motopoint_unor_shad




ZRX1200R by Škoda Design

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
chfox (7) napsal 19.01.2016 v 16:56

osobně bych dal přednost něčemu dle obrázku 1 ale to je věc vkusu

mates3 (7) napsal 12.12.2015 v 17:41

design je věc osobního vkusu, je fajn předělat mašinu k obrazu svému - smrt komerci. Ale jak už tady psali ostatní z toho článku je cítit hlavně - NASA projekt, ale celek takový není. Koukněte na projekty od francouze Sylviana Bernerona.

IvanDvoutakťák (5369) napsal 12.12.2015 v 12:56

Nuda 1987 by Suzuki ...





mojito (15) napsal 11.12.2015 v 17:19

nuda by Škoda design

ST-M (43) napsal 10.12.2015 v 21:07

No, on L.Škoda není úplný designový ořezávátko, otázka je, co vlastně tímto projektem sledoval. Chtěl bych to od něj slyšet/číst, protože to na vícekusovou výrobu moc nevypadá...

Použití moderních technologií je špica, ale nápad a fortel, jaký dává do svých kousků třeba mistr "mopako", to nikdy stroje umět nebudou...

To s tím zrcadlovým otočením motoru je pravda, některé prvky oceňuju, celek mě příliš neoslovuje, ale kolik lidí, tolik chutí.

Lys (42) napsal 09.12.2015 v 12:20

Tedy kdo by to do toho brankáře řekl? Já bych se ale asi bál jezdit na hliněné motorce.

Pavlos-666 (20) napsal 09.12.2015 v 11:46

NNine, ty na tom budeš s prachama asi dobře. Pan Škoda jsitě čeká na někoho s tvojí odvahou a hlavou, aby mu mohl tuhle exkluzivní krasavici prodat.

Blueracing (16) napsal 09.12.2015 v 11:09+2

Nic proti tomu je to celkem hezké,ale výsledkem je přestavba kterych uz jsem viděl mnoho,což vůbec nevadí ,ale pobavilo mě ,že při čtení článku jsem měl pocit ,že se jedná o projekt kosmické rakety a stále jsem čekal kdy autor uvede ze se účastnily i inženyři z NASA.

NNine (4) napsal 09.12.2015 v 09:58+1

Pavlos-666 a jemu podobní - nechápu lidi, kteří tady mají za cíl jen pošpinit práci někoho jiného.
Sami si akorát nalepí křivě samolepky, jinak nic - asi na to nemají prachy, hlavu, odvahu?
Jinak krásná práce a hlavně postupy, do kterých by se moc lidem nechtělo

Pavlos-666 (20) napsal 09.12.2015 v 08:18+1

Nevadí Vám pane Škoda, že na obrázkách máte motor zrcadlově otočený? Fotka z levého profilu se dá určitě taky vygooglovat.
Všechny díly jsou originál vyrobené na zakázku a nenajdete je na produkčních motocyklech. Třeba světlo MV Agusta, stejné ráfky Marchesini mám na 13 let! "staré" Ducati 999s.. další jsou pouze vybrané z katalogu. Takže originál jsou brýle a kapoty.
Letošní zimu bych na Vašem místě raději věnoval nápaditějšímu logu. A jen doufám, že Zephyr zůstane podobným kreacím ušetřen.

Pavel Valouch

Feki (1) napsal 09.12.2015 v 08:17-1+2

Pekné, veľmi pekné, čisté, a hlavne funkčné . Pre tých, čo tu stále hovoria, aké to bolo drahé a nezmyselné mám jeden odkaz: Sny a predstavy sú na to aby sa plnili a asi málo zarábate nato, aby ste si ich splnili, tak vypisujete sprostosti a v hĺbke duše ticho závidíte. Pre tvorcu

