globalmoto_duben_nolan




Jincheng GORILLA alias 125o GS Adventure bonsai

Náš tip

Monkey Replica

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jericho99 (0) napsal 22.07.2015 v 10:12

Jak se ti podarilo docilit cestovni rychlosti 90 km/h. Ja mam taky 125 a s koly 120/90-10 a moje maximalka na rovine je 85. Vic dam jenom z kopce.
Ani do kopce mi ctyrka neprijde tak pruzna, jak pises. Kdyz chci, aby motorka vic zrychlila, tak musim podradit.

Martin.Saf (0) napsal 14.09.2009 v 16:37

taky bych k tomu chtel nekdy dospet abych si udelal takovou radost :)

majomi125 (0) napsal 16.05.2009 v 01:59

fakt pekne drzim palce nech vas nesklame na cestach

pribor (0) napsal 05.03.2009 v 17:01

pekna prestavba!!! nebolej z toho zada?

acALIEN (-4) napsal 05.01.2009 v 00:31

Petr-Huska (3) napsal 02.01.2009 v 13:44

Fotil jsem se na tom na výstavě,tuším v r.2007, a dodnes s tím straším kamarády-velké motorkáře...
Skutečně to bude asi o kultu...P-H.

IvanGS (1) napsal 31.12.2008 v 12:38

Baví mne číst to spektrum názorů. O úpravách nekvalitní Číny na relativně kvalitní nemá cenu se vyjadřovat, chtěl jsem Gorillu a japonskou nebo německou jsem nenašel. Úpravy nebyly ani tak kvůli kvalitě, ale aby se na Gorille dalo cestovat, resp. aby měla větší výkon a lepší jízdní vlastnosti.
Jojo, výhled dozadu nic moc, z aut mám taky trochu strach, s tím souhlasím. Je to malý, ale uvažuju o zvětšení - Takegawa prodává i kola 10", ještě delší zadní kyvku, delší tlumiče atd. atd. Co se ale týká ergonomie, sedí se na tom podstatně míň skrčeněji než na sportovních motorkách, takže pocit za jízdy je dobrý. Kolikrát zapomínám že sedím na pitbiku a připomene mi to až přejezd větších děr na silnici..

dr.dainese (-54) napsal 31.12.2008 v 11:08

no, vyhráli si s tim kluci dobře,ale nic moc teda... :

čádis (9) napsal 31.12.2008 v 07:21

to-beeRg.já nejenom z kamionů. kolikrát už se mi stalo že mě chtěl blb s sůvéčkem zmačknout na svodidla nebo vytlačit do škarpy.

beeRg (2) napsal 30.12.2008 v 21:20

ja bych mel strach z kamionu

hiffson (5) napsal 30.12.2008 v 20:51

V sérii nic moc ale po úpravách to vypadá naprosto úžasně. Jen by to mohlo bejt tak o 20 procent větší tohle je moc mini. Je fakt, že se to musí líbit i řidičům když to vypadá jako hračky tak by neměli bejt tak agresivní jako na velkou motorku ale bál bych se na tom a ten výhled asi taky nebude nic moc. ale jinak

JardaMJawajizda (25) napsal 30.12.2008 v 19:45

Hurá, koupíme si čínskou motorku, ponecháme z ní několik dílů, které ještě radši upravíme, aby se nerozpadly, zbytek si vyrobíme za dalších 40 tisíc sami a pak budeme všude říkat, jak je ten Jincheng výbornej . BLEJU

IvanGS (1) napsal 30.12.2008 v 08:56

Bohumil: pro nás BMWisty je každá jiná motorka malá, ale o to je to větší výzva... Uvažuju i o přívěsném vozíku za moje velké GS na kterém bych vozil Gorillu. Ale spíš jako recesi..
Woozie02: Určitě se na akcích ŠMT uvidíme

bohumil (0) napsal 29.12.2008 v 23:14

Toš moc pěkný Ivane Bohužel jedna z dalších motorek která je mi malá

Piwell (21) napsal 29.12.2008 v 21:03

Woozie02 (9) napsal 29.12.2008 v 20:02

Čumím ako puk Vždy som si v duchu prial aby BMW začalo vyrábať R125GS Ázijci to očividne zobrali do vlastných rúk. Tak už sa teším až to uvidím naživo na ŠMT

SuperSic58 (1308) napsal 29.12.2008 v 17:27

go go go gorila!

