Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pro mne super...ale cena hrůza. Chápu ruční výrobu klaického vozidla, ale přeci jen...
aNevím jak je to dlouho co se dělal kit na motor z Guzzi - to vyšlo trochu levněji, ale stejně je to palba.
mel jsem tu cest se svezt (mysleno byt svezen) a rikam, ze je to sakra hodne ultimativni zalezitost ... Pozornost to budi neskutecnou ... citite vumi motoru, spalenych gum pri ostrem brzdeni ... za me BOMBA!
DMC: to je bez debat. Shodou okolností jelikož japonci už vlastně nevyrábějí nic co by se dalo nazvat chopper, ani to posílání případných peněz nehrozí. A kupovat tamtu "stavbu" od Hondy je nesmysl, když stojí 300 K, za to se sežene dovozová stavba opravdická, žádný plagiát.
A posílat prachy tamtěm dalším ... aby měli peníze na jednosměrnou letenku do Evropy je taky dost špatnej nápad, když bysme to řekli trochu zle .
To stojí 900 K ? Sorry že se tak blbě ptám, ale kolik stál původní Velorex, a kolikže stojí motor do Harleje poslaný letecky v bedně z kalifornie?
Pak se můžem divit že není práce, když místo abysme něco smontovali za 150 K , tak to koupíme za 900 K, a zisk odfičí na ostrovy.
Takovýhle stroje bysme klidně mohli vyrábět v čechách , a za 1/3 ceny co dokážou angláni. Kdybysme ovšem na to měli legislatívu. To je totiž jedna z těch nemnoha výhod, kterou na západě mají, že to přihlásí.
Český koloniální úřad si však hraje na machry ve snaze ochránit kšefty automobilkám tyou Peugeot,VW,apod, a nechtějte vědět co všechno by člověk musel zaplatit, než by dostal techničák.
Je to milion korun. Tyhle automobilky pak tyto "už prostřelené" stroje mají tendenci skupovat, a "naskladňovat do zhasnutých místností" či smačknout pod lisem, což se hodněkrát povede, z důvodu finanční vyčerpanosti a časového vypětí původního stavitele.
Takhle se "udržují tradice" velkých továren.
Provedení je stále skvělé. Ano, motorové tříkolky mají i po těch letech opravdu něco do sebe, věděl to i můj děda, který byl za 1. republiky v Čechách obchodním zástupcem fy. Morgan, žel z této éry zůstal doma jen jeho řidičák a jedna fotka. Kolik jich tehdy skutečně prodal, nevím.
Je to super, cyclecary jsou navzdory své magické jednoduchosti opomíjené, přitom historicky mají v dějinách motorizmu své místo a možnost sportu v lehkém vozízku může být lepší i bezpečnější (co do potřeby rychlosti) než ve velkoformátových machistických supersportovních dvoustopácích. Bezva.
Nedávno jsem tohoto Morgana předjížděl ráno na dálnici před Berounem a jeho řidiče jsem trochu litoval, protože venku tou dobou bylo blízko k nule. Ale v létě s tím musí jízda být super.
Pred mesicem jsem jel s pritelkyni okolo dovozce ve Lhotce na kolech, kdyz pritelkyne zastavila pred vylohou a ukazovala dovnitr vybehla ven slecna a pry jestli se nechcem podivat zblizka. Neveril jsem, ze si vezmou usmudlany studenty dovnitr. Slecna hezky prezentovala a pan Zvelebil odpovedel na moje technictejsi otazky. Byl jsem prijemne prekvapenej, urcite nedelaj znacce spatnou reklamu a nosy taky nemaj nahoru, doufam, ze to nejaky zakaznik oceni Bohuzel v tu dobu tam jeste trikolku nemeli, ale na fotkach vypada fakt pekne.
To tedy ale musí být zážitek, tohle vozítko "pilotovat" , asi se s tím dá zažít spoustu legrace! Ale doma bych ho mít nechtěl , to raději jen ten motor a pěkně s ním do nějaké pěkné stavby , ovšem jedině na dvou kolech! Každopádně docela chápu všechny, co by ho doma mít chtěli - ta jízda s tím musí být opravdu něco , navíc ještě i s koženou přilbou - to si pak člověk musí připadat jako pilot dvojplošníku v první světové! Co víc dodat? Opravdu krásný stroj!
Pro mne super...ale cena hrůza. Chápu ruční výrobu klaického vozidla, ale přeci jen...
aNevím jak je to dlouho co se dělal kit na motor z Guzzi - to vyšlo trochu levněji, ale stejně je to palba.
Iceman> jsme byli mozna my :D ... i svezeni coby spolujezdec bylo sakra mazec!
Včera jsem jel z práce a potkal jsem ho na silnici v Modřanech... Spadla mi čelist... opravdu nádhera
Moc pekny... To bych bral na vyjizdky misto chopera... (no za LC8 bych to nevymenil
ale krasny
mel jsem tu cest se svezt (mysleno byt svezen) a rikam, ze je to sakra hodne ultimativni zalezitost ... Pozornost to budi neskutecnou ... citite vumi motoru, spalenych gum pri ostrem brzdeni ... za me BOMBA!
nuclear> V tom jsem s tebou za jedno!
