Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdravim Vas, jako pubertak jsem v 90 letech mel tu moznost se svezt s panem Ing. Prochazkou v jeho Ecomobilu, kdyz byl na Zahrade Cech v LTM. Tenkrat cenovka byla na 2,5 Mio Kč. Do dnes na tu jizdu vzpominam s nadsenim a se zazitkem jaky jsem v nicem jinem nezazil. Je to jako let nad vozovkou. Spojeni letadla, motorky a pohodli vozu. Citil jsem se v tom naprosto bezpecne. Cena 50tis. EU je na tento stroj primerena (i kdyz je nemam) byl bych ochoten je do tohoto v jinem pripade investovat. Do dnes je to mym malym snem...
napsal 22.08.07 v 09:07:
'Nemohli by taky udelat nejakou levnou verzi pro lidi, co chtej dojizdet do prace a neeee litat 200km/h? S durazem na nizkou spotrebu?'
Odpoved: Tak se o to postarejte, o konstrukci, provedeni, technicke schvaleni podle parametru EU, marketingu a servisni site. A uz to mate.
Jak píše Lynx. Kdo nemá prachy, tak ať bude čumět. Cena je relativní. Je to kusová výroba, takže není zdarma. Někomu se taky zdá Bugatti Veyron za 35 mega taky drahé. Jiný si koupí radši koupí 7 Ferrari. Stejně tak tento stroj není určen pro zákazníky, kteří teďka jezdí na ojetém banditovi za 70 tis.<br />
Není to sice můj sen, ale určitě je to pěkný a zajímavý stroj.
Pánové pro pocit bezpečí si kupte něco s křidélkama nebo si sedněte před služebnu PČR (výsledek bude stejný ) Vždyť je to krásná hračka na blbnutí. I ta cena není rozhodující - někdo má jiný ne, jeden se potěšeně podívá, druhý ještě potěšeněji sveze (taky nedostanete do pelechu každou modelku ) Jinak před panem Procházkou smekám, potom co mu předchozí dílna "náhodou" lehla popelem, rozjíždět novou výrobu s novým strojem chce být skutečně bojovníkem.
Potkal jsem to v Brně, docela zajímavej předek z letadla s přidělanejma kolama. Zajímavej by mohl být průjezd mezi řadami aut ke křižovatce a pak jim pomocná kolečka opřít o kapoty <br />
Jinak ta cena 50 tisíc euro, to přehnali. Taky úplně nechápu proč tam nedají raději motor z busy nebo nějaké silné Kawy 1400 (ta má dokonce kardan jako BMW), třeba i s turbem, to by potom byla raketa. <br />
A pro ten crash test bych se taky přimlouval.
Mě se to celkem líbí, cena je sice mimo, ale , tenhle strejde mě před dvěma lety natřel v zatáčkách na železnorudsku...borec.. //www.africatwin.cz/foto.asp?show=331
Zdravim Vas, jako pubertak jsem v 90 letech mel tu moznost se svezt s panem Ing. Prochazkou v jeho Ecomobilu, kdyz byl na Zahrade Cech v LTM. Tenkrat cenovka byla na 2,5 Mio Kč. Do dnes na tu jizdu vzpominam s nadsenim a se zazitkem jaky jsem v nicem jinem nezazil. Je to jako let nad vozovkou. Spojeni letadla, motorky a pohodli vozu. Citil jsem se v tom naprosto bezpecne. Cena 50tis. EU je na tento stroj primerena (i kdyz je nemam) byl bych ochoten je do tohoto v jinem pripade investovat. Do dnes je to mym malym snem...
napsal 22.08.07 v 09:07:
'Nemohli by taky udelat nejakou levnou verzi pro lidi, co chtej dojizdet do prace a neeee litat 200km/h? S durazem na nizkou spotrebu?'
Odpoved: Tak se o to postarejte, o konstrukci, provedeni, technicke schvaleni podle parametru EU, marketingu a servisni site. A uz to mate.
Jsme takhle potkali asi osm Svycaru za sebou a byl to bomba pohled!
Jak píše Lynx. Kdo nemá prachy, tak ať bude čumět. Cena je relativní. Je to kusová výroba, takže není zdarma. Někomu se taky zdá Bugatti Veyron za 35 mega taky drahé. Jiný si koupí radši koupí 7 Ferrari. Stejně tak tento stroj není určen pro zákazníky, kteří teďka jezdí na ojetém banditovi za 70 tis.<br />
Není to sice můj sen, ale určitě je to pěkný a zajímavý stroj.
tohle už nemá s motorkama nic společního je to na prd
Pánové pro pocit bezpečí si kupte něco s křidélkama nebo si sedněte před služebnu PČR (výsledek bude stejný
) Vždyť je to krásná hračka na blbnutí. I ta cena není rozhodující - někdo má jiný ne, jeden se potěšeně podívá, druhý ještě potěšeněji sveze (taky nedostanete do pelechu každou modelku
) Jinak před panem Procházkou smekám, potom co mu předchozí dílna "náhodou" lehla popelem, rozjíždět novou výrobu s novým strojem chce být skutečně bojovníkem.
>Horv: Na fotce je p. Gustav Procházka, který Ecomobily až dosud v Medlánkách u Brna vyráběl a pravděpodobně bude pokračovat i s Monotracery.
Potkal jsem to v Brně, docela zajímavej předek z letadla s přidělanejma kolama. Zajímavej by mohl být průjezd mezi řadami aut ke křižovatce a pak jim pomocná kolečka opřít o kapoty
<br />
<br />
Jinak ta cena 50 tisíc euro, to přehnali. Taky úplně nechápu proč tam nedají raději motor z busy nebo nějaké silné Kawy 1400 (ta má dokonce kardan jako BMW), třeba i s turbem, to by potom byla raketa.
A pro ten crash test bych se taky přimlouval.
Mě se to celkem líbí, cena je sice mimo, ale
, tenhle strejde mě před dvěma lety natřel v zatáčkách na železnorudsku...borec..
//www.africatwin.cz/foto.asp?show=331