husqvarna_svartpilen_801_2




Mates Moto Servis - strážce národního pokladu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Tramp967 (0) napsal 25.06.2020 v 14:15

Dobrý den, musím se s vámi podělit s mými zkušenostmi MATESMOTO Servis vedený panem Pavlusem.
Obrátil jsem se na tuto firmu s žádostí o kompletní GO motoru JAWA 350, výplet kol na JAWU a renovace tachometru.
Při převzetí těchto věcí přímo panem Pavlusem jsme se dohodli ústně na ceně a termínu dodaní.
Po častém telefonování byl výsledek takovýto:

a) zpoždění cca o půl roku
b) nedodržení ceny a znatelné zdražení
c) nedodělání kompletního motoru (jednalo se zapalování VAPE, které jsem dostal v krabičce s tím, že jsi
to mám dodělat sám)
d) ztráta mého tachometru (údajně se ztratil a do dnešního dne se nenašel)
e) nevrácení starých dílů (údajně je vyhodil)
f)) při posledním jednání s panem Pavlusem - komunikace jak s neandrtálcem (má urážlivé poznámky)

Nejvíce mě dostal článek ve SVĚTĚ MOTORŮ, kde se pan Pavlus prezentuje jako zachránce značky JAWA. Když ho trochu poznáte osobně, tak nevím, zda by tento člověk měl být vůbec takto publikován.

Přeji všem šťastnou ruku při výběru firem na renovace - já ji neměl.
S pozdravem fanda značky JAWA

OtikZeLhoty (2) napsal 22.10.2019 v 18:26+1

Dobrý den. Článek je super. Servis Mates Moto příšernej. Mám s nimi jenom špatné zkušenosti. Nechal jsem si udělat GO motoru Jawy 350. Dával jsem do opravy motor origo bez výbrusu. Vrátil se mi motor po 8 výbrusu, prý to líp pojede, mi vysvětlil pan Mistr oprav Pavlus. Přibližně po 2500 km je motor kaput. Po mnoha urgencích na opravu prý nemám nárok. Jinak jsem u dalšího opraváře motoru zjistil, že mi ukradl čerpadlo oilmastru, které jsem na jeho doporučení nechal jenom odpojit. Po ujetí asi 1500 km mě za jízdy začal opouštět výfuk. Podle odborníků z Mates Moto prý špatně provedená kontrola před jízdou. Tohle se mi nestalo ani s Jawou přímo z fabriky natož u správce národního pokladu. O nějakém finančním narovnání nemůže být ani řeč. Takže pokud máte zájem o koupi nebo provedení nějaké opravy či renovace, vemte raději nohy na ramena. Dokud totiž budete dobře platit, jste vítán úsměvem na rtu. Jakmile po zaplacení máte nějaký problém, je to jen vaše věc. Přeji hezký den.

Ondra106 (0) napsal 06.02.2019 v 00:10

Ahoj já zde měl před několika lety také motorku na G.O... pro opravu byly použity i díly z mého náhradního motoru, až po delší době doma jsem zjistil že postrádám klikovou hřídel mezi kartery.. no nevadí motor po opravě - výbrus, nová ložiska, montáž Vape.. po nastartování šílené zvonění jehlových klecí pístních čepů.. majitel říkal že se to se musí zajet, no dobrý ale při ceně opravy 25 000kč mě to naštvalo dost a cesta po ose kolem 30km byla očistec - doma jsem to rovnou rozhodil a měnil za sypané jehly a ono ticho problém že motor cukal u lehkého držení plynu opraven nebyl, také dodělej doma... a to byl jeden z požadavků při opravě, zda to projížděl ani nevím a snaha o nějakou záruku byla úplně mimo :) od té doby si už raději opravím všechno sám !! jen tak dál s národním pokladem

trigr (280) napsal 25.06.2018 v 14:08-1+1

Také přispěji do diskuze. Tento rok jsem si zakoupil Jawu 350 Retro, lehce jetou, byla zhotovena také u Matese. Nechal jsem si jí přestavět na Californiana a za mě spokojenost. Něco jsem si musel upravit podle sebe, ale nic co by mě nějakým způsobem vadilo. Není v lidských silách řešit každý detail při přestavbě motocyklu. Hlavně by si lidé měli uvědomit, že ta motorka je pořád jen Jawa. Mohu tedy MatesMoto doporučit? S klidným svědomím říkám ano.

