globalmoto_kveten




Z nabourané Kawasaki VN 2000 udělal Martin zajímavý cruiser se spoustou karbonu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Fido003 (2) napsal 10.06.2023 v 19:19

Tak za mě je to naprosto dokonalý, nádherný. Doufám že jednou potkám na živo. Ať dělá radost,smekám před tvým umem. Nádhera

_Michal (3) napsal 08.06.2023 v 11:16

Ty blinkriky

_Michal (3) napsal 08.06.2023 v 11:14

Moc povedené!

PetrL3 (27) napsal 07.06.2023 v 20:32+1

Nebudu lhát, moc se mi to nelíbí, ale líbí se mi, žes to vzal do rukou, dal tomu úsilí a udělal hotovou motorku trochu jinak. Rozhodně máš moje uznání, že to takto umíš udělat

M2rek (0) napsal 07.06.2023 v 10:33

Díky všem za reakci

Willimery (0) napsal 07.06.2023 v 10:23

Ahoj, moc pěkné

yahoďak_ (20) napsal 07.06.2023 v 10:06

Viděl jsem na vlastní oči a je to pěkná a působivá mašina. Před prací s karbonem smekám přilbu až na zem.

valentinow123 (34) napsal 07.06.2023 v 07:30

Nechtel jsem to napsal natvrdo, ale ty predni nadechy nedelaji z hlediska chlazeni brzd vubec nic, jelikoz jdou proti sobe a akorat zvysuji aerodynamicky odpor a hrozi nasatim nejakeho bordelu presne tam, kde ho potrebujeme nejmin. Co se tyce tech zadnich nadechu, ty jsou vylozene kontraproduktivni , protoze krom toho, ze jdou proti sobe jeste pousti vzduch presne proti rotaci kola, takze prirozeny proud vzduchu v blatniku prakticky brzdi a jejich hlavni ucel bude, ze z nich sem tam vyleti kus blata primo na ty prima kozene brasnicky. Stacilo by to dat na jakykoliv primitivni flow simulator, kdyz uz rovnou ne do aerodynamickeho tunelu a bylo by okamzite jasno, jelikoz oko technicky vzdelaneho cloveka to vidi na prvni pohled. Jinak provedeni je samozrejme pekne, ale proste kdyz uz se na webu neco pise, ze nejaky nadech neco chladi, tak fakt ne, nechladi. A nikdy chladit nebude, dokud to nebude navrhovat nekdo, kdo ma aspon trochu tuseni, jak funguje aerodynamika.

Hardyman (0) napsal 06.06.2023 v 21:42

Moc pěkná a čistá přestavba.

Jofré (213) napsal 06.06.2023 v 20:22

Moc pěkné a navíc funkční i když to není moje krevní skupina. Pochválit ale musím.

doktorM (79) napsal 06.06.2023 v 17:43

Krásná motorka.
Jak to hodnotili "borci" na STK?
Hledali "E"čka?

K167 (1499) napsal 06.06.2023 v 16:21

Jsem si původně myslel, že je na obrázcích některý z Kawasaki Drifter

soccer (483) napsal 06.06.2023 v 15:00+3

Paráda

Kdo někdy podobné dobrodružství zkusil, tak ví, že za pět měsíců dát dohromady jak techniku tak design, je velmi slušný výkon, je tedy nutno smeknout pomyslný klobouček...

Sice choppery a cruisery nejsou můj šálek, ovšem i na tomto projektu nacházím dost motopůvabů...

Skvělá práce

Le-Corbusier (432) napsal 06.06.2023 v 14:39

A kolik to prosím váží když je tam tolik toho karbonu??

Zelinář (292) napsal 06.06.2023 v 14:14

S tim hovadskym motorem bude vsechno pecka

kníželucifer (31) napsal 06.06.2023 v 13:41+2

Tož to je mastodont

DeaDDream (13) napsal 06.06.2023 v 12:53

zaujimavy kus

valentinow123 (34) napsal 06.06.2023 v 11:48

Je to hezky udelane, zejmena udelat formy na velke karbonove dily v tehle kvalite povrchu je dost prace a je tak trochu skoda vyrobit to jen pro jeden kus, treba by se nekomu dalsimu ty blatniky mohly hodit :p

Jinak z technickeho hlediska mi trochu nesedi "nadechy" v blatniku smerem ke trmenum, pokud jde o chlazeni diskovych brzd, tak hlavni zatez nese disk, respektive jeho stredni cast, cili ty nadechy v blatnicich jsou funkcne celkem nanic a jako stylisticky prvek to pusobi ponekud rusive...
Kuk na brzdu F1 a trmeny jsou vzdy vicemene skoro studene, cili kdyz uz chladit, tak disky a vzhledem k jejich rotaci a prirozene cirkulaci vzduchu od stredu ven, tak studeny vzduch chceme vest ke stredu disku...


callowsick (463) napsal 06.06.2023 v 11:39+1

Super práce

vonRammstein (67) napsal 06.06.2023 v 09:51

Já bych spíš Martinovi nenápadně podstrčil svoji na atomy rozebranou Kawu Eliminator 908 ZL




TOPlist