husqvarna_svartpilen_801_2




Představení: KTM Freeride E-XC druhé generace a budoucnost oranžové elektromobility

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kuldas (0) napsal 14.02.2019 v 11:56-1+1

Původně jsem zvažoval že si E-XC pořídím. Nakonec jsem ale objednal Vector Vortex. Cena a váha poloviční, výkon dostatečný a na projížďky v horách po lese akorát. Jen termín dodání je 2 měsíce takže čekám :) https://vectorebike.com/bikes/vector-vortex

honza.tar (15) napsal 04.11.2017 v 01:13

Kde je Hranice Elektrokolo / Motorka ?
https://www.youtube.com/watch?v=rNFgVJ5Ephg

honza.tar (15) napsal 04.11.2017 v 00:34

KTM Freeride E-XC
Hlavní inovace Navýšení kapacity akumulátoru.
Inovují i ostatní výrobci 8kW / 12PS 60 Nm 90 km/h bylo někomu málo ?
Tak to zvýšili na příplatkových 28 kW / 38 PS 100 Nm 115 km/h.
Akumulátor 10,0 kWh dojezd 200 km (160 - 240 km)​ Váha 128 kg
Cena podle konfigurace Až 29.260,65 EUR
//www.gulas.bike/gulas-pi11-650205.html
//www.fritz-erockit.de/
https://www.youtube.com/watch?v=jtrBe7DDa-g
https://www.youtube.com/watch?v=8GIj505kZo4

Steve-CZ (259) napsal 02.11.2017 v 00:55

Začínám už na tu elektřinu být alergický, zítra zajdu na ČEZ, ať mi odpojí barák

Sylver (91) napsal 01.11.2017 v 16:44

S tímto elektro bikem můžu legálně do lesa nebo všude tam, kde je pro normální moto zákaz? Bude to mít SPZ?

SuperSic58 (1307) napsal 01.11.2017 v 09:23

Freeride jedině ve dvoutaktu

bazin. (-2) napsal 01.11.2017 v 08:44

Kolik váží samotná baterka? Je umístěna poměrně vysoko takže těžiště bude v závislosti na její váze asi horší než u benzínového 2T. Ten váží plně natankovaný o 10kg méně než tenhle elektrický. Baterka je na stejném místě co nádrž která pojme 7L benzínu. To znamená přibližně 7kg mezi nohama. Kolik tam je s tou baterii? 10Kg, 20Kg, 25Kg???
Článek dlouhý, ale hov.. v něm!!! Převodovka - nepřevodovka, baterie bez hmotnosti, chlazení doplněno až prackarrem...

prackarr (1) napsal 01.11.2017 v 07:11

Převodovka jako taková tam opravdu není,ale je tam převod. Ta motorka má dokonce chladící kapalinu, jako u benzínového motoru.

bazin. (-2) napsal 01.11.2017 v 06:36

V článku zmiňujete výměnu oleje v převodovce po 50-ti mth. Elektrika přece řazení převodů nemá, spojka tam není. Takže co je tam za převodovku a co zajištuje její řazení? Nějaký automat?

Mig_35 (345) napsal 01.11.2017 v 00:41-2

jepta: svezl jsem se a jestli nás to čeká povinně, budu jezdit enduro radši na kole. strašná, bezbřehá nuda.

deluxa (347) napsal 31.10.2017 v 23:19

Zasnem ake rozmery ma ten motor a aky je jednoduchy. Osobne v tom zatial nevidim nejaky boom, ze by sa to zacalo hromadne kupovat, pokial tam je ako zdroj energie nejaky trapny elektrochemicky clanok...

iVlada (80) napsal 31.10.2017 v 11:10

Pavlys> jasná páka, to necháme jiným

Pavlys (13) napsal 31.10.2017 v 10:58+1

Tak jo, nebudeme se do bezvědomí citovat, že ne? Beru to kompletně zpět.

iVlada (80) napsal 31.10.2017 v 09:43+2

Pavlys> Ne elektromotorce jsem si už něco málo "zabzučel" a její krouťák od nuly si fest užil... je to jiný svět a do jedné stopy přináší úplně nové obzory... nicméně jsem se z něho nepominul, jak zmiňujete. Pokud jste ale došel až ke čtvrtému odstavci článku, mohl jste najít odkaz na články, kde jsou mé pocity z první jízdy na elektrickém Freeride E-XC a E-SX z mezinárodní prezentace v Rakousku a také na klasický redakční test na domácí půdě. Pokaždé byla jízda velikým zážitkem, pokaždé jsem si ji maximálně užil a opravdu musím před vývojovým týmem z Mattighofenu smeknout. Každopádně mi větší nášup emocí stále servíruje motorka s benzínovým motorem, alespoň co se offroadových motorek týče. To pochopitelně můžeme mít každý jinak a je to ve finále jedině dobře, protože pak je svět o něco pestřejší. Díky za názor a komentář.

Jepta (4) napsal 31.10.2017 v 09:24+1

Jezdil jsem na předchozí verzi elektrického freeridu a byl jsem nadšený. Jezdí se na tom fakt parádně, s takovou zvlaštní lehkostí která benzínovým motorům chybí. Až udělají baterku s ještě větší kapacitou, rozhodně si elektrickou motorku pořídím. Každému remcalovi vřele doporučuji se na tom v terénu svézt, možná změní názor tak jak jsem ho změnil já.

Pavlys (13) napsal 31.10.2017 v 08:56+1

Vladimíre Novotný, pokud máte za to, že elektromotorky vůni benzínu a vyzpěvování spalovacích motorů jen těžko vynahradí, je to brilantní postřeh a svatá pravda. Elektromotor je je opravdu relativně tichý a benzín z něj skutečně moc cítit není. Pokud se ale domníváte, že že elektromotorky jen těžko vynahradí nášup emocí, které benzínové motory přináší, tak nic ve zlém, ale je nad slunce jasné, že nejenom, že nemáte ani potuchy o tom, co píšete, ale je jasné, že na elektrice jste jednak ještě nikdy nejenom nejel, ale ani jste na vlastní oči nikoho jet neviděl. Ujišťuji vás, při vší úctě, že krouťák od nuly by vám přivodil takový nášup emocí, že byste se z toho pominul.

prackarr (1) napsal 31.10.2017 v 08:04+3

elektrika má budoucnost, at se nám to líbí, nebo ne. Každopádně bych ji ponechal, jako paralelu k benzínu a ne jako náhradu.




TOPlist