Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
blafan: Berlusconi rozhodně neni poctiví, pokud jo, tak spíš poctivý . Ale s těma zrůdama z větřelce máš trochu pravdu.. Ale vidím to jako obecný problém moto designu po roce 2000, spíš u japonců než u italů..
Proč každá hujda složená z kazových dílů z Cikánského Italovrakoviště zepředu vypadá jako zrůda z vetřelce ,asi je to podle předlohy svého předsedy Berlusconiho . Tomu taky prý každý věří jak je poctiví a dělá to pro lidi ...ha ha ha
SiSpo: 100% placené nejsou, cestou z Bolzana do Cortiny se dá udělat taková odbočka přes tyhle passy, doporučuji nevynechat
Nevíte někdo, co má redaktor na fotkách za helmu - ta multifunkční otvíračka? Díky
Tk to muselo bejt parádní poježdění v Dolomitech, to sou jinačí silničky, ne jako ten chlív u nás v čr Tady je jedno jesli jedeš polňačku nebo dálnici, furt je to offroad
Stelvio je krasna motorka, ale at se na me designeri nezlobi - ten kryt pod motorem vypada, jak kdyby ho vyrabel nejakej sedlak na polsko-ukrajinskem pohranici...nesla by ta hranata prisernost nahradit necim jinym? Trochu to kazi celkovej dojem...
Nádhera ! Jedním slovem nádhera. Hory, dvouválce..ty STELIVIA vypadaj jak útočná vojenská letka. Jo, když na takový výlet tak jedině na něčem evropským...
Italský vrakac
Nádherné prostředí, na chvíli se mi z toho zastavil dech, to musí být na živo žůžo.
Zrovna teď v neděli jsem se vrátil z Cortiny. Bezva poježdění... Testovat motorky v tomhle prostředí musí bejt paráda ...
dík, dík, já si říkal, že jsem je někde viděl
Jo, ty kufry jsou od firmy SW Motech, typ Trax, akorát s nálepkou Moto Guzzi
Nevyrábí značkové hliníkové kufry pro Moto Guzzi jak je má ověšené Stelvio firma Trax?
blafan: Berlusconi rozhodně neni poctiví, pokud jo, tak spíš poctivý . Ale s těma zrůdama z větřelce máš trochu pravdu.. Ale vidím to jako obecný problém moto designu po roce 2000, spíš u japonců než u italů..
Proč každá hujda složená z kazových dílů z Cikánského Italovrakoviště zepředu vypadá jako zrůda z vetřelce ,asi je to podle předlohy svého předsedy Berlusconiho . Tomu taky prý každý věří jak je poctiví a dělá to pro lidi ...ha ha ha
Tu Manu bych si chtěl vyzkoušet.. Podle mě by jí bralo hodně lidí, ale jako druhou motorku. A to si málokdo může dovolit...
Díky Filipe
Shark Evoline. Chystam testik, snad se k tomu pristi tyden dokopu.
SiSpo: 100% placené nejsou, cestou z Bolzana do Cortiny se dá udělat taková odbočka přes tyhle passy, doporučuji nevynechat
Nevíte někdo, co má redaktor na fotkách za helmu - ta multifunkční otvíračka? Díky
Před týdnem jsme se z dolomit vrátili, tu trasu jsme jeli a nic jsme neplatili, je to tam překrásný,vřele doporučuju!
Nevíte někdo zda jsou ty passa, co v článku zazněli placený? (případně orientační ceny )
Passo Giau
Passo Gardena
Passo Sella
Passo Falzagero (Falzarego - dle mě správné pojmenování)
Teď Vám to tam zkosím Transalpem - perfektní fotky... slintááááááááámmmm
Tk to muselo bejt parádní poježdění v Dolomitech, to sou jinačí silničky, ne jako ten chlív u nás v čr Tady je jedno jesli jedeš polňačku nebo dálnici, furt je to offroad
Stelvio je krasna motorka, ale at se na me designeri nezlobi - ten kryt pod motorem vypada, jak kdyby ho vyrabel nejakej sedlak na polsko-ukrajinskem pohranici...nesla by ta hranata prisernost nahradit necim jinym? Trochu to kazi celkovej dojem...
Nádhera ! Jedním slovem nádhera. Hory, dvouválce..ty STELIVIA vypadaj jak útočná vojenská letka. Jo, když na takový výlet tak jedině na něčem evropským...
Guzziny meli vzdy charizma.. moc se mi vzdy libili.. ale nakonec jsem se zamiloval do Endur
Passo Giau - Zavidim - zustalo mi v hlave z lonskych alp a asi se tam zase vratim.. pekna reportaz.