Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
jak je to u motorek který jsou sice datem výrroby přes 1960 ale nemají žádnej štítek atd, prostě postavený domácí speciály :D - upravený kejvy + panely
Humusus:
Pro kategorii 555 jsou motorky do r.v. 1960, rozměr kol (narozdíl od dalších kategorií) je libovolný. Nesmíš mít drapáky ale jen silniční pneumatiky a pak ještě odmontovanou přední brzdu. Pak už myslím nejsou žádný další podmínky, ale sundej z toho co nejvíc můžeš! Já jsem tam dal i zapalko z fichtla, abych s sebou nemusel tahat baterku.
Startovný je 150,- nale to je u veteránů, nevím jak je tomu u ostatních kategorií.
Na levou botu se natahuje takový kryt, vypadá to jak plechový sandál. Bez toho bys měl nejspíš botu po jednom závodě úplně odrovnanou, já mám ten kryt z 1 mm nerezu a stejně ho musím po nějakých třiceti kolech znova vyvařit. Navíc se s tou plechovou botou v zatáčce jede daleko líp, protože bez toho by asi blbě zadrhávala - ale vzhledem k tomu, že ve Svitavách to byla moje premiéra, tak se necítím na nějaký velký rozumování
Ve článku jsou odkazy na fórum motorkari.cz, ale nejvíc informací najdeš
To se mi líbí, přemýšlím že bych to taky zkusil, vrak kejvačky 250 jako základ bych měl.
Martine, nechceš napsat nějakej článek kde bys zmínil co vše je k tomu třeba, jaký je startovný, apod.? Máš nějak upravenou levou botu?
Byl jsem se podívat a nádherný závody!Vidět jak se honí lehké a útlé péráky s "dvojtunovým" HDéčkem,byla krásná podívaná.A FT1 Competition je masakr ukrutnej klobouk dolů kluci
fejsbuk třeba chlapy, domlouváme tam všechno zatim
Martine dík mrknu na to i když na fejsbuku účet nemám teda... ten odkaz nefachá
jak je to u motorek který jsou sice datem výrroby přes 1960 ale nemají žádnej štítek atd, prostě postavený domácí speciály :D - upravený kejvy + panely
Koukám že je ten odkaz nějak chabrus, tak to zkusím ještě jednou. Jestli to nepůjde, tak vlez na facebook a do vyhledavače dej flattrack.cz a seš
Humusus:
Pro kategorii 555 jsou motorky do r.v. 1960, rozměr kol (narozdíl od dalších kategorií) je libovolný. Nesmíš mít drapáky ale jen silniční pneumatiky a pak ještě odmontovanou přední brzdu. Pak už myslím nejsou žádný další podmínky, ale sundej z toho co nejvíc můžeš! Já jsem tam dal i zapalko z fichtla, abych s sebou nemusel tahat baterku.
Startovný je 150,- nale to je u veteránů, nevím jak je tomu u ostatních kategorií.
Na levou botu se natahuje takový kryt, vypadá to jak plechový sandál. Bez toho bys měl nejspíš botu po jednom závodě úplně odrovnanou, já mám ten kryt z 1 mm nerezu a stejně ho musím po nějakých třiceti kolech znova vyvařit. Navíc se s tou plechovou botou v zatáčce jede daleko líp, protože bez toho by asi blbě zadrhávala - ale vzhledem k tomu, že ve Svitavách to byla moje premiéra, tak se necítím na nějaký velký rozumování
Ve článku jsou odkazy na fórum motorkari.cz, ale nejvíc informací najdeš
To se mi líbí, přemýšlím že bych to taky zkusil, vrak kejvačky 250 jako základ bych měl.
Martine, nechceš napsat nějakej článek kde bys zmínil co vše je k tomu třeba, jaký je startovný, apod.? Máš nějak upravenou levou botu?
Cormac: Díky za upozornění, už jsem to opravil.
Martin
Byl jsem se podívat a nádherný závody!Vidět jak se honí lehké a útlé péráky s "dvojtunovým" HDéčkem,byla krásná podívaná.A FT1 Competition je masakr ukrutnej
klobouk dolů kluci
No popravdě mám chuť to zkusit! ale nepovažuju se za tak zdatnýho jezdce
Málej detail, Radek má motor 350 Cagiva a Honza Suzuki 360 SP.
Pěknej článek! Jo lidi dojeďte se kouknout nebo líp zkuste to.
moje onboard video zde: //www.youtube.com/watch?v=5EgLliceYCM
Moc pěkný čtení.