yamaha_brezen




Na ČZ 250 Budvar z Londýna do Budějovic

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jirka4137 (116) napsal 26.10.2018 v 20:39

Dobrá reklama,jen to pivo se nedá pít . ...
Pít se dá. Musíš ale počítat s tím že se ti na druhý den rozskočí škopek. Proto si vysloužil přezdívku Budějický bolehlav. Pro rakušáky ho dělají podle jiné receptury a hlava z něj už nebolí. Podobně jako Brněnský samoser . Ten se ale v poslední době taky dost zlepšil.

IvanDvoutakťák (5369) napsal 02.10.2018 v 15:10

Na závěr pro Destroyera zmínku, že na začátku 70.let (minulého století )
se na okruhu v Malackách m.j. jezdila i kategorie *Cestovné do 250(!) ccm* ,
t.j. pro širší škálu techniky než v českých zemích ve tř. Katalog 175 a tak mně
to stálo zato, jet do Malacek Panelkou 250 po ose, s manželkou, výbavou
v "závěsném vozíku" Pav40 a připravovat "techniku" na závod až na místě ...

vilemx (228) napsal 02.10.2018 v 09:31

Detaily ohledne konstrukcnich rozdilu CZ vs. Jawa jdou mimo me, ale jako neJawar se trochu pozastavuji nad zivotnosti. Pred stavbou najeto 8.000 km, ujede dalsich 1.300 km a prevodovka i se spojkou KO? To je bezna zivotnost techto motoru?

Opl (59) napsal 02.10.2018 v 08:19

Vše bylo již napsáno ,ale proč ne...
No ale po 50 km by mě z toho museli sundávat .

mira592 (35) napsal 01.10.2018 v 20:43

Každej by to udělal trochu jinak po svém. Proto bych to nehodnotil špatně.
Určitě to má nadpozemsky zvuk díky laufu.
Proč ne.

mira592 (35) napsal 01.10.2018 v 20:32

Slusnej hard core.

bakalus (2) napsal 01.10.2018 v 19:25

je to jen prostě jejich povídačka. Motor Čz 485/455 se dá opravit ve stodole na mlatě a oni se ještě pochlubí dílnou, kde tam rovnou mohli vrazit Vape a nemusí řešit problém té složité elektroniky a dobastlení baterky. Motorem Jawa 559 to borci dorazili i když je to taky 250 a tu podobnost . Díry v blatníku jsou už jen k smíchu , kulatá čz nádrž a jiné světlo by to poslalo asi jinam.

IvanDvoutakťák (5369) napsal 01.10.2018 v 13:02+1

A ještě (jednou) pro Destroyera + Jakuba-od-X-bikers


vaurien (0) napsal 01.10.2018 v 10:35

Kožené odpružené sedlo a velké světlo by jí slušelo víc..

pistapista31 (20) napsal 01.10.2018 v 08:13

Kua ako im tie prestavby schvaľujú skoro ako u nás

Babicka33 (10) napsal 30.09.2018 v 19:02

Motorka pěkná, ale budvar opravdu jen v krajní nouzi.

zemakh (10) napsal 30.09.2018 v 18:41+3

Dobrá reklama,jen to pivo se nedá pít

TasmanDevil (3) napsal 30.09.2018 v 18:03+3

Pěkná práce, co se týče cestování, to už mě tolik neoslovilo. To že si vezete hadry a bágly v autě, to není cestování na moto. Kouzlo je právě v tom, že si vše vezete sebou.

divoch54 (27) napsal 30.09.2018 v 17:49+1

Zdravím,ale nějak mi uniká, jak nahradili motor ČZ 250 motorem z Jawy 559 panel bez zásahu do rámu. Jawácký motor je delší a do rámu pro ČZ se nevejde. Nahradit válec ČZ válcem z panelky nejde, protože má jinak provedené sání... Také ponechání otvorů v zadním blatníku v místě nápisu je na vysoké úrovni.Kdyby to dělal patnáctiletý kluk, tak to ještě ujde, od profíků je to prasečina.

boneshaker (89) napsal 30.09.2018 v 17:14-2

Georg: škoda, že je žádný pivovar neoslovil. Možná by ohromili zdejší silnou kliku "veteranistu", kteří vědí všechno nejlíp.

