Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Podle mě nejhezčí moto2 bajk a právě tim, že šli vlastní cestou, tvary jsou bomba!!!
//www.youtube.com/watch?v=kXRCLuodY-A
//www.youtube.com/watch?v=8RPPSEdmx_8
IgniHellfire-jo dyt v pohodě, každej má na to jinej názor mě se líbí hodně staveb i třeba míň než za 45 ale neřešim tu cenu nebo poměr vzhled/cena zajímaj mě prvky jaký na tom jsou jak to kdo vyrobil nebo tak...jo 80/90 jsou pořádný křiklavý barvy to mám rád taky ale zas čistej karbon spolu s černou taky neztracuju
YOSH BOY> Nj, ale jaký smysl má motorka s hub-center steering, když ne na vzhled. Tady nejde o žádný blbky tady jde o veřejnost. Jasný ze svý stavby mám radost hlavně já sám, stála 45 000 Kč, vůči tomu je uměrný kolika lidem se líbí. Ale motorka co stojí okolo 400 000 Kč a více by měla přitáhnout minimálně 2x více pozornosti okolí. Ve výsledku je na tom stejně majitel bobberu za 45000 kč jako majitel H-D za 250 000, protože to je pro všechny ostatní jen motorka ... Líbí se mi sport motorky z přelomu 80. 90. let. Bylo to plastový, ale pěkně nalakovaný. Ale na matný plasty se nemůžu dívat.
Jako jo já bych to bral, je to jiný... zajímavý, neřikám že to je zrovna hezčí než nějaký jiný mašiny ale za mě jo. To že tu někdo zmiňoval o tom ohlížení buchet...nevim jak ostatní ale já si dělám mašiny pro sebe a chčiju na nějaký roštěnky s kabelkou gucci který pak dělaj v tescu za kasou. Bud ses kurva motorkář a bereš jako luxusní sportovní třídu to, že do toho najebeš prachy zvýšuješ výkon nebo to celkově ladíš pro sebe a chceš to mít jiný než serie anebo seš masér v lambu a hledáš roštěnky před školou.. Jinak je jasný že na závodění to nemá potenciál...peace
Velmi oceňuji, že se někdo snaží řešit problém předních vidlic a celkově uchycení a kontrolu předního kola. Pro mě je to finančně nereálné, ale přeju jim mnoho úspěchu .
Prečo by som mal toto "dielo" chcieť? Zase kopa karbonu bez povrchovej úpravy (farby), až trápne ostré a "futuristické" tvary bez nejakého účelu. Tá predná kyvka je zaujímavá a to je asi jej jediná výhoda proti klasickej vidlici, inak by to mali aspoň v motoGP. Celá motorka stavaná len na wou efekt, ani by som sa nečudoval, keby jej sériová honda natrhla na okruhu prdel.
Vzali to ze špatné strany. Popravdě tohle je jedna z mála motorek za kterou by se i holka se smartphonem ohlédla, rozhodně ne kvůli designu, ale kvůli té kyvce. Díky tomu že to vzali jako další prodej Superbiků tak je to k ničemu. Zdá se mi že se nic nezměnilo motorky jsou stále auta chudých. Neexistuje žádná třída sportovního luxusu jako u sportovních aut. Všude samý plast a tisíc barev, a Custom choppery vypadají několik desítek let stejně ...
Žádná exkluzivita ...
jedno z mnoha slepých ramen motocyklové evoluce nicméně nutno dodat že v tomto aranžmá velmi krásné, technická stylovka variantní řešení které bohužel přináší více komplikací než výhod za příliš vysokou cenu
Dle mého názoru je to nešťastné řešení pro závodní náčení. Složitější údržba,náročnější seřízení a velmi choulostivé při pádu. S klasickou vidlici když to pilot pošle do kačeru tak v mnoha případech nasedne a jede ,tady bych to tak lehce neviděl. A pro movitého zákazníka proč né je to moc hezky kousek techniky
Nikdy nerikej nikdy...libi se mi to,mam rad takoveto "vyplody"...
charon87: Taky se mi to líbí, ale to video ze stavby dělal někdo sjetej, ne? Na to se nedá dívat.
Je boží jak Arnoštek
mě se to líbí a moc ,ale cena teda né
to je teda vostrý,muj skutr má něco podobnýho
Podle mě nejhezčí moto2 bajk a právě tim, že šli vlastní cestou, tvary jsou bomba!!!
