Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak snad všichni vědí, že nejlepší šestka je Sjůzančí sedmpade ,ale vystoupit na zadek se z ní dá taky i když to tak dle článku nevypadá - ještě srůstám
Já bych řek, že to má zasebou alespoň 1000 km a je zajeto. Nicméně takovou předváděčku byť za zajímavou cenu bych nechtěl. Vím jak to chodí - z cizího krev neteče
zajimalo by me jak to funguje se zabehnutim motoru.Nebo jestli vytahnou skoro funglovku a pak se ji naklada na okruhu,nebo to ma dovozce nejak osetrene?
GSX-R byly vždycky TOP mezi supersporty
Tak snad všichni vědí, že nejlepší šestka je Sjůzančí sedmpade
,ale vystoupit na zadek se z ní dá taky i když to tak dle článku nevypadá - ještě srůstám
Hm, tak to je paráda, novináři se povozí, napíšou reportáž a platící zákazník utře... Suzuki den jen pro privilegované. Bravo, Suzuki Motor Czech.
Fotky krásné, ale po tom obědě se mi nechce nic číst
-8kg řekl bych že jí zase zmenšili ...
Já bych řek, že to má zasebou alespoň 1000 km a je zajeto. Nicméně takovou předváděčku byť za zajímavou cenu bych nechtěl. Vím jak to chodí - z cizího krev neteče
zajimalo by me jak to funguje se zabehnutim motoru.Nebo jestli vytahnou skoro funglovku a pak se ji naklada na okruhu,nebo to ma dovozce nejak osetrene?
Zajímalo by mě porovnání GSR 750, FZ8 a Z750R.