Georg (1) napsal 30.09.2018 v 17:08+1

Motorka nic moc a znám lidi co na starší motorce (Péráku) najezdí ročně 5x víc kilometrů a bez poruch..

Jirka4137 (116) napsal 30.09.2018 v 14:30

Práce s kůží super. Lak taky. Celkově ale myslím že by líp udělali kdyby to nechali jak to bylo.
Minisvětlo k tomu vůbec nesedí. Celkově to nejde dohromady. Když jsem v 17ti přestavěl čezetu bez zkušeností jen s basou vercajku v kočárkárně vypadala líp.

IvanDvoutakťák (5369) napsal 30.09.2018 v 13:10

Pro Destroyera :
Co mně dovolovaly moje finance, i technické možnosti řady kamarádů,
jsem realizoval poté, co jsem začal vydělávat a koupil na doplňkovou půjčku
(což bylo něco jako dnešní leasing) tu Panelku jako jednadvacetiletý, když
jsem do té doby byl "pouze" cyklista
Mám toho na povídání "na knihu", jenže na něco takového nemám ten nutný
"sitzflajš", jak říkáme my Češi a tak jen v největší stručnosti :
první okruhy v r. 1971 na vypůjčené ČZ175/477 ve tř. Katalog. Už na Jawě Evropan
350 ve tř. Cestovní do 500 ccm, "protlačené" díky panu Čadovi do Přeboru JMK 1972
naším tehdejším MotoKlubemBrno za účasti většiny jeho členů na strojích Norton ES,,
Matchless G80, Jawa500OHC, Jawa350 a ČZ350 . Těch 5 závodů bylo nezapome-
nutelných . Sezony 1973 a 1974 už s mým kapotovaným Evropanem 350 .
Nejlepší bajkerská léta pak se Suzuki T350R/1972, coby uskutečněným projektem
brits. SOC, nazvaným *První Suzuki na okruzích ČSSR* v tehdy nejvyšší kubatuře
čs. okruhů. "Třindu" přivezl z Londýna kamion jako dar a na clo a další poplatky pro
zdejší registraci "padlo" přesně těch 6 tis. Kč, za které jsem s těžkým srdcem prodal
mého Evropana 350, abych ho už nikdy poté neviděl ...
P.S. Kdyby se zde tehdy v r.1976 jezdily půllitry, angličtí kamarádi by "dodali", pocho-
pitelně taky jetou, Suzuki T / GT500 ...
Nějaké fotky jsou taky na Motokatalog - Suzuki - T350 (GT750) .

jimmy472 (0) napsal 30.09.2018 v 11:42

Být M.C.H. tak se tím ,,vyladěním" panelkovým motorem namísto ČZeťáckýho a čuňárny okolo moc nechlubím .Jinak souhlas se Wčelařem,dělají z nás blbce.

Jeňula (20) napsal 30.09.2018 v 10:49

Hm... kočkopes. A určitě hodně pohodlný. Ten nápis na nádrži se ale povedl.

ZDENY777 (15) napsal 30.09.2018 v 10:07+1

Tak nevim jestli je to reklama na Strašnickou Hondu Chalupníků, každopádně tohle jim moc reklamy neudělá to co udělali je hnus. Mimochodem ani ta přestavba není nic moc a to že na nádrž dali nápis Budvar tomu nepomůže. Souhlasím naprosto ze Wčelařem.

unavix (595) napsal 30.09.2018 v 09:23+1

Tohle je nádhera 👍 kdyby něco takového vyráběla Jawa na objednávku s certifikátem na jméno zákazníka tak mají mraky zájemců.