DMC: to je bez debat. Shodou okolností jelikož japonci už vlastně nevyrábějí nic co by se dalo nazvat chopper, ani to posílání případných peněz nehrozí.
A kupovat tamtu "stavbu" od Hondy je nesmysl, když stojí 300 K, za to se sežene dovozová stavba opravdická, žádný plagiát.
... aby měli peníze na jednosměrnou letenku do Evropy
je taky dost špatnej nápad, když bysme to řekli trochu zle
.
A posílat prachy tamtěm dalším
mě se to líbí
Hnus :)
nuclear> To máš asi pravdu
, ale pořád je to lepší, než když ten zisk odfičí někam do Asie!
Raději pošlu prachy těm anglánům než jačončíkům...
To stojí 900 K ? Sorry že se tak blbě ptám, ale kolik stál původní Velorex, a kolikže stojí motor do Harleje poslaný letecky v bedně z kalifornie?
Pak se můžem divit že není práce, když místo abysme něco smontovali za 150 K , tak to koupíme za 900 K, a zisk odfičí na ostrovy.
Takovýhle stroje bysme klidně mohli vyrábět v čechách
, a za 1/3 ceny co dokážou angláni.
Kdybysme ovšem na to měli legislatívu. To je totiž jedna z těch nemnoha výhod, kterou na západě mají, že to přihlásí.
si však hraje na machry ve snaze ochránit kšefty automobilkám tyou Peugeot,VW,apod, a nechtějte vědět co všechno by člověk musel zaplatit, než by dostal techničák.
což se hodněkrát povede, z důvodu finanční vyčerpanosti a časového vypětí původního stavitele.
Český koloniální úřad
Je to milion korun. Tyhle automobilky pak tyto "už prostřelené" stroje mají tendenci skupovat, a "naskladňovat do zhasnutých místností" či smačknout pod lisem,
Takhle se "udržují tradice" velkých továren.
hezke, ale rekl bych ze Brno zajeds rychlejc na dvoukolce
pěkné
A má to i airbagy?
kaj to mo kufr? lékarničku ,vestu,lano,antipich,vercajk ,nepromok ,vyhřivaní ziců atd.Na nic taki krám.
V tomto provedení nemá chybu
//www.autodoplnky.cz/tuning-cz/trikolka-morgan-oficialne-a1655351
nemá to 2kola.. moc bych tomu nevěřil :D
Provedení je stále skvělé. Ano, motorové tříkolky mají i po těch letech opravdu něco do sebe, věděl to i můj děda, který byl za 1. republiky v Čechách obchodním zástupcem fy. Morgan, žel z této éry zůstal doma jen jeho řidičák a jedna fotka. Kolik jich tehdy skutečně prodal, nevím.
krasa
Je to super, cyclecary jsou navzdory své magické jednoduchosti opomíjené, přitom historicky mají v dějinách motorizmu své místo a možnost sportu v lehkém vozízku může být lepší i bezpečnější (co do potřeby rychlosti) než ve velkoformátových machistických supersportovních dvoustopácích. Bezva.
Tak tohle je bomba ...hnedka bych to do garaze bral.
Nedávno jsem tohoto Morgana předjížděl ráno na dálnici před Berounem a jeho řidiče jsem trochu litoval, protože venku tou dobou bylo blízko k nule. Ale v létě s tím musí jízda být super.
todle už jezdi delší dobu a ve zbarveni RAF stihacu to nema chybu skvelé vozitko
wow
Tak tohle nemá chybu.Ty detaily!!!
Pred mesicem jsem jel s pritelkyni okolo dovozce ve Lhotce na kolech, kdyz pritelkyne zastavila pred vylohou a ukazovala dovnitr vybehla ven slecna a pry jestli se nechcem podivat zblizka. Neveril jsem, ze si vezmou usmudlany studenty dovnitr. Slecna hezky prezentovala a pan Zvelebil odpovedel na moje technictejsi otazky. Byl jsem prijemne prekvapenej, urcite nedelaj znacce spatnou reklamu a nosy taky nemaj nahoru, doufam, ze to nejaky zakaznik oceni
Bohuzel v tu dobu tam jeste trikolku nemeli, ale na fotkach vypada fakt pekne.
Opravdu jen pro gurmány
moc povedené novodobý velorex se může...
Já bych to dal do ruda s černým křížem (Red Baron)
To tedy ale musí být zážitek, tohle vozítko "pilotovat"
, asi se s tím dá zažít spoustu legrace!
Ale doma bych ho mít nechtěl
, to raději jen ten motor a pěkně s ním do nějaké pěkné stavby
, ovšem jedině na dvou kolech!
Každopádně docela chápu všechny, co by ho doma mít chtěli - ta jízda s tím musí být opravdu něco
, navíc ještě i s koženou přilbou - to si pak člověk musí připadat jako pilot dvojplošníku v první světové!
Co víc dodat? Opravdu krásný stroj!