IvanGS (1) napsal 29.12.2008 v 16:08

Ten Kaštanův jede trvale něco přes 100, takže počítám s podobnou rychlostí. Až se motor uvolní, což prý trvá klidně 3000km, tak vrátím zpět o zub těžší převod a taky pomůže Hyper CDI od Takegawy, které už přišlo a to dává v horní třetině otáček tak půl koně. Jak píšu v článku, jedno z velkých překvapení bylo že jsem během dvou dnů najel skoro 600km a to jsem první den nejel víc než 60 a druhý do 70km/h, takže jsem na tom pár hodin seděl, a naprosto bez únavy. Jo, a sranda je, že poslední dobou už předjíždím předpisově jedoucí auta, která vzápětí div nepadají do příkopů .Kamarádi se mi smějí, ale opravdu jsem přesvědčen, že se na tom dá za den klidně udělat 700km. No uvidíme, těším se..

zpcyklo (0) napsal 29.12.2008 v 14:12

Mám něco podobného s tímto motorem, ale + 30 kg váhy motorky a jede 115 km/h. Plechovkáři mě nemají rádi. Vím jistě, že tento prcek pojede bez problémů 130 km/h.

Franky (155) napsal 29.12.2008 v 13:37

Dospěli jsme k definici "motorkaření" = radostná přeprava z bodu A do bodu B.
Hondičky bývaly za minulého režimu jako výhra na los Československé loterie, včetně modelů MBX a MTX.
Nutno říci, že tyhle motorky jsou a zůstanou "poloprďochy" jak říkával Franta Šťastný - "mám jen Hondičku se kterou se dá jet tak pro mlíko". Myslím, že ta jeho byl originál Honda Dax.

Dědek. (0) napsal 29.12.2008 v 13:03

Pěkné,potkal jsem Ivoše na tom jeho v Mezu a čuměl jsem jak puk
Malé GS,škoda že to nemá boxera

lynx (98) napsal 29.12.2008 v 12:50

Ještě by to chtělo doplňující hodnocení od Vierky K. - nikdo jiný nedokáže tak "poutavě a nestraně" popsat výrobek nebo akci týkající se rodiny

IvanGS (1) napsal 29.12.2008 v 12:47

Teď jsem četl jak se vlastně Ivo Kaštan dostal k Dakaru na pitbiku - někdo to jen tak z legrace plácnul a on po chvíli zaváhání prohlásil "to zní jako výzva..". Asi jsme si v tom trochu podobní, slovo "výzva" bylo první, které mne napadlo při spatření jeho cestovatelské Gorilly. Velké GS si samozřejmě nechám ale určitě půlku akcí odjedu příští rok na Gorille. No a další důvod - postavil jsem opravdu malý úsporný domek, minulý týden jsem se stěhoval. BMW by v obýváku bylo jako pěst na oko, ale Gorilla je nejkrásnější kus nábytku..

prezi (0) napsal 29.12.2008 v 12:14

...jo jo, Gorilku jsem poprvé zkoušel před dvěma roky a úplně mne okouzlila . Pak si ji koupil kamarád - 125ccm, laďák, jiný vzduchový filtr, pancéř. hadice ...moc pěkné!!!

duracell35 (0) napsal 29.12.2008 v 11:18

Chlapi, je to bombastické moc se mi to líbí a držím pěsti

penal1 (24) napsal 29.12.2008 v 11:04

pěkný mě se to líbí...já jich na grossglockneru potkal celou smečku a jeden měl dokonce sajdkáru!!... ...taky je super že lidi bez garáže prostě zajedou do výtahu a šup s motorkou do pokojíčku...che che...

petao (86) napsal 29.12.2008 v 10:32

je to cool

IvanGS (1) napsal 29.12.2008 v 10:00

Původní cena nižší než 30, konečná více než 60 . Ale s tím jsem do toho šel, kolikrát člověk utrácí víc peněz za větší blbosti. A investice do úprav se rozhodně vyplatily, třeba výkon i jízdní vlastnosti jsou teď úplně někde jinde..

sejrac (13) napsal 29.12.2008 v 08:45

Tusim, ze jsem tu puvodni verzi videl splahat se na GrossGlockner . Pekna uprava jinak

bisop (13) napsal 29.12.2008 v 08:08

Puvodni cena 30 tis,konecna 60 tis -soude podle mnozstvi dilu co bylo nutne dokoupit ci menit.Jinak vypada po te spouste uprav super




TOPlist