Z nabourané Kawasaki VN 2000 udělal Martin zajímavý cruiser se spoustou karbonu
Text: Dominik Valášek | Foto: Dominik Valášek | Zveřejněno: 22.5.2023 | Zobrazeno: 16 126x
Text: Dominik Valášek | Foto: Dominik Valášek | Zveřejněno: 22.5.2023 | Zobrazeno: 16 126x
Tak za mě je to naprosto dokonalý, nádherný. Doufám že jednou potkám na živo. Ať dělá radost,smekám před tvým umem. Nádhera
1 reakce
Ty blinkriky
1 reakce
Moc povedené!
Nebudu lhát, moc se mi to nelíbí, ale líbí se mi, žes to vzal do rukou, dal tomu úsilí a udělal hotovou motorku trochu jinak. Rozhodně máš moje uznání, že to takto umíš udělat
1 reakce
Díky všem za reakci
Ahoj, moc pěkné
Viděl jsem na vlastní oči a je to pěkná a působivá mašina. Před prací s karbonem smekám přilbu až na zem.
Nechtel jsem to napsal natvrdo, ale ty predni nadechy nedelaji z hlediska chlazeni brzd vubec nic, jelikoz jdou proti sobe a akorat zvysuji aerodynamicky odpor a hrozi nasatim nejakeho bordelu presne tam, kde ho potrebujeme nejmin. Co se tyce tech zadnich nadechu, ty jsou vylozene kontraproduktivni , protoze krom toho, ze jdou proti sobe jeste pousti vzduch presne proti rotaci kola, takze prirozeny proud vzduchu v blatniku prakticky brzdi a jejich hlavni ucel bude, ze z nich sem tam vyleti kus blata primo na ty prima kozene brasnicky. Stacilo by to dat na jakykoliv primitivni flow simulator, kdyz uz rovnou ne do aerodynamickeho tunelu a bylo by okamzite jasno, jelikoz oko technicky vzdelaneho cloveka to vidi na prvni pohled. Jinak provedeni je samozrejme pekne, ale proste kdyz uz se na webu neco pise, ze nejaky nadech neco chladi, tak fakt ne, nechladi. A nikdy chladit nebude, dokud to nebude navrhovat nekdo, kdo ma aspon trochu tuseni, jak funguje aerodynamika.
2 reakce
Moc pěkná a čistá přestavba.
Moc pěkné a navíc funkční i když to není moje krevní skupina. Pochválit ale musím.
Krásná motorka.
Jak to hodnotili "borci" na STK?
Hledali "E"čka?
2 reakce
Jsem si původně myslel, že je na obrázcích některý z Kawasaki Drifter

1 reakce
Paráda
Kdo někdy podobné dobrodružství zkusil, tak ví, že za pět měsíců dát dohromady jak techniku tak design, je velmi slušný výkon, je tedy nutno smeknout pomyslný klobouček...
Sice choppery a cruisery nejsou můj šálek, ovšem i na tomto projektu nacházím dost motopůvabů...
Skvělá práce
A kolik to prosím váží když je tam tolik toho karbonu??
1 reakce
S tim hovadskym motorem bude vsechno pecka
Tož to je mastodont
Je to hezky udelane, zejmena udelat formy na velke karbonove dily v tehle kvalite povrchu je dost prace a je tak trochu skoda vyrobit to jen pro jeden kus, treba by se nekomu dalsimu ty blatniky mohly hodit :p

Jinak z technickeho hlediska mi trochu nesedi "nadechy" v blatniku smerem ke trmenum, pokud jde o chlazeni diskovych brzd, tak hlavni zatez nese disk, respektive jeho stredni cast, cili ty nadechy v blatnicich jsou funkcne celkem nanic a jako stylisticky prvek to pusobi ponekud rusive...
Kuk na brzdu F1 a trmeny jsou vzdy vicemene skoro studene, cili kdyz uz chladit, tak disky a vzhledem k jejich rotaci a prirozene cirkulaci vzduchu od stredu ven, tak studeny vzduch chceme vest ke stredu disku...
2 reakce
Super práce
Já bych spíš Martinovi nenápadně podstrčil svoji na atomy rozebranou Kawu Eliminator 908 ZL