Stana.k. (147) napsal 09.12.2015 v 08:16+1

Přípomína mi to JAWU Bizon

Sukin (93) napsal 09.12.2015 v 08:12+1

Jen Škoda, že na zbastlil ZRX1200 R

kojot (24) napsal 09.12.2015 v 07:33

Sered: třeba že autor je Laďa Škoda..

sered (113) napsal 09.12.2015 v 07:09+1

Muze nekdo vysvetlit vesnickymu blbci [mne] ten SKODA DESIGN???

fidlimydli (321) napsal 09.12.2015 v 06:55

Fajn článek. Dost jsem se nasmál jakými super technologiemi na to šli a jak je to pořád patřičně vyzdvihováno jako by stavěli kosmickou loď. ...Na komára kanonem.

Petrcx (3) napsal 08.12.2015 v 23:08

Jak už tady psal Kába.TechnologieCNC,karbon,elektron ,uhlik a data nikdeTak se řešila hmotnost až se zapoměla napsat.Hádám, že Rex po téhle násilné liposukci shodil 2kg.Problem je že Rex je robustní jak motorem tak podvozkem..Mě to připomíná naslednýho Z1000 s nádrží od Rexe.Když si představim co to stálo za prostředky a usílí aby se vytvořil mezityp Rexe a Z 1000 z roku 2004 tak nevim.Rex v originále je nejlepší ale neni to špatný i když tyhle jednosedadláky moc nemusim.Snad to Ládikovi splnilo sen.Nejzdařilejší barevný provedení je to první.

PremdaHonda (122) napsal 08.12.2015 v 21:08+1

Podle mě je to naprosto úžasná a hlavně funkční stavba,lepší než zástupy především "stylových" café racerů za mega

mikeR1 (2) napsal 08.12.2015 v 20:23

Proč? To mě napadlo jako první.

Heki (432) napsal 08.12.2015 v 19:48

Ale jo. Až na tu prdel jak Helena Růžičková

IvanDvoutakťák (5369) napsal 08.12.2015 v 17:52

Já, kterej ´sem "vylaminoval" jedno jediné a to v r. 1967 skořepinu přilby - oříšku
dle vzoru tehdejší anglické ikony Cromwell, nemám opravdu žádný nárok kritizovat takovéto dílo a tak (jen moje) povzdechnutí : nejpohlednější je ta
Kawa na úplně poslední fotce ve fotogalerii a taky, proč tak komplikované
ŠD-uchycení řidítek ...
P.S. Do mojí "repliky" přilby Cromwell ušil bandáž můj tatík, troufal jsem
si v ní jezdit já i moje manželka a tehdejší "švestky" ji za nelegální
nepovažovaly ...

sered (113) napsal 08.12.2015 v 17:24-1

kdyz si predstavim kolik prace, casu a penez mnoha lidi stala tahle pischovina tak je mi nanic!

Kába (0) napsal 08.12.2015 v 16:05

Když už jsi nakousl tu hmotnost, kolik tedy váží v současnosti motocykl připravený k jízdě? (cca s pěti litry paliva) Ne nicneříkajíci suchá hmotnost.

martjan_1098 (308) napsal 08.12.2015 v 15:58

Kdo si hraje, nezlobí

HonzaCR250R (2) napsal 08.12.2015 v 15:30

Jako práce je to luxusní,,,, Já bych nic takového nevymyslil ani nestvořil sám,klobouk dolů pane...
Ale nekonečná doba a představuji si i neúměrně prostředků vynaložených.Ale je jedinečná,to každopádně...

666S999 (85) napsal 07.12.2015 v 18:50+3

Za mě: fabrickýmu "R" to nesahá ani po kotníky. Škoda práce a času.

lynx (97) napsal 07.12.2015 v 13:30+1

Copak vo to, pěkný to je. Jenom mě napadá, že pracovat stejným způsobem renomovaní customéři (to je teda slovo ), tak je svět přestaveb dost chudej. Jedná se mi konkrétně o způsob a dobu vývoje.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist