husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Milan1963 (272) napsal 25.08.2013 v 18:04

PESO: naprosto souhlasím.
A dodám oblíbené heslo nás, majitelů novodobých Jaw : JAWA žije!!

JirkaCS (57) napsal 25.08.2013 v 15:56

Ony šly do toho kopru už dávno před tím 89tým. Ale myslím,že je to jedno. Kdyby nešly a za něco stály, tak by je stejně někdo v tomto "novodobém ráji" vytuneloval!

Majki (672) napsal 25.08.2013 v 11:16

Právě že po 89tym šly obě naše slavné značky jawa a čz do kopru... V minulé éře se mohly pyšnit světovou technikou

JirkaCS (57) napsal 24.08.2013 v 21:43

Pěkná a jistě chvályhodná akce!Hezká fotogalerie i počtení. Akorád "TO" hoffi mi na závěr zkazilo náladu. (To lidské myšlení je někdy nepochopitelné...)

PESO (21) napsal 24.08.2013 v 14:19+1

Taky nechápu co tím f.hoffi myslel. Pokud se jedná o připomínku historie, tak prostě byla jaká byla a nehledě na to, že tam byly i předsoudružské motocykly tedy do roku 1948, které ve světové konkurenci byly na špici. Hoffi s BMF je asi lehce mimo a nepochopil o čem je Melecháč. Nehledě na to, že pokud by soudruzi nebyli, tak by dnes asi neseděl na ušmudlaném Bávu, ale velkoobjemové ČZ či JAWĚ. Mimochodem hoffi - načti si něco o vývoji prototypů JAWA a ČZ ať jsi trochu v obraze. Možná by jsi zjistil, že JAWA měla svůj boxer v 70. letech vyvinutý a měl lepší charakteristiky než BMV (např vyvažování protiběžnou spojkou atd.)

cervik_cz (0) napsal 23.08.2013 v 22:38

f.hoffi: teda, zrovna pod tímhle článkem je tento komentář k nepochopení. Na Melecháči byly letos k vidění současné modely Jawy, na kterých se dalo svézt, a FGR, přičemž u nás vyrábí motorky ještě Blata a VM moto, kteří nedorazili. Proč by tedy měly být naše motorky odsouzeny do věčných lovišť?

f.hoffi (23) napsal 23.08.2013 v 18:18

Soudruzi děkujem, že jste ukončili vývoj a tím odsoudili naše motorky do věčných loviśť.




TOPlist