Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
takové kapoty použivali v grand prix než přisly pravidla ze musí byt videt celé kola a nesmi nic trčet přes přední a zadní osu... pozděj se pravidla upravovala
ten lak vypadá fantasticky. ono asi ta opěrka vzhledem ke konstrukci morotu nebude třeba a vystačí si se stupačkama. proto asi i ta kapotáž
vždyť kolik z takového motoru mohli dostat? 130,140 koní? to mají skoro šestky...
Hned první pohled zboku napovídá (možná jen mně ),
že "italští soudruzi" při vší té kráse pozapoměli na to,
že se startující pilot DRAGSTERU, při té raketové akceleraci,
nedrží rukama řidítek, ale "zůstává na palubě" především
díky opěrce sedla ...
takové kapoty použivali v grand prix než přisly pravidla ze musí byt videt celé kola a nesmi nic trčet přes přední a zadní osu... pozděj se pravidla upravovala
Ty celokapoty jely spíš v padesátých letech. Pak se zjistilo, že to je napytel...
//kickstart.bikeexif.com/wp-content/uploads/2011/07/moto-guzzi-v8.jpg (ale todle byl technický skvost)
Jinak stroj se mi moc líbí. Ale musím uznat, že se to dalo pomalovat jako obří vocas a byli by teprv populární
nadhera!
oprava: měly!
jo přesně jako čurák na kolech
Takové kapoty (bez barev) měli už některé závodní motorky kolem roku 1960
Jinak je to moc hezká a snad i technicky dobře vyvedená hračka
Pěkný pojízdný dildo
ten lak vypadá fantasticky. ono asi ta opěrka vzhledem ke konstrukci morotu nebude třeba a vystačí si se stupačkama. proto asi i ta kapotáž
vždyť kolik z takového motoru mohli dostat? 130,140 koní? to mají skoro šestky...
... a krom toho sedla nechápu, proč na 1/8 míle to potřebuje bejt tak ukrutně aerodynamický
Krása
. A 1. koment pobavil
Nadhera!!!
Ale Ivan ma pravdu, z toho sedla nejspis sklouznou
Hned první pohled zboku napovídá (možná jen mně
),
při vší té kráse pozapoměli na to,
že "italští soudruzi"
že se startující pilot DRAGSTERU, při té raketové akceleraci,
nedrží rukama řidítek, ale "zůstává na palubě" především
díky opěrce sedla ...