Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Krasavica, člověk by nevěřil, že tohle někdo zmákl doma na koleně!!! Taky jsem kolikrát uvažoval o sajdě a vyvést celou rodinku, ale to by u nás nesměly být západní ceny a východní platy... Jo a problém s přihlášením ti může udělat i pitomec na úřadě - s kámošem jsme přihlašovali stéjný nový skůtr - on v Olomouci na 1. pokus, já v Hranicích na 3. pokus..furt chyběly nějaké "důležité dokumenty".
Ne, žebych měl zájem, ale je-li to "předraženej" kýč,tak by
mě zajímala cena A to přesto, že si myslím, že to do-
tyčný majitel má na "převážení více než dvou lidí", "úplně
k ničemu" to teda není a tak to ani prodávat nebude ...
Vítali, má především v závěru jeho komentu(bohužel) pravdu.
Snad už bude stačit "jen" jedna generační výměna (českého
úředního šimla),aby ten CaK byrokratismus i u nás zmizel !??
Příklad, bytˇuž z minulosti : když jsem v r.2008 (v ČR!)
registroval motocykl mých snů, dovezený ze SRN, nepomohl
ani německý originál TP,vydaný při tamějším uvedení do pro-
vozu, ve kterém nebylo uvedeno max.přípustné zatížení před-
ního i zadního kola, ale "jen" celková hodnota ...
Takže to, co vyhovovalo v zemi žijící desítky let demokra-
ticky (RZ+TUV) od r.1986, nebylo českému "šimlu" dost
Většina z nás, bajkerů, se v životě dostane do období, kdy se
musí rozhodovat, zda "v zájmu své rodiny" s ´bajkingem´skončí
úplně(a hejčká naději,že "jednou znovu" začne na motocyklu
jezdit), nebo se souhlasem životní partnerky, která je "dos-
tatečně infikovaná" společnými zážitky, začne vymýšlet
způsob"přepravy"celé rodiny JINAK NEŽ AUTOMOBILEM a zjistí,
že existuje způsob JEDINÝ a to... Jsem si jist,že ty skvělé
ženy, které s námi "prošly" tou první fází bajkingu, přiví-
tají možnost pokračovat jako tandemistky, případně jako
řidičky znovu držet ŘIDÍTKA a ratolesti mít realtivně bez-
pečně ´usazeny´v "přívěsném vozíku". Na takový komfort,jaký
skýtají kokpity á la Laverda Snaefell, bude nejspíš mít jen
málokterá BAJKERSKÁ rodina, ale ve srovnání s klasickou ´sajdou´je to vlastně jen otázka rozdílnosti rychlosti jízdy, kterou ta která verze MOTOCYKLU s "přívěsným vozíkem" umožňuje
Tak proč odsuzovat "snílky", kteří dokáží
takovéto přestavby (či "reinkarnace"?) realizovat !??
Proč se tu někteří ohánějí nad smyslem - nebo nesmyslem takové přestavby?To se můžeme rovnou ptát po smyslu ježdění na motorce - vždyť na ní prší,klouže to...atd.Líbí se mu to,je to krásně udělaný,tak ať si to užívá.Já jsem spíš rozpačitý nad systémem uvádění motorových vozidel do provozu v ČR.Jedna unie(mimochodem každou blbinu z ní přejímáme) a co smí jezdit v celý evropě,to u nás nejde...
Bez větších komplikací lze u nás zlegalizovat sajdu pouze u Jawy,BMW,Hondy,H-D,Uralu a Dněpru. U jiných značek je to opravdu hodně těžký a drahý, někdy zcela nemožný.
Moc hezká práce a pro těm co nikdy nejeli se sajdou ale kritizovat dovedou bych vzkázal ať to někdy zkusí.Na solo motorce dovede jezdit každej strejda na ryby ale se side je to ůplně jinej nářez. A vzkaz pro Honzu 1400: sajdu v tomle bordelu k jiný motorce než k Jawě bez podfuku nebo ůplatku nikdy nepřihlásíš. Vlastní zkušenost.
Skvělá práce,esteticky bez chyby,jízdní vlastnosti těžko hodnotit,pán je borec,zřejmě nadšenec se spoustou volného času.Přikláním se ale také k názorům,že na takovou stavbu je té vzácné Laverdy trochu škoda,obestavět šel klidně nějaký běžný japonský vodník.V každém případě nevídaný krasavec...
Je to pěkné ale raději bych si nechal tu Laverdu kterych je stršně málo a byly to unikátní mašiny Připomíná mi to práce českých nadšendců z Jawy 500 ohc traktor atd
Ohodnotil bych to již zlidovělým citátem "co to muselo dát práce a přitom taková blbost".Musím ale říct,že je to uděláno pěkně a jde o jedinečný stroj,který asi 2x nepotkáš
Je to moc krásná práce.Člověk, kterej takovou stavbu dotáhne do konce s takhle pracizním výsledkem se jen tak nevidí. Viděl jsem tuhle motorku před pár lety naživo. Potkali jsme se s tímhle chlápkem na parkovišti v Lucembursku. Jinak já už jsem dávno smířenej s tím, že ti "praví" motorkáři budou pořád plácat něco o smysluplnosti sajdkár. Zpravidla do mě nejvíc jdou Ti, kteří o tom neví vůbec nic, ale to už tak prostě je a nejspíš bude i nadále. Při tom kdyby se ostatní snížili na jejich úroveň, tak rozeberou počínání každého z nich takovým způsobem, že si to půjde hodit.
Má můj velikánský obdiv. V roce 1982 jsem postavil sidecar k Hondě GL 1000 a vím co to bylo v bolševických podmínkách za šílenou práci. Předpokládám, že se s tím dá jezdit jako s každou jinou sajdou a když se to umí, tak je to chlapské svezení.
Obdivuji člověka, která něco takového dokáže postavit.
Tisíce hodin práce, kterou málo kdo umí a určitě nemalé náklady.
Dotáhnout takový projekt do konce.
Je mi smutno z české nátury, když si přečtu negativní komentáře...
Nikdo z nás se stavitelem nemluvil, neznáme důvod ani účel stavby.
Našinec mnohdy nedokáže ani "vymněnit olej", ale vše u piva dokáže kvalitně zkritizovat...
Jj, tu "císařsko-královskou" byrokracii platíme, ale jsme
pro ni dodnes jen chamraď, co je obtěžuje
Krasavica, člověk by nevěřil, že tohle někdo zmákl doma na koleně!!! Taky jsem kolikrát uvažoval o sajdě a vyvést celou rodinku, ale to by u nás nesměly být západní ceny a východní platy... Jo a problém s přihlášením ti může udělat i pitomec na úřadě - s kámošem jsme přihlašovali stéjný nový skůtr - on v Olomouci na 1. pokus, já v Hranicích na 3. pokus..furt chyběly nějaké "důležité dokumenty".
Ne, žebych měl zájem, ale je-li to "předraženej" kýč,tak by
A to přesto, že si myslím, že to do-
mě zajímala cena
tyčný majitel má na "převážení více než dvou lidí", "úplně
k ničemu" to teda není a tak to ani prodávat nebude ...
pripomina mi to tohle
//www.imcdb.org/vehicle_25434-Cadillac-Fleetwood-75-1974.html
takze je to uplne k nicemu
Kýč... Předraženej kýč
Parádní provedení.Z jedný strany motorka,z druhý auto
Jen by mě zajímalo,jaký to má jízdní vlastnosti..
Vítali, má především v závěru jeho komentu(bohužel) pravdu.
Snad už bude stačit "jen" jedna generační výměna (českého
úředního šimla),aby ten CaK byrokratismus i u nás zmizel !??
Příklad, bytˇuž z minulosti : když jsem v r.2008 (v ČR!)
registroval motocykl mých snů, dovezený ze SRN, nepomohl
ani německý originál TP,vydaný při tamějším uvedení do pro-
vozu, ve kterém nebylo uvedeno max.přípustné zatížení před-
ního i zadního kola, ale "jen" celková hodnota ...
Takže to, co vyhovovalo v zemi žijící desítky let demokra-
ticky (RZ+TUV) od r.1986, nebylo českému "šimlu" dost
Většina z nás, bajkerů, se v životě dostane do období, kdy se
společnými zážitky, začne vymýšlet
musí rozhodovat, zda "v zájmu své rodiny" s ´bajkingem´skončí
úplně(a hejčká naději,že "jednou znovu" začne na motocyklu
jezdit), nebo se souhlasem životní partnerky, která je "dos-
tatečně infikovaná"
způsob"přepravy"celé rodiny JINAK NEŽ AUTOMOBILEM a zjistí,
že existuje způsob JEDINÝ a to... Jsem si jist,že ty skvělé
ženy, které s námi "prošly" tou první fází bajkingu, přiví-
tají možnost pokračovat jako tandemistky, případně jako
řidičky znovu držet ŘIDÍTKA a ratolesti mít realtivně bez-
pečně ´usazeny´v "přívěsném vozíku". Na takový komfort,jaký
skýtají kokpity á la Laverda Snaefell, bude nejspíš mít jen
málokterá BAJKERSKÁ rodina, ale ve srovnání s klasickou ´sajdou´je to vlastně jen otázka rozdílnosti rychlosti jízdy, kterou ta která verze MOTOCYKLU s "přívěsným vozíkem" umožňuje
Tak proč odsuzovat "snílky", kteří dokáží
takovéto přestavby (či "reinkarnace"?) realizovat !??
Každý má právo(povinnost)udělat si mašinu jak se mu líbí...
Proč se tu někteří ohánějí nad smyslem - nebo nesmyslem takové přestavby?To se můžeme rovnou ptát po smyslu ježdění na motorce - vždyť na ní prší,klouže to...atd.Líbí se mu to,je to krásně udělaný,tak ať si to užívá.Já jsem spíš rozpačitý nad systémem uvádění motorových vozidel do provozu v ČR.Jedna unie(mimochodem každou blbinu z ní přejímáme) a co smí jezdit v celý evropě,to u nás nejde...
Moc moc pekná remeselná práca, ale výsledok sa mi nepáči, taký kočkopes. Spracovanie je obdivuhodné
Bez větších komplikací lze u nás zlegalizovat sajdu pouze u Jawy,BMW,Hondy,H-D,Uralu a Dněpru. U jiných značek je to opravdu hodně těžký a drahý, někdy zcela nemožný.
Moc hezká práce a pro těm co nikdy nejeli se sajdou ale kritizovat dovedou bych vzkázal ať to někdy zkusí.Na solo motorce dovede jezdit každej strejda na ryby ale se side je to ůplně jinej nářez. A vzkaz pro Honzu 1400: sajdu v tomle bordelu k jiný motorce než k Jawě bez podfuku nebo ůplatku nikdy nepřihlásíš. Vlastní zkušenost.
Hrozná slátanina. Klobouk dolů, že se tak dlouho trápil aby to stvořil. Ale jak se říká proti gustu...
To nemá chybu. Ten borec je prostě borec
jako pěkné ale použitelnost nebude kdoví jak dobrá
hoďte do sajdkáry 2 lidi, na motku jednoho a motor těch minimálně 550 kilo nebude stíhat
tak to je fakt mazec...tohle bych mohl mít docela klidně v garáži a vůbec bych se nezlobil ..moc pěkný
Skvělá práce,esteticky bez chyby,jízdní vlastnosti těžko hodnotit,pán je borec,zřejmě nadšenec se spoustou volného času.Přikláním se ale také k názorům,že na takovou stavbu je té vzácné Laverdy trochu škoda,obestavět šel klidně nějaký běžný japonský vodník.V každém případě nevídaný krasavec...
a nejlepsi na tom vsem je, ze to asi docela bez problemu dostal na znacky ... u nas vec naprosto nemozna, popripade nezaplatitelna
Je to pěkné ale raději bych si nechal tu Laverdu kterych je stršně málo a byly to unikátní mašiny
Připomíná mi to práce českých nadšendců z Jawy 500 ohc traktor atd
moc pěkný...když jsem to prvně viděl na netu myslel jsem že je to práce profi firmy...nikdy by mě nenapadlo že to dělal jeden týpek doma v garáži...
Ohodnotil bych to již zlidovělým citátem "co to muselo dát práce a přitom taková blbost".Musím ale říct,že je to uděláno pěkně a jde o jedinečný stroj,který asi 2x nepotkáš
Je to moc krásná práce.Člověk, kterej takovou stavbu dotáhne do konce s takhle pracizním výsledkem se jen tak nevidí. Viděl jsem tuhle motorku před pár lety naživo. Potkali jsme se s tímhle chlápkem na parkovišti v Lucembursku. Jinak já už jsem dávno smířenej s tím, že ti "praví" motorkáři budou pořád plácat něco o smysluplnosti sajdkár. Zpravidla do mě nejvíc jdou Ti, kteří o tom neví vůbec nic, ale to už tak prostě je a nejspíš bude i nadále. Při tom kdyby se ostatní snížili na jejich úroveň, tak rozeberou počínání každého z nich takovým způsobem, že si to půjde hodit.
Má můj velikánský obdiv. V roce 1982 jsem postavil sidecar k Hondě GL 1000 a vím co to bylo v bolševických podmínkách za šílenou práci.
Předpokládám, že se s tím dá jezdit jako s každou jinou sajdou a když se to umí, tak je to chlapské svezení.
Takže auto s postranní motorkou.
z praktickeho hladiska imho cista kravina, ale o to tu asi nejde...
ako stavba nadherne... klobuk dolu pred stavitelom... fakt paradna praca
Vymakane to ma
ale spis mi to sedi na svihle amiky
Obdivuji člověka, která něco takového dokáže postavit.
Tisíce hodin práce, kterou málo kdo umí a určitě nemalé náklady.
Dotáhnout takový projekt do konce.
Je mi smutno z české nátury, když si přečtu negativní komentáře...
Nikdo z nás se stavitelem nemluvil, neznáme důvod ani účel stavby.
Našinec mnohdy nedokáže ani "vymněnit olej", ale vše u piva dokáže kvalitně zkritizovat...
Je to opravdu moc pěkná motka , klobouk dolů nad zpracováním , provedením a celkovým nápadem . Dost mi připomíná Zeuse co má kluk u nás ve Frenu
Teda...na vození dětí do školky je to naprostá masírka!!!