super Street Bike a nese jméno jezdce Richarda Voltra, dvojnásobného mistra ČR. Stroj má výkon 300 koní, motor je vybaven písty Wiseco, sekvenční převodovkou s pneumatickým řazením, šoupátkovými karburátory Mikuni, hlavami motoru upravenými od Knebl Drag Factory a především dvoustupňovým Nitrous Oxide Systémem! Zrychlit z 0 na 100 km/h Suzuki dokáže za 1,5s.

MX 1-11

Pod tímto záhadným názvem se skrývá monopost pro národní formuli z pera naše předního designéra Jiřího Krále (syna Václava Krále, autora Tatry MTX). Auto je extrémně lehké (430 Kg provozní hmotnosti) a zároveň by nemělo být nákladné pro pořízení českým teamem. Proč ale stojí právě v Mot Artu? Formuli pohání motor ze Suzuki GSX-R 1300, který je pro použití v takovém voze optimální. Je zabudovaný bez úprav, takže má životnost na celou sezonu a jeho pořízení je podstatně levnější než u naladěného automobilového motoru.

Suzuki GSX-R 1000 Pavla Korycha

Nepřehlédnutelná je samozřejmě i Ká trojka upravená pro stunt-riding. Úprav je samozřejmě hodně, od demontovaného tlumiče řízení, širokých řidítek, zadní brzdy vyvedené na řidítka, stupaček a vyztužení, kam se jen podíváte, až po odstranění přívěry z výfuku a montáže krátké laděné koncovky.

Junior Buggy 125ccm

Autokrosový speciál pro nejmenší samozřejmě také pohání motor s komponenty od Suzuki, konkrétně čtyřtaktní 125, která dokáže lehkou bugginu s dětským řidičem rozpohybovat až na hranici 100 km/hod.

Suzuki GSX-R 1000 

Nesmíme samozřejmě zapomenout na superbikovou Suzuki GSX-R K8 Miloše Čiháka, kterému se podařilo na ní získat titul mistra ČR. Motorka má k základu opravdu hodně daleko, vše začíná podvozkem, kompletní telemetrií, úpravami na motoru a mnoha dalšími změnami. Nechybí ani ultralehká magnéziová kola a další vychytávky. Podstatnou součástí je samozřejmě i kvalitní jezdec…

Informace o redaktorovi

Matěj Oliva - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (15x):



TOPlist