Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Krásná precizní přestavba! Bohužel, okamžitě mne vyděsí představa obhajoby vozidla na STK. Skutečnost, že např. tabulka RZ je na držáku na společensky přijatelném místě, nefunguje. Technici na STK přistupují k věci jako někdejší interrupční komise, vždy se najde hromada důvodů, proč je motorka nezpůsobilá. Nejde vůbec o to, že motorka je precizně a kvalitně udělaná, ve finále třeba i technicky lepší než originál. Vždycky si vzpomenu na severokorejský vzorník povolených účesů a zase o něco víc toužím po svobodě. Moje osobní zkušenost je tristní, proto jsem svoji přestavbu přenechal nadšenci, který je ochoten strávit mnoho hodin splácáním původních dílů a ořezů v celek podobný katalogovému vzezření motorky, zaplatit a doufat v sukces a následně zase všechno přestrojit a naházet na 2 roky do krabice.
absolutní preciznost v detailech, výsledek neuvěřitelný, smekám .. a pro rejpaly, RZ je umístěna tak aby to vyhovělo na STK, ohnutá kolem krytu řetězu by byla lepší ale to nelze, pokud to má být na ježdění
Přední půlka mašiny fakt nádhera. Ten zadek mi přijde drobet ošizený. Škoda toho Ačkovýho profilu.Třeba šel vynechat a pořešit podsedlovou část rámu jinak. Třeba ne, nevim. Od 1 do 10 bych dal tak 7.
no, ,,sekačmagor"... nikdo ti nekáže se dívat na stavby Caffe nebo scrambler...Jdisi ulevit na toaletu, a nepruď. pokud máš svůj styl, tak se ho drž, nikdo ti ho nehaní, tak buď alespoň trochu tolerantní.
Jinak za mne hezká práce... kdo nedělal a nestavěl, nikdy nepochopí a pak magoří a kope do všeho kolem sebe.
Za mne veliká libovka! Většina lidí by jistě pár detailů změnila k obrazu svému, ale jak je psáno jedná se o stavbu na zakázku a tak jednoznačně platí: Náš zákazník - náš pán.
A původnímu vzhledu CB se to nijak výrazně nevzdaluje, takže nevidím důvod plakat nad "zprzněnou" motorkou...
Hele mě se líbí. Za mě klobouk dolu za to, že máš představu, pak ji dokážeš realizovat a výsledek v tomhle případě není žádná bezduchá slepenina. Je to pěknej stroj a jestli bude dobře jezdit a dělat radost, pak nemá chybu! (kromě toho sání )
IvanDvoutakťák<Nojo tu zuboženost si každý představuje jinak. Např. prodáváš starou "zuboženou" motorku a laik co si neumí nafoukat ani kola Ti řekne že je to na šrot a veteránista řekne že je to velmi zachovalé...Škoda že tam pan "David" nenechal uveřejnit i fotku kde by byla vidět ta zuboženost.Já osobně vidím ve všech kafáčích,scramblerech a jiných futuropřestavbách starších motorek pouze zprzněné a zničené krásné motorky. To už spíš pochopím všechny ty přestavby "street".Prostě rozflákají kapotu,nemají prachy na opravu,tak tam dají světlo z Aliexpresu za 10$,Sigmu za tři stovky a podají inzerát například:Prodám Kawasaki Ninja XXXX v úpravě street.
Veta: David se pere s urednim simlem je velice priznacna...preji hodne sil, ale dle meho v tomto stavu to ofiko na cestu v CR nedostane - prohnat pres De, PL atd.
A máš, při vší úctě , Sekáči, představu, kolik by stála, byť nijak špičková (!),
renovace té *zubožené Hondičky dotažené z Německa*
(jak ji oklasifikoval ROD#007) ... ? Je totiž reálné, že méně, než stavba CR
Krásná precizní přestavba! Bohužel, okamžitě mne vyděsí představa obhajoby vozidla na STK. Skutečnost, že např. tabulka RZ je na držáku na společensky přijatelném místě, nefunguje. Technici na STK přistupují k věci jako někdejší interrupční komise, vždy se najde hromada důvodů, proč je motorka nezpůsobilá. Nejde vůbec o to, že motorka je precizně a kvalitně udělaná, ve finále třeba i technicky lepší než originál. Vždycky si vzpomenu na severokorejský vzorník povolených účesů a zase o něco víc toužím po svobodě. Moje osobní zkušenost je tristní, proto jsem svoji přestavbu přenechal nadšenci, který je ochoten strávit mnoho hodin splácáním původních dílů a ořezů v celek podobný katalogovému vzezření motorky, zaplatit a doufat v sukces a následně zase všechno přestrojit a naházet na 2 roky do krabice.
absolutní preciznost v detailech, výsledek neuvěřitelný, smekám
.. a pro rejpaly, RZ je umístěna tak aby to vyhovělo na STK, ohnutá kolem krytu řetězu by byla lepší ale to nelze, pokud to má být na ježdění
majky72- díky, držák RZ už jsem uřízl a bude se dělat úplně jinak, bohužel to vždy stejně tak jako tak motorku kazí.
Za mňa krásna prestavba ktoru by som si vedel predstavit v garaži alebo aj v obyvačke pri krbe
jedine čo sa tam mne vyslovene nepáči je ten držiak ŠPZ
Přední půlka mašiny fakt nádhera. Ten zadek mi přijde drobet ošizený. Škoda toho Ačkovýho profilu.Třeba šel vynechat a pořešit podsedlovou část rámu jinak. Třeba ne, nevim. Od 1 do 10 bych dal tak 7.
no, ,,sekačmagor"... nikdo ti nekáže se dívat na stavby Caffe nebo scrambler...Jdisi ulevit na toaletu, a nepruď. pokud máš svůj styl, tak se ho drž, nikdo ti ho nehaní, tak buď alespoň trochu tolerantní.
Jinak za mne hezká práce... kdo nedělal a nestavěl, nikdy nepochopí a pak magoří a kope do všeho kolem sebe.
Za mne veliká libovka! Většina lidí by jistě pár detailů změnila k obrazu svému, ale jak je psáno jedná se o stavbu na zakázku a tak jednoznačně platí: Náš zákazník - náš pán.
A původnímu vzhledu CB se to nijak výrazně nevzdaluje, takže nevidím důvod plakat nad "zprzněnou" motorkou...
na stroji je vidět veliký kus citlivé práce, ale kolenní omotávky vše kazí DF
Hele mě se líbí. Za mě klobouk dolu za to, že máš představu, pak ji dokážeš realizovat a výsledek v tomhle případě není žádná bezduchá slepenina. Je to pěknej stroj a jestli bude dobře jezdit a dělat radost, pak nemá chybu! (kromě toho sání
)
Docela pěkný, ale chybí tomu zadní blatník...
jj, to sání není vyřešený dobře - zadní kolo to bude krmit sajrajtem i přes ten designovej plíšek.
teda pokud je to motorka na ježdění.
Tento velice povedeny kousek mi nepripada jako zprznene radobycokoliv.Ba naopak.Za mne palec nahoru a jen dal a houst.
IvanDvoutakťák<Nojo tu zuboženost si každý představuje jinak.
Např. prodáváš starou "zuboženou" motorku a laik co si neumí nafoukat ani kola Ti řekne že je to na šrot a veteránista řekne že je to velmi zachovalé...Škoda že tam pan "David" nenechal uveřejnit i fotku kde by byla vidět ta zuboženost.Já osobně vidím ve všech kafáčích,scramblerech a jiných futuropřestavbách starších motorek pouze zprzněné a zničené krásné motorky.
To už spíš pochopím všechny ty přestavby "street".Prostě rozflákají kapotu,nemají prachy na opravu,tak tam dají světlo z Aliexpresu za 10$,Sigmu za tři stovky a podají inzerát například:Prodám Kawasaki Ninja XXXX v úpravě street.
V současnosti už prej jsou některé "stanice"
vybaveny dokonce i obrazovým materiálem
s původním vzhledem motocyklů . . .
Bylo by to asi na dlouhej seznam všeho toho,
co "mocipáni" při STK shledají jako nepřijatelné (pro ně!) .
Veta: David se pere s urednim simlem je velice priznacna...preji hodne sil, ale dle meho v tomto stavu to ofiko na cestu v CR nedostane - prohnat pres De, PL atd.
Zdar Davide, to že seš šikovnej bylo vidět už na střední, ale toto.
. Krásná práce.
Pěkné práce a dřiny je na tom dost. Vím o čem mluvím.
Jen z praktického použití to chce filtr sání! Pokud tedy neprahnete po dalším výbrusu
A máš, při vší úctě
, Sekáči, představu, kolik by stála, byť nijak špičková (!),
renovace té *zubožené Hondičky dotažené z Německa*
(jak ji oklasifikoval ROD#007) ... ? Je totiž reálné, že méně, než stavba CR
Mi už je z těch přestaveb nějak divně.
Nebylo by lepší používat ty motorky k tomu k čemu byly původně vyrobené?