jaro27 (78) napsal 30.09.2018 v 08:21

Za mňa ten dizajn je . Všetky tie bobre, kafáče a rôzne bludné prestavby, čo vyzerajú akoby ich rovno zo smetiska vytiahli sú mi ukradnuté, ale na toto sa viem pozerať. A je mi aj ukradnuté, či je tam motor z jawy, čz alebo z číňana, takáto oddychová motorka má byť hlavne pekná a táto teda je (pre mňa). Dať tam motor z 400ccm číňana, zväčšiť pomerne rám a šup s tým do výroby. Alý tu bol poprask, lebo Jawa prilepila na číňana dva otrasné kryty. Toto by mali vyrábať...

sekáčmagor (128) napsal 30.09.2018 v 08:12+3

Cestu 1600 kilometrů dlouhou cestu z britského hlavního města do jihočeské metropole v sedle ČZ 250 z roku 1980 si dovedu představit. Neumím si ale představit cestu na STK...

chfox (7) napsal 30.09.2018 v 07:05

...OMLUVA Wčelaři . Včera jsem se díval jen na začátek videa a prvních pár fotek, tam je ČZ. Článek jsem taky nepřečetl celý Takže výtka autorovi článku - v M.C H. žádné ladění ale výměna motoru (předpokládám dočasná..)

Targus (466) napsal 29.09.2018 v 22:13

Stavba hóóódně povedená. Fakt se ve stavbách nevyžívám, ale tohle má šmrnc.

Druhá věc je porucha spojky a převodovky naráz. A prvně nabídka opravy - a z ničeho nic výměna motoru.
Že by měl někdo levou nohu ještě dřevěnější, než byly železné "řaďo-start-páky" na českých vehiklech?
Asi jóóó...
No nic, stane se, ale za ten "bajpas" bych asi někomu něco nakopal...
Bastl roku!
Kua, hoši, to jste nemohli na pravou stranu pověsit druhý lauf?
To jste museli zničit těžce zánovní koleno?
A ještě ho říznout "na tři sople?
A ještě to neobrousit a nezastříkat aspoň zinkáčem?
Mamma mia, za tohle to by mě vykopli z učňáku už v prvním ročníku.

Eh, no nic, možná kluci uměj hrát hady na Nokii, anebo střílet z tanku na noťasu...

hrochi (156) napsal 29.09.2018 v 21:56+1

Z každý motorky Veterán s velkým V nebude (veterány mám rád a jsem pintlich na originalitu). Ale když to bylo k zblití, co to z ČZ vyjelo, tak se to dá sešrotovat nebo přestavět. A to udělaly prvně moc pěkně, že to takhle ořezali a zakulatili. Taková pocta 150ce Tečku.

Ale co ta nabastená baterka, co není na prvních fotkách? Je vůbec potřeba? Nemohla se někam pod nádrž schovat nějaká mrňavá moderní? A pak co ten motor z Jawy? To asi chtělo dva vejfuky ... možná. Ve videu se s tou fušeřinou taky moc neukazují.

Destroyer (245) napsal 29.09.2018 v 21:51

Vyborna stavba, co samozrejme plati aj pre Ivana niekedy by si sa mohol o svoje zavodnicke zaciatky s nami podelit.

SLAY (1293) napsal 29.09.2018 v 21:10

krásná práce krásná

IvanDvoutakťák (5369) napsal 29.09.2018 v 20:39+3

Když se "to" tady tak krásně rozvířilo s výměnami motorů a úpravami výfuků,
tak musím se svou "troškou" do mlejna i já
Hlavně proto, že v r.1971 nebyl problém do Jawy Panelky 250 "našroubovat"
Jawa SixDays motor Evropan 350 a při záznamu do TP / OTP bylo předmětem
kontroly jen to, zda nedošlo k úpravě rámu ... V sezónách 1973 a 74 jsem
tuto vlastní kreaci kafáče otestoval pro okruhy a v tehdy nejvyšší kubatuře 350
se umisťoval v Přeborech JMK a Moravy na 6. - 8. místech přesto, že ty výfuky
z Jawy 90 byly hrozně těžký . S dlouhým sáním soutěžáka, motor jsem musel
po "bahňákovi" repasovat, plus těmi výfuky, to kupodivu obstojně jelo


Předchozí
1 2
Následující



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist