Longster je parádní doma postavený chopper od českého nadšence
Text: Dominik Valášek | Foto: Dominik Valášek | Foto: Michal Cetkovský | Zveřejněno: 16.5.2023 | Zobrazeno: 17 435x
Text: Dominik Valášek | Foto: Dominik Valášek | Foto: Michal Cetkovský | Zveřejněno: 16.5.2023 | Zobrazeno: 17 435x
Perfektní!
Moc by mě zajímalo ,jak funguje přední vidlice . Podle fotek to vypadá ,že každá strana vidle si dělá co chce a předni kolo se v ní odklání do stran. . Ale možná je zkreslení fotek, ale spíš ne
1 reakce
Co to tady řešíte, tohle je jasně Motorkář!
Jak se to chová při čelním nárazu? Hádám, že asi jako železniční vagón.
Respekt panu staviteli, je to srdcař
. A nejvíc obdivuji, jak tady trpělivě odpovídá a reaguje na ty pitomý hloupý dotazy a názory.
Odpověd pro kritiky-proč nosí baby lodičky na vysokých jehlách,když se v tom nedá chdit natož popoběhnout?Kvůli vzhledu,aby se za nima každej otočil,a tohle je to samý.
Přední kolo dojede do cíle včas, jezdec o tři minuty později.
Ježíši. Stavba je to nádherná. Sám sedlám choppera, ale... tohle bych nechtěl ani zadarmo. Je to překrásný, ale k ničemu.
Ja bych to vzal na MX trat!
No chtěl bych vidět, jak se na tomhle řeší nějaký nečekaný manévr, např. najetí vozidla nebo zveř. Taky ideální do serpentin nebo na nějakou látanou okresku.
1 reakce
Mě se to jako stavba líbí
stavitel jí tak chtěl a dokázal si jí dát dobromady. Za mě palec nahoru
Mojí podomácku udělanou dětskou motorku jsem miloval a byla to ta nej, co jsem kdy měl. Technická dokonalost / nedokonalost s tím absolutně nemá nic společného. Byla prostě moje, unikátní a byl v ní obrovský kus práce a nadšení a o to jde.
Že to nejde přihlásit... v tom našemu hustým provozu Na rozsekaných silnicích v Česku Ani nechceš potkávat takovýhle neovladatelný kostitřasy bez přední brzdy...
Já beru přestavby co zlepší jízdní vlastnosti motorky.
Jinak až ho chytnou na tomhle benga, tak to bude mít půl roku bez papírů.
To je hnus navíc nepraktický to jsou ty zlaté české ručičky...trubky z leseni lze použil ucelneji
1 reakce
Po 100 km sa z toho nedá zliezť dole ináč ako bočným pádom do trávy...Ale ináč oceňujem prácu a štyl...
Ja by som dal troška vyššie riaditka,možno troška zúžil...
Určite užšie zadné kolo a predkopy by som zrušil a spravil stupačky niekde na úrovni vačiek motora..výška môže zostať..
Krásná stavba, ale je to jen na dívání
, jinak prakticky k ničemu. Při prudkém brždění se to musí zlomit. Otazkou je zda namazná brzda zdního kola brzdí nebo jen zpomaluje
2 reakce
Krásna čistá práca, klobúk dole.
Tak poklona obrovská pred staviteľom...to je jasné.
Hlavne aj že to pojal ako "rozpočťák"
Veď použiť staré diely z iných motoriek, alebo sedlo potiahnuť kožou zo starého gauča...
...to už by aj Grétka zatlačila slzu dojatia nad takýmto prístupom k recyklácii
A vyrábať si diely sám, namiesto objednávania predražených vecí z katalógov...naozaj veľká poklona
Ale iné som chcel.
Som neskonale šťastný že ešte jazdia motorkári pre ktorých je štýl až na PRVOM MIESTE !!!
Hlavne keď žijeme v dobe, kedy všetci chcú všetko ihneď, bezbolestne a bez námahy.
Všetci chcú len ľahké, ľahko ovládateľné moderné plastikové motorky so špičkovými brzdami, obrovským tabletom a ideálne spotrebou tak 2 litre
Každý druhý jazdí v reflexnej veste a reflexnej prilbe aby sa mu náhodou niečo nestalo.
Vďaka bohu sú tu ešte ľudia ako tento Michal, pre ktorých je to hlavne dobrodružstvo.
Takýto CHOPPER stretnúť na ceste, tak sa asi rozplačem od dojatia
Za mňa má sto bodov zo sto !!! A to hlavne aj za výber prilby
2 reakce
Mně se to líbí
Jen by mě zajímalo, jak se chová ta přední vidlice? Odpružení je sice skoro naležato, ale vzhledem k délce (a tím omezené tuhosti konstrukce) by to mohlo vertikálně pružit ohýbáním vidlice nahoru? Rád bych to viděl naživo, nebo aspoň na videu
2 reakce
Brutus!
Odpovědí na mnoho otázek může být aktuální jízda po ose na těchto strojích od Stockholmu do Řecka na FH-DCE Super Rally v Igoumentse. Což je cca 3500 km. Kluci, co jim je dávno víc než pade jedou denně přes 400km a to rozhodně ne jen po krásných cestách. Jako třeba včera přes Albánii. Minulý týden jeli i přes ČR a mohli jste je vidět nocovat v Praze. Ohledně legislativy je to na severu trochu jinak a A-chopper od Hogtechu je homologován pro EU a certifikován na jízdu. Kdo chce trochu prohlédnout ať sleduje Hogtech a celou EU longfork komunitu na FB :)
Zde na fb i krásné fotky z cesty:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100057331635352
Na týhletý čopřici
zajel jsem si k Ústřici
usrkávat pivo
je to bezva život.
Uplatil jsem ochranku
vstup byl jen pro sebranku,
co na zadku nosí díru
a v chlastání nezmá míru.
Skrze svoji tajnou touhu
vyčlenit se z davu, proudu
postavil jsem mašinu,
jako žádnů inů.
Nechtěl bych se nikoho dotknout, berte to s nadhledem, práce a šikovnosti k tomu muselo být zapotřebí určitě dost.
Pocit z jízdy, kdy ta motorka musí být extrémně nepohodlná a tvrdá, bude někde na nule, ale ten pocit že se za 10km ohlédlo 5 lidí je jistě k nezaplacení
2 reakce
úplně mimo můj vkus, přesto obdiv staviteli za dokončený projekt v dost vyhraněným stylu
zajímavý detail je integrace kotouče zadní brzdy do rozety - to už párkrát někdo použil a vždycky přemýšlím, jestli pak jezdí se suchým řetězem, nebo mažou tak superpečlivě, aby nezabili brzdný účinek. Obzvlášť když je to jediná brzda.
Ale fakt dobrý - styl chopper ve velmi čistým provedení
1 reakce
Je to tak hnusný že i bicykl skládačka mi proti tomu připadá krásná.
Čistě geometricky vzato vidlice v tomto případě nepruží nahoru a dolů, ale dopředu a dozadu.
1 reakce
Obdivuju zručnost stavitele, krásné detaily a schopnost, dát to dohromady.
Jinak sorry, ale za mě má být motorka funkční věc, použitelná na silnici, zatáčející, brzdící, ergonomicky aspoň trochu uchopitelná. Nic z toho ale tahle stavba není...
Ale je to samozřejmě můj subjektivní názor.
1 reakce
Asi hloupá otázka, ale jak taková stavba může na silnici?
2 reakce
Parádní agilní a hbitá motorka, král utažených zatáček