ktm_srpen




Honda Garage Dreams Contest: Jak tuní CB1000R dealeři za Pyrenejemi?

Téma dealerských přestaveb je vždycky zajímavé, protože ukazuje, že i s rozumným rozpočtem jde ze sériovky udělat hodně zajímavá individualita. Známe to od Harley-Davidsonu, Ducati, Indianu, Yamahy a teď se přidala i japonská jednička. Zatím jen na lokální úrovni: za pár dní vyvrcholí dealerská soutěž přestaveb litrových CB na Pyrenejském poloostrově a některé kousky jsou fakt parádní!

Nás tyhle dealerské soutěže prostě baví. A protože nás baví i nové cébo, rozhodně si nechceme nechat tyhle přestavby pro sebe. Honda Iberia tuhle soutěž pro své španělské a portugalské dealery odstartovala na začátku ledna, nyní už jsou z všelidového internetového hlasování známi tři finalisté a vítěz bude vyhlášen v neděli v Barceloně na výstavě Vive La Moto. Nám ale může být celkem buřt, která motorka přesně vyhraje a který dealer získá nové CB1000R jako hlavní cenu. Berte tyhle stroje jako inspiraci, kam se případně se svojí motorkou posunout. Finanční limit u Honda Garage Dreams Contestu byl 3000 EUR na díly a 2000 EUR na lakování, čili nic smrtelného, co by leckdo nenasypal do motorky i u nás. Schválně, která by se vám líbila nejvíce?

Nozomi, Honda VC Moto Sabadell

Finalista a jeden z nejvýraznějších strojů celé soutěže. Může za to samozřejmě výrazná polokapotáž, taková typická hondí. Inspirace je prý klasickými vytrvalostními závody, ale tohle je prý takový Dirt Endurance, trochu do terénu kvůli špalkovým gumám.

Alfredo, Honda Hakuba Motor

Druhý finalista, byť v tomto případě asi veřejnosti úplně nerozumíme. Tohle je taková soft úpravička, která se točí hodně kolem barev. Ale vlastně proč ne. Krátká prdelka, krátký výfuk, takové minimalistické.

Monkey Kong, Honda Mallorca Motos

Johohooo, tak tohle jsou vtipálci. Přestavit cébéčko na Opici? To by nás teda nenapadlo. Výsledek možná není úplně krása nesmírná, ale vtipné a zajímavé to je. Na Mallorce si prostě užívají života! Třetí ze tří finalistů.

Bauxita, Honda Otobai

Na první pohled žádné velké změny, na ten druhý ale vidíte, že v Madridu mají prostě rádi hliník. Kdekoli a v jakémkoli množství. Maličký Akrapovič, maličká zrcátka a jako protiklad obrovské brzdové kotouče.

3, Honda Motor Sport

Moc pěkná detailovka opět z Madridu. Barvy jsou HRC, ale vlastně vám to ani nedojde. Vše se točí kolem prošívaného sedla a hodně pěkně lakované nádrže. Zajímavé je také označení – proč trojka? Protože ve vedení téhle společnosti jsou tři holky!

Raptor, Honda Autoferro

Inspirací téhle motorce prý byla Velká Británie, 50. let, rock´n´roll, pouliční závody… Je to takový trochu bobber, nic okázalého, spíše temná očesaná věc ve vojenském laku s omotávkami na výfuku. Prý by si takhle před 70 lety představovali dnešní motorky.

Survivor, ServiHonda

Tohle bychom do finále klidně strčili my. Jasně, postapokalyptických motorek už vznikl mrak, ale tohle je moc pěkná práce. A hlavně je to jiné než ty ostatní. Patinový lak, kanystříky, špalkové gumy… I takhle může vypadat CB1000R.

CB1000R, Honda Impala

Škoda, že tvůrci z Barcelony neudělali to poslední, nevymysleli jméno. Protože jinak je tenhle nápad, předělat cébéčko na flattrackový speciál, moc povedený. Klasická řídítka na tuhle disciplínu, číselné tabulky, parádní lakování…

CB1000R, Honda Motos Ortasa

Další bezejmenná stavba, tentokráte z baskického Bilbaa. Záměrem prý bylo vytvořit motorku co nejčistších linií, ale upřímně, v té bílé a s velkou přední kapotou je to takový trochu barokní styl 80. let. Když se vám to líbí, proč ne?

CB1000R, Honda Towca

Do třetice beze jména a zase něco úplně jiného. Tenhle street scrambler pochází z Granady a ten jihošpanělský vzduch je tam cítit. Pěkné lakování, prošívané sedlo, špalkové gumy… Vtipný je maličký přední zvednutý blatníček.

CB1000R70, Honda Motorway

Celkem nenáročný tuning, který ale ukazuje, že i s málem se dá udělat hezká motorka. Vlastně je to celé o laku, výfuku Akrapovič a prošívaném sedle. Ta všudypřítomná sedmdesátka je prý jako připomínka 70 let Hondy.

Four Experience, Honda Motocircuit

Prý nostalgická vzpomínka na původní CB750 z roku 1969, haha. Asi tím prošívaným sedlem a hnědými gripy, ale jinak… Zajímavé je lakování, imitující olezlou nádrž motorky vytáhnuté ze stodoly. Ale jo, tak proč by to ta vzpomínka na prvního Foura být nemohla…

Ganbatte, Honda Mototrofa

Takovýchto agresivních streetfighterů v neo-klasik looku jsme čekali víc. Ganbatte je prý japonské slovo sloužící k povzbuzení. Třiadevadesátka na bocích nemá nic společného s Márquezem (Mototrofa je navíc z Portugalska), ale je to rok založení firmy.

Jaká přestavba se vám líbí nejvíce?

  1. Hlasováno: 6x
  2. Hlasováno: 7x
  3. Hlasováno: 12x
  4. Hlasováno: 6x
  5. Hlasováno: 3x
  6. Hlasováno: 5x
  7. Hlasováno: 7x
  8. Hlasováno: 3x
  9. Hlasováno: 1x
  10. Hlasováno: 3x
  11. Hlasováno: 9x
  12. Hlasováno: 2x
  13. Hlasováno: 16x

Hlasování

Dotazník se zobrazí pouze přihlášeným uživatelům. Nejste bohužel přihlášení, tuto akci můžete provést v pravém horním rohu nebo se nově registrovat.
Autor článku obdržel prémii 18 Kč od 6 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):
Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist