Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
design je věc osobního vkusu, je fajn předělat mašinu k obrazu svému - smrt komerci. Ale jak už tady psali ostatní z toho článku je cítit hlavně - NASA projekt, ale celek takový není. Koukněte na projekty od francouze Sylviana Bernerona.
No, on L.Škoda není úplný designový ořezávátko, otázka je, co vlastně tímto projektem sledoval. Chtěl bych to od něj slyšet/číst, protože to na vícekusovou výrobu moc nevypadá...
Použití moderních technologií je špica, ale nápad a fortel, jaký dává do svých kousků třeba mistr "mopako", to nikdy stroje umět nebudou...
To s tím zrcadlovým otočením motoru je pravda, některé prvky oceňuju, celek mě příliš neoslovuje, ale kolik lidí, tolik chutí.
Nic proti tomu je to celkem hezké,ale výsledkem je přestavba kterych uz jsem viděl mnoho,což vůbec nevadí ,ale pobavilo mě ,že při čtení článku jsem měl pocit ,že se jedná o projekt kosmické rakety a stále jsem čekal kdy autor uvede ze se účastnily i inženyři z NASA.
Pavlos-666 a jemu podobní - nechápu lidi, kteří tady mají za cíl jen pošpinit práci někoho jiného.
Sami si akorát nalepí křivě samolepky, jinak nic - asi na to nemají prachy, hlavu, odvahu?
Jinak krásná práce a hlavně postupy, do kterých by se moc lidem nechtělo
Nevadí Vám pane Škoda, že na obrázkách máte motor zrcadlově otočený? Fotka z levého profilu se dá určitě taky vygooglovat.
Všechny díly jsou originál vyrobené na zakázku a nenajdete je na produkčních motocyklech. Třeba světlo MV Agusta, stejné ráfky Marchesini mám na 13 let! "staré" Ducati 999s.. další jsou pouze vybrané z katalogu. Takže originál jsou brýle a kapoty.
Letošní zimu bych na Vašem místě raději věnoval nápaditějšímu logu. A jen doufám, že Zephyr zůstane podobným kreacím ušetřen.
Pekné, veľmi pekné, čisté, a hlavne funkčné . Pre tých, čo tu stále hovoria, aké to bolo drahé a nezmyselné mám jeden odkaz: Sny a predstavy sú na to aby sa plnili a asi málo zarábate nato, aby ste si ich splnili, tak vypisujete sprostosti a v hĺbke duše ticho závidíte. Pre tvorcu
Fajn článek. Dost jsem se nasmál jakými super technologiemi na to šli a jak je to pořád patřičně vyzdvihováno jako by stavěli kosmickou loď. ...Na komára kanonem.
Jak už tady psal Kába.TechnologieCNC,karbon,elektron ,uhlik a data nikdeTak se řešila hmotnost až se zapoměla napsat.Hádám, že Rex po téhle násilné liposukci shodil 2kg.Problem je že Rex je robustní jak motorem tak podvozkem..Mě to připomíná naslednýho Z1000 s nádrží od Rexe.Když si představim co to stálo za prostředky a usílí aby se vytvořil mezityp Rexe a Z 1000 z roku 2004 tak nevim.Rex v originále je nejlepší ale neni to špatný i když tyhle jednosedadláky moc nemusim.Snad to Ládikovi splnilo sen.Nejzdařilejší barevný provedení je to první.
Já, kterej ´sem "vylaminoval" jedno jediné a to v r. 1967 skořepinu přilby - oříšku
dle vzoru tehdejší anglické ikony Cromwell, nemám opravdu žádný nárok kritizovat takovéto dílo a tak (jen moje) povzdechnutí : nejpohlednější je ta
Kawa na úplně poslední fotce ve fotogalerii a taky, proč tak komplikované
ŠD-uchycení řidítek ...
P.S. Do mojí "repliky" přilby Cromwell ušil bandáž můj tatík, troufal jsem
si v ní jezdit já i moje manželka a tehdejší "švestky" ji za nelegální
nepovažovaly ...
Jako práce je to luxusní,,,, Já bych nic takového nevymyslil ani nestvořil sám,klobouk dolů pane...
Ale nekonečná doba a představuji si i neúměrně prostředků vynaložených.Ale je jedinečná,to každopádně...
Copak vo to, pěkný to je. Jenom mě napadá, že pracovat stejným způsobem renomovaní customéři (to je teda slovo ), tak je svět přestaveb dost chudej. Jedná se mi konkrétně o způsob a dobu vývoje.
osobně bych dal přednost něčemu dle obrázku 1
ale to je věc vkusu
design je věc osobního vkusu, je fajn předělat mašinu k obrazu svému - smrt komerci. Ale jak už tady psali ostatní z toho článku je cítit hlavně - NASA projekt, ale celek takový není. Koukněte na projekty od francouze Sylviana Bernerona.
Nuda 1987 by Suzuki ...

nuda by Škoda design
No, on L.Škoda není úplný designový ořezávátko, otázka je, co vlastně tímto projektem sledoval. Chtěl bych to od něj slyšet/číst, protože to na vícekusovou výrobu moc nevypadá...
Použití moderních technologií je špica, ale nápad a fortel, jaký dává do svých kousků třeba mistr "mopako", to nikdy stroje umět nebudou...
To s tím zrcadlovým otočením motoru je pravda, některé prvky oceňuju, celek mě příliš neoslovuje, ale kolik lidí, tolik chutí.
Tedy kdo by to do toho brankáře řekl? Já bych se ale asi bál jezdit na hliněné motorce.
NNine, ty na tom budeš s prachama asi dobře. Pan Škoda jsitě čeká na někoho s tvojí odvahou a hlavou, aby mu mohl tuhle exkluzivní krasavici prodat.
Nic proti tomu je to celkem hezké,ale výsledkem je přestavba kterych uz jsem viděl mnoho,což vůbec nevadí ,ale pobavilo mě ,že při čtení článku jsem měl pocit ,že se jedná o projekt kosmické rakety a stále jsem čekal kdy autor uvede ze se účastnily i inženyři z NASA.
Pavlos-666 a jemu podobní - nechápu lidi, kteří tady mají za cíl jen pošpinit práci někoho jiného.
Sami si akorát nalepí křivě samolepky, jinak nic - asi na to nemají prachy, hlavu, odvahu?
Jinak krásná práce a hlavně postupy, do kterých by se moc lidem nechtělo
Nevadí Vám pane Škoda, že na obrázkách máte motor zrcadlově otočený? Fotka z levého profilu se dá určitě taky vygooglovat.
Všechny díly jsou originál vyrobené na zakázku a nenajdete je na produkčních motocyklech. Třeba světlo MV Agusta, stejné ráfky Marchesini mám na 13 let! "staré" Ducati 999s.. další jsou pouze vybrané z katalogu. Takže originál jsou brýle a kapoty.
Letošní zimu bych na Vašem místě raději věnoval nápaditějšímu logu. A jen doufám, že Zephyr zůstane podobným kreacím ušetřen.
Pavel Valouch
Pekné, veľmi pekné, čisté, a hlavne funkčné . Pre tých, čo tu stále hovoria, aké to bolo drahé a nezmyselné mám jeden odkaz: Sny a predstavy sú na to aby sa plnili a asi málo zarábate nato, aby ste si ich splnili, tak vypisujete sprostosti a v hĺbke duše ticho závidíte. Pre tvorcu
Přípomína mi to JAWU Bizon
Jen Škoda, že na zbastlil ZRX1200 R
Sered: třeba že autor je Laďa Škoda..
Muze nekdo vysvetlit vesnickymu blbci [mne] ten SKODA DESIGN???
Fajn článek. Dost jsem se nasmál jakými super technologiemi na to šli a jak je to pořád patřičně vyzdvihováno jako by stavěli kosmickou loď.
...Na komára kanonem.
Jak už tady psal Kába.TechnologieCNC,karbon,elektron ,uhlik a data nikdeTak se řešila hmotnost až se zapoměla napsat.Hádám, že Rex po téhle násilné liposukci shodil 2kg.Problem je že Rex je robustní jak motorem tak podvozkem..Mě to připomíná naslednýho Z1000 s nádrží od Rexe.Když si představim co to stálo za prostředky a usílí aby se vytvořil mezityp Rexe a Z 1000 z roku 2004 tak nevim.Rex v originále je nejlepší ale neni to špatný i když tyhle jednosedadláky moc nemusim.Snad to Ládikovi splnilo sen.Nejzdařilejší barevný provedení je to první.
Podle mě je to naprosto úžasná a hlavně funkční stavba,lepší než zástupy především "stylových" café racerů za mega
Proč? To mě napadlo jako první.
Ale jo. Až na tu prdel jak Helena Růžičková
Já, kterej ´sem "vylaminoval" jedno jediné a to v r. 1967 skořepinu přilby - oříšku
dle vzoru tehdejší anglické ikony Cromwell, nemám opravdu žádný nárok kritizovat takovéto dílo a tak (jen moje) povzdechnutí : nejpohlednější je ta
Kawa na úplně poslední fotce ve fotogalerii a taky, proč tak komplikované
ŠD-uchycení řidítek ...
P.S. Do mojí "repliky" přilby Cromwell ušil bandáž můj tatík, troufal jsem
si v ní jezdit já i moje manželka a tehdejší "švestky" ji za nelegální
nepovažovaly ...
kdyz si predstavim kolik prace, casu a penez mnoha lidi stala tahle pischovina tak je mi nanic!
Když už jsi nakousl tu hmotnost, kolik tedy váží v současnosti motocykl připravený k jízdě? (cca s pěti litry paliva) Ne nicneříkajíci suchá hmotnost.
Kdo si hraje, nezlobí
Jako práce je to luxusní,,,,
Já bych nic takového nevymyslil ani nestvořil sám,klobouk dolů pane...
Ale nekonečná doba a představuji si i neúměrně prostředků vynaložených.Ale je jedinečná,to každopádně...
Za mě: fabrickýmu "R" to nesahá ani po kotníky. Škoda práce a času.
Copak vo to, pěkný to je. Jenom mě napadá, že pracovat stejným způsobem renomovaní customéři (to je teda slovo
), tak je svět přestaveb dost chudej. Jedná se mi konkrétně o způsob a dobu vývoje.