Titanium V od Paul Milbourn Customs: O metrák lehčí Guzzi
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Foto: Onno Wieringa/AMD, Paul Milbourn Customs | Zveřejněno: 9.1.2020 | Zobrazeno: 12 581x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Foto: Onno Wieringa/AMD, Paul Milbourn Customs | Zveřejněno: 9.1.2020 | Zobrazeno: 12 581x
Ve Velke Britanii existuje i schvaleni pro provoz za denniho svetla a tam svetla byt nemuseji.
Prepinace na blinkry tam ma, kde jsou schovane male diody vi buh (dnes to lze strcit i do hlavicky sroubku).
nejak mi to hrozne pripomina toho novyho Aston Martina, nemuzu si pomoct, ale fajn pocin
Tady teda smekám klobouček, protože s titanem už jsem co do činění a je to pěkná potvora. Prostě konstruktérský a technologický skvost, design taky není úplně to moje, ale první místo si rozhodně v té kategorii zasloužil.
Zajímavá stavba
Ale ten metrák je lehce zavádějící. Suchá Sportka má 219 kg. To je nějakých 64 Kg. Odhadem tak 10 - 15 Kg udělají jen výfuky a kola. A pak někde ještě nahrabat 50. Škoda, že tam nějak nezakomponoval ještě nějakou čočku a blinkry. Aby se s tím fakt dalo jezdit. Ale on si to ten nový majitel asi na ježdění stejně nekoupil.
pěknej show bike.
Věřím, že na tom jde i normálně jezdit, ale nechtěl bych to pokaždý mejt a leštit
Za mě mi tam nesedí ten voltmetr a opravdu, ale opravdu by ně zajímalo, jak tohle dostal na papíry. UK to asi nějak jde, v CZ si to nedokážu představit. Ale moc o tom nevim, nechám se poučit...
1 reakce
Na mě moc blejskavý,ale parádní