Mali AHRA 800: Jak se staví unikátní český závoďák
Text: Martin Hakl , Jan Rameš | Foto: Jan Rameš | Video: Honza Zajíček | Foto: AHRA | Zveřejněno: 23.2.2022 | Zobrazeno: 20 365x
Text: Martin Hakl , Jan Rameš | Foto: Jan Rameš | Video: Honza Zajíček | Foto: AHRA | Zveřejněno: 23.2.2022 | Zobrazeno: 20 365x
Proste jen poklona a kloboucek
Borci.
smekam
Tak to je hodně velká frajeřina
Jsem moc rád, že se v našich luzích a hájích pořád ještě vyskytují takový mazáci, jejichž nadšení, odhodlání a technická invence by vydala na celý výrobní závod...
Neskutecne ze neco takoveho jeste v dnesni dobe existuje. Obavam se ze s bateriovou degradaci nastupujici generace uz to bude jen horsi
Supermono je fantasticka trida, kde kazda moto je original, to uz se skutecne jinde nevidi. Vlastni motor ahra to je teprv zazrak
Cesi byval vzdy narod kutilu
soccer
Pokud chceš uspět se start up-em, musíš být chytrý, mladý a krásný a navíc mít ty jedině správné názory.
A hlavně - musíš to prodat, jako PROUDŽEKT.
Jak je vidno "čeští dědkové" na proudžekty kálejí a místo toho raději makají s evidentními výsledky.
Smutná doba...
Pánům zasílám alespoň obdivný pohled
a přání pevného zdraví, jakož i dalších konstrukčních úspěchů. To, co dokázali, je dech beroucí.
Velkej respekt, sou to borci.
Borci
Díky za pěkný článek a poklona borcům
Je to s ohledem na jejich možnosti úžasný výsledek. Nad pojetim, konstrukcí se samozřejmě dá polemizovat, ale jsou to šikovný lidi, co z ničeho dokázali udělat takovéhle neortodoxní kladivo a hlavně měli tu kuráž do toho jít
Jinak s tím počtem techniků ve fabrikách se trochu přehání. Podobný závodní jednoválec navrhují běžně i v továrně, kde se "kouří z komína" jen dva lidi, další řekněme 3 dělají šasi a na testování na brzdě stačí 2 lidi. Zbytek jsou mechanici. Podle mě je nejtěžší na takovém projektu najít čas a morální sílu po 8-10hodinách vymýšlení ještě sednout doma a urvat 3-4h na soukromý projekt a zorganizovat všechno ostatní, ušroubovat ten zbytek. Takže ať se jim daří i nadále, držím palce i když asi větší potenciál mají drobnější motorky jako jezdí Petr Najman.
Tohle byla radost číst!
Přeji teamu co nejlepší výsledek nejen v této sezoně!
Neskutečný respekt těmto borcům
Sem by měla putovat podpora.
Velký klobouček dolů
o to větší mám radost, že je to z mého kraje. Supermona to je pro mě hlavní třída
v Hořicích
Úžasné čtení o extra-šikovných lidech...
Kéž by si jich všiml někdo, kdo nalévá miliony do mnoha děravých cedníků, které se dnes s oblibou samonazývají
potenciálně perspektivním Startupem...
Tady má investor vše: nápad, nasazení, dlouhodobé výsledky a hlavně nezaplatitelný personální kapitál...
Super článek. Smekám a velká poklona celému teamu
. SoS je nejlepší třída..
Borci největší
Klobouk dolu
Velkej mazec
!!
Ten projekt znám hrozně dlouho, ale krom motoru se mohli pověnovat trochu i tomu jak to vypadá.... na těch detailních fotkách to nevypadá moc jako "závodní motorka" ale spiš jak smetenej ponk
Smekám, tleskám a držím všechny palce
...!
wow, super. Klobouk dolů
Dobře si tyto motorky pamatuju hlavně v 70tých letech v nižších objemových třídách a jezdívaly dobře!
Držím palce chlapi - ať se daří
Značku AHRA mám díky panu Havrdovi z české silnice v podvědomí, ale kdo a co za tím ve skutečnosti stojí jsem netušil. Úžasný příběh
v poměrech dnešní doby téměř neuvěřitelný. Pro mě to není článek, ale přímo pohlazení po duši.
A to tvůrčí prostředí... rýsovací prkno, ponk, odstrojený bike ... klasická poctivá strojařina
AHRA je legenda, 70.leta vrchol a báječná a hlavně úspěšná účast v MS
. Díky za článek
super článek a info, jednobuchy mám rád, tka ať se pánům daří dál
Taky bych chtěl něco takovýho umět až budu velkej
Pěkný
průřez historií AHRA.. viz odkaz na knihu "Rychlá řidítka 2"
https://reader.alza.cz/preview/rychla-riditka-d470592.htm
Krásné čtivo díky autorům článku a díky samozřejmě i aktérům z AHRy za skvělou práci. Jednobuchům zdar !
Pro mne historie zn Ahra končila na začátku devadesátých let. Díky za rozšíření obzorů a skvělý článek!