DonJirka (0) napsal 15.02.2017 v 20:46

Ahoj, po osobních zkušenostech s Mates moto radím co možná nejdál od nich. Nechali jsme tam opravit motor na skútru ČZ kde byl lak za 17K. Chlapci se k tomu ale chovali jako prasata a celý lak poškrábali a omlátili. Dokonce jsme našli zlom v laku jak jim to spadlo na bok nebo jim na ni něco spadlo. Každopádně když jsme jim to chlapcům oznámili, tak první jejich reakce byla že mi jednu pleskne když jim něco takového budu vytýkat. Potom za všechno mohlo horko a tak dále. Opravu samozřejmě odmítli a zaplatit nové lakování také. O dodržení domluveného termínu ani nemluvím natož o komunikaci. No prostě si chlapci dělají to nejlepší jméno. Oprava motoru také nedopadla dobře. Nejde zařadit jednička atd. Když jsem to chtěl nakopnout tak se vymlouvali na to, že nemají benzín.

Capan (190) napsal 07.09.2016 v 18:58

Pintyo: Dobre, že som sa dočítal až sem. Pomaly už som chcel od nich objednávať Califa. Dík za tento koment.

Pintyo (0) napsal 04.08.2016 v 15:14

Mám od Mates moto Jawu Californian z novej jawy 350 640 - cena 120 tisíc Kč r.v. 2015. Prvých 600 km som primazával olejom do nádrže. Potom som to nechal oilmaster. Pri 700 km sa motorka zadrela. Oilmaster ani nemal ako mazať keďže medzi čerpadlo a hriadeľ niekdo nedal unášeč( cca 12 kč) ktorý by ním točil.
Motorka stráca po roku dvojročnú záruku podľa vyjadrenia pána Pavlusa .
1.-preto lebo po 700 km som mal zistiť že to nefunguje. ( V hadičkách bol olej , ak by tam bol vzduch tak to zistím )
2. záruku na motor v podstate ani nedávajú , keďže odoberajú hotový podvozok z motorom od Jawy - je to ích chyba.
3. Zo mnou sa v Jawe nebavia - ja som od ních motorku nekupoval , nemám doklad . mates moto mi hoc jaký doklad , fakturu ( zabudlo ?) dať. originál JAWA záručný list mi dali - bez vyplnenia predajcu.
4. A bolo mi drzo povedané že na hoc jakú záruku aj tak strácam nárok keďže som si dovolil vyšrubovať 2 šroubky M5 a pozrieť sa na oilmaister.

Záverom. Áno , vyrábajú pekné retro. Ale ste ích klientom len do zaplatenia. Ak potom máte problém , tak sa k tomu nepostavia ako chlapi ale ako hajzli.

zajdla (0) napsal 10.02.2016 v 19:58-1+1

Hezký článek i fotografie, leč není všechno zlato co se třptí:
provedena GO motoru
Oceňuji:
- rychlost
Neoceňuji:
- odbornost = klepání (vůle) levý válec; doporučeno zajetí
- smysl pro detail = osazeno válci s poškozeným žebrováním; odmítnuta výměna za původní stav
- při diskutování nedostatků na výsledku, více než arogantní chování

Pane Pavlusi. Klidně se ozvěte pro vyřešení nedostatků a bude mi radostí tento komentář odstranit.

OtikZeLhoty (2) napsal 16.10.2015 v 23:29+1

Na povrchu dobrý, ale uvnitř fuj. Motorky šité moc rychlou jehlou, nekvalitně provedené. A za udanou cenu to taky není. Již nikdy více, po zkušenosti radši jinam.

bulldogbiker (-3) napsal 22.04.2015 v 19:55

CZludol (3) napsal 12.02.2015 v 12:54

Jak uz tu zminil nekdo nize, chtelo by to neco "novyho" a vykonejsiho. Klidne dal ve stylu retro nebo klasika. Skoda, ze ta 500ka Rotax je takova vzacnost. Chybi bohuzel nejakej motor o vysim objemu a tedy i vykonu, ktery by se hodil pro pouzit ve stavbach jako je calif nebo ctyrka. Zaznamenal jsem vsak nejaky pruzkumy na upravy 660ky. Muzeme tedy ocekavat nejake varianty 660tky od Mates moto?



Itall (10) napsal 28.01.2015 v 17:37

Aha, děkuji. No, ing. Pudil měl docela pravdu, a to ještě design nejezdí. Ta kapotovaná ČZ vypadá mnohem lépe a funkčně bych tušil, že bude také lepší. No, dnes je to jedno...

jčejchan (29) napsal 26.01.2015 v 23:40

->Itall: malé info o Jawa - ČZ 400:
//motoxpress.cz/cs/site/detail-zpravy.htm?id=&message=503
prototyp motor, do písku lité komponenty a prototyp šasi, tedy sbírkový předmět. Žádná homologace a i v případě pokusu o kopii ani šance na registraci.

