Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
další ukázka toho, že nemůsíme za každou cenu dávat do původního stavu veterána, a pak číst a poslouchat nekonečné diskuze o tom, že to není originál (ty stupačky jsou moc nahoře nebo dole a podobně - keci v kleci). Použité dřevo, na které jsem vždy měl vyhraněný názor, zde naprosto sedí a patří, decentně a elegantně. Takže (a teď se navážim trošku do Jawařů) stavět vždy do originálu, nemusí být vítezství.
A prosím tě "Žáne" to opravdu není tuning, ale beru naozaj tvoju zeměpisnu polohu.
hezky udělané i s výdřevou, majitel má smysl pro humor a s "sportovní" fenou bude zřejmě jezdit i potmě , jediné, co bych u příštího projektu doporučil, by bylo sehnat z té doby vrchový model a aspoň půlitr, protože motor v rámu musí vypadat jako socha, ty spoďáky jsou odporné, říkali sme tomu