//www.youtube.com/watch?v=kXRCLuodY-A
//www.youtube.com/watch?v=8RPPSEdmx_8
IgniHellfire-jo dyt v pohodě, každej má na to jinej názor
mě se líbí hodně staveb i třeba míň než za 45 ale neřešim tu cenu nebo poměr vzhled/cena zajímaj mě prvky jaký na tom jsou jak to kdo vyrobil nebo tak...jo 80/90 jsou pořádný křiklavý barvy to mám rád taky ale zas čistej karbon spolu s černou taky neztracuju
Tohle můžu, jsem ulítlej na takovéhle patvary
YOSH BOY> Nj, ale jaký smysl má motorka s hub-center steering, když ne na vzhled. Tady nejde o žádný blbky tady jde o veřejnost. Jasný ze svý stavby mám radost hlavně já sám, stála 45 000 Kč, vůči tomu je uměrný kolika lidem se líbí. Ale motorka co stojí okolo 400 000 Kč a více by měla přitáhnout minimálně 2x více pozornosti okolí. Ve výsledku je na tom stejně majitel bobberu za 45000 kč jako majitel H-D za 250 000, protože to je pro všechny ostatní jen motorka ... Líbí se mi sport motorky z přelomu 80. 90. let. Bylo to plastový, ale pěkně nalakovaný. Ale na matný plasty se nemůžu dívat.
Jako jo já bych to bral, je to jiný... zajímavý, neřikám že to je zrovna hezčí než nějaký jiný mašiny ale za mě jo. To že tu někdo zmiňoval o tom ohlížení buchet...nevim jak ostatní ale já si dělám mašiny pro sebe a chčiju na nějaký roštěnky s kabelkou gucci který pak dělaj v tescu za kasou. Bud ses kurva motorkář a bereš jako luxusní sportovní třídu to, že do toho najebeš prachy zvýšuješ výkon nebo to celkově ladíš pro sebe a chceš to mít jiný než serie anebo seš masér v lambu a hledáš roštěnky před školou.. Jinak je jasný že na závodění to nemá potenciál...peace
Mít na to prachy,tak si stejně koupim asi radši Bimotu
to je krááása
To ovládání kyvky je nějak hrozně na ráně. Se vzhledem se dá vždycky něco udělat... Jináč dobrej nápad za nedobrý prachy :)
porno na dvou kolech
Velmi oceňuji, že se někdo snaží řešit problém předních vidlic a celkově uchycení a kontrolu předního kola. Pro mě je to finančně nereálné, ale přeju jim mnoho úspěchu
.
Složitej překomplikovane, překarbonovanej paskvil ten dnes frčí
Fůůůůůj
Nejefektivnejsi paket pro sportovni jizdu jsou dnes tovarni Honda a Yamaha. Vsechna ostatni reseni jsou vynuceny kompromis.
Prečo by som mal toto "dielo" chcieť? Zase kopa karbonu bez povrchovej úpravy (farby), až trápne ostré a "futuristické" tvary bez nejakého účelu. Tá predná kyvka je zaujímavá a to je asi jej jediná výhoda proti klasickej vidlici, inak by to mali aspoň v motoGP. Celá motorka stavaná len na wou efekt, ani by som sa nečudoval, keby jej sériová honda natrhla na okruhu prdel.
Vzali to ze špatné strany. Popravdě tohle je jedna z mála motorek za kterou by se i holka se smartphonem ohlédla, rozhodně ne kvůli designu, ale kvůli té kyvce. Díky tomu že to vzali jako další prodej Superbiků tak je to k ničemu. Zdá se mi že se nic nezměnilo motorky jsou stále auta chudých. Neexistuje žádná třída sportovního luxusu jako u sportovních aut. Všude samý plast a tisíc barev, a Custom choppery vypadají několik desítek let stejně ...
Žádná exkluzivita ...
jedno z mnoha slepých ramen motocyklové evoluce nicméně nutno dodat že v tomto aranžmá velmi krásné, technická stylovka variantní řešení které bohužel přináší více komplikací než výhod za příliš vysokou cenu
rozhodně technicky hodně zajímavý kousek
Dle mého názoru je to nešťastné řešení pro závodní náčení. Složitější údržba,náročnější seřízení a velmi choulostivé při pádu. S klasickou vidlici když to pilot pošle do kačeru tak v mnoha případech nasedne a jede ,tady bych to tak lehce neviděl. A pro movitého zákazníka proč né je to moc hezky kousek techniky