Itall (10) napsal 20.01.2015 v 12:15

Nechci nikoho urazit, ale Jawu prý zabila (zatím jen skoro) výroba velkého množství motorek pro nerozvinuté trhy (hlavně Rusko), kde se žádalo hodně motorek a stále stejných, čili se nic podstatného vyvíjet nemuselo. Samozřejmě, bylo a je to dáno hodně politickou situací, ovšem nerozvinutý trh tvoří nerozvinutí zákazníci, a ti existují nezávisle na politické situaci, jak vidno...

Itall (10) napsal 17.01.2015 v 22:28

zdenekkp: Tož dobrá, byla to jakási kooperace. To vím, že ho nemá Mates .

zdenekp (122) napsal 16.01.2015 v 12:01

Pro Italla - Ten 400ccm motor je ČZ 400 OHC. A nemá ho Mates ale někdo jinej, myslím zastavěnej do Jawky!!

guzziowl (6) napsal 16.01.2015 v 09:26

Fandím, kluci šikovní

Reno77 (6) napsal 15.01.2015 v 21:51+3

Zdar Plejtvak, co s Japoncem? Na tom umí jezdit každý...JAWA je JAWA

plejtvak (79) napsal 15.01.2015 v 19:45

Je to hezký, ale skoro 80 000 za 2T Jawu 350 je fakt moc. Za to koupíte pár let starého japonce od 500 ccm výše.

TON-UP (23) napsal 15.01.2015 v 19:04

Za mne taky respekt a držím palce! Uvažuji o 250 s doutníky moje první "velká" po fichtlovi...nebo 634 z 73´...první motočundr ...no jo, zasnil jsem se taky, nerenovují nám jen motorky, renovují nám naše vzpomínky a sny!

ZDENY777 (15) napsal 15.01.2015 v 18:44

Musim říci že jsem navštívil Mates moto v Lošánkách a zaujalo mě čisté a příjemné prostředí.Kluci mají akorát velkou smůlu a nejsou sami a to tím že na ně Jawa sere.Velká pochvala za jejich přestavbu 250 kterou vlastním a přestavil jsem si jí také, ale sám dle vzoru Californian 640 protože z Jawy byla naprosto hnusná a nepoužitelná.

danion (6) napsal 15.01.2015 v 10:48

no vždyť to tam píšou - Pokud vám v garáži zahálí třipade (model 638-640) a přitom se vám víc líbily starší typy, pak není nic jednoduššího než zavolat nebo zajet do Lošánek.
takže papiry musíš mít stary

Lucasbiker (175) napsal 15.01.2015 v 00:06

To by mě teda zajímalo jak to dělají s následnou legalizací přestaveb k normálnímu provozu. Jak známo, v EU už novou 350 nikdo nepřihlásí.

Jedi.... (169) napsal 14.01.2015 v 22:28+2

Paráda Nejsem z generace Jawy, ale beru ji jako součást naší historie a fandím každýmu kdo dělá něco pro to, aby její odkaz žil dál.

dave-lister (45) napsal 14.01.2015 v 21:41

Fandím jim ať se jim v podnikání daří. Ale nebylo by dobré přijít s něčím novým? Pořád se vrací ke starým modelům, ať už názvem nebo vzhledem. Ale všechno to je pořád stejná motorka (Jawa 350) která jinak moc neoslní.

Reno77 (6) napsal 14.01.2015 v 21:41

mám rád takové lidi,akorát kde shánějí ten Rotax 500?Já už po něm nějakou dobu pátrám ... zatím nic moc... a tady ho mají v rámu

MimoCZ (25) napsal 14.01.2015 v 21:36

Držím palce.
Vždycky je to byznys, nějak se přece uživit musej. No a v tomto případě se to setkalo i se zájmem a slávou značky JAWA (ČZ), tak proč ne.

Beda46 (211) napsal 14.01.2015 v 20:11

Hm,já taky držím palce.Jen bych to s tím patriotismem nepřeháněl.O tom že někdo doma v garáži 5x7m drží značku JAWA nad vodou se snad nebudem dohadovat.V první řadě jde pouze a jen o byznys.To znamená že myšlenka to není vůbec špatná.JAW tu jezdí poměrně dost.Hromada šrotu se renovuje.Po dílech hlad jak v Somálsku a ne každej je šikula.A potenciálních zákazníků na nový motorky bude taty dost.Retro jede jak dráha a třeba Calif v garáži by se mi taky líbil.Jeli jsme tady na dva takty hoodně dlouho.Určitě fandím...

Zipák (8) napsal 14.01.2015 v 19:55

Moc pěkné Až bude na svetě pětistovka ...

olha (4) napsal 14.01.2015 v 19:37

Paráda . Jawu jsem měl taky a novou . Z Mostu, z mototechny u tří sýrů . Stála 11 240 kč. 350ka, typ 638 . Rok 1987.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist