Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je to nevkusné a neúčelné, jako všechny tyto masochistické úpravy podle velmi pokleslého vkusu v běžném ježdění a užívání jen dělající potíže...
Zhotoviteli tohoto monstra to chce polámat obě ruce a zavázat na uzel a to rovnou dvojitý, aby už nic nezprznil...
Ještě, že se toho starej Laverda nedožil.
Je to urobené s citom, len nechápem , prečo tie sedadlá musia byť takéto múčenícke. Motorky sú na jazdenie, aj na tejto by sa dalo jazdiť, ale na tom sedadle by som dlho nevdržal. A to píšem z vlastnej skúsenosti, a to moje je minimálne o triedu pohodlnejšie.
Ačkoli kafáče moc nemusím, tak tenhle post-apo mě dostal. Ty detaily! Třeba ty přiznaný drátky kolem rámu! A další! Bomba. Ten, kdo tohle dělal, vážně věděl co a jak!!!
Tak mně osobně jako majiteli přestavěné Laverdy SF se toto libí,zůstaly tam všechny ty nádherné díly od Ceriani,Menani,Dell orto a další..Ta patina nebude šedivý lak jak se tu píše,ale asi moření ono ty odlitky motoru jsou dost hrubé,porézní a vypadají hrubě už ve skutečnosti jeto dáno jiným typem forem a litím oproti japoncům.O čem jediném bych diskutoval je nahrazení dvou tlumičů jedním centrálním-tohle je moc né moderní,ale moc japonské...
Pěkně udělané,zvláštní cit pro zachování původního výrazu.Jinak souhlas s Mongolem,je vidět,že něco s motocykly prožil a tu jeho Zetku bych rád někdy viděl,jsou to povedené mašiny a pro přestavby velmi vhodné.Za to Abbany se svým "jedinej kozka"je trochu lehce řečeno legrační...
nerad se přiznávám, ale vykurvil sem za svůj život pár desítek nejen jávek a číz, ale i Arielů, Nortonů, Matchlessů, Triumphů, Besáren, Giler, haryků... takže dneska se zbytkem rozumu předělávám starou zetku 1000, kterejch je ještě dost přesně podle Whenchmonkees //silodrome.com/kawasaki-z1000-st/
Hošani, jedinej Kozka umí ocenit zručnost, um a krásu téhle práce. Zbytek jenom tlachá, jak je to či ono udelané špatne. Skustese víc zajímat o autora stavby a zjistíte, jednu vec...less is more... Vratte se ke svím továrenským kráskám a stavby nechte pro lidi, kteří je delají a tím pádem umí ocenit práci, nápad a celkové krásu přestaveb. ďekuji za pochopení.
pokud bych se vůbec hrabal do takového luxusního veterána, potom bych volil menší průměr trubek pod sedlem + vzpěry, zadek by nevypadal vůči kyvce tak těžkopádně, jinak lahodné pro oko
Sleduju je už delší dobu. Líbí se mi jejich minimalistický styl. Něco nového, něco starého, žádné divoké rozlešťování a chromování kdečeho a něco jako „patina“ zůstává.
Zhotoviteli tohoto monstra to chce polámat obě ruce a zavázat na uzel a to rovnou dvojitý, aby už nic nezprznil...
Ještě, že se toho starej Laverda nedožil.
Moc se mi líbí, ale ten tlumič na zadku bych si klidně odpustil. Navíc na motorce s tak krásným archaickým motorem a velkými bubny na drátech.
Je to urobené s citom, len nechápem , prečo tie sedadlá musia byť takéto múčenícke. Motorky sú na jazdenie, aj na tejto by sa dalo jazdiť, ale na tom sedadle by som dlho nevdržal. A to píšem z vlastnej skúsenosti, a to moje je minimálne o triedu pohodlnejšie.
Ačkoli kafáče moc nemusím, tak tenhle post-apo mě dostal. Ty detaily! Třeba ty přiznaný drátky kolem rámu! A další! Bomba. Ten, kdo tohle dělal, vážně věděl co a jak!!!
cistotaaa!
Naprostá pecka
Tak mně osobně jako majiteli přestavěné Laverdy SF se toto libí,zůstaly tam všechny ty nádherné díly od Ceriani,Menani,Dell orto a další..Ta patina nebude šedivý lak jak se tu píše,ale asi moření ono ty odlitky motoru jsou dost hrubé,porézní a vypadají hrubě už ve skutečnosti jeto dáno jiným typem forem a litím oproti japoncům.O čem jediném bych diskutoval je nahrazení dvou tlumičů jedním centrálním-tohle je moc né moderní,ale moc japonské...
tak takhle podle mě má vypadat opravdová motorka.
Super.
Líbí se mi moc
Pěkně udělané,zvláštní cit pro zachování původního výrazu.Jinak souhlas s Mongolem,je vidět,že něco s motocykly prožil a tu jeho Zetku bych rád někdy viděl,jsou to povedené mašiny a pro přestavby velmi vhodné.Za to Abbany se svým "jedinej kozka"je trochu lehce řečeno legrační...
tak za mě krásná stavba daleko hezčí, než zde poslední uvedená Ducati 1199 Panigale S...brrr
nerad se přiznávám, ale vykurvil sem za svůj život pár desítek nejen jávek a číz, ale i Arielů, Nortonů, Matchlessů, Triumphů, Besáren, Giler, haryků... takže dneska se zbytkem rozumu předělávám starou zetku 1000, kterejch je ještě dost přesně podle Whenchmonkees //silodrome.com/kawasaki-z1000-st/
A pro ,, Mongola" píšeš ...pokud bych se brabal... to je přesne o tom... ,,pokud"... a to mluvíza vše...Hodne šťastnej km Mongole...
Hošani, jedinej Kozka umí ocenit zručnost, um a krásu téhle práce. Zbytek jenom tlachá, jak je to či ono udelané špatne. Skustese víc zajímat o autora stavby a zjistíte, jednu vec...less is more... Vratte se ke svím továrenským kráskám a stavby nechte pro lidi, kteří je delají a tím pádem umí ocenit práci, nápad a celkové krásu přestaveb. ďekuji za pochopení.
supa!
tak to je luxusní práce
pokud bych se vůbec hrabal do takového luxusního veterána, potom bych volil menší průměr trubek pod sedlem + vzpěry, zadek by nevypadal vůči kyvce tak těžkopádně, jinak lahodné pro oko
Kdyby pan redaktor uměl napsat správně i název partičky z Dánska bylo by to bez chyby
Tohle je na přesdržku, takhle zklohnit takovou pěknou motorku
Kabely jsou boži i to podloženi stahovačky
černa vladné
A stejně tak ty textilní opletený kabely, to je nádhera
Sleduju je už delší dobu. Líbí se mi jejich minimalistický styl. Něco nového, něco starého, žádné divoké rozlešťování a chromování kdečeho a něco jako „patina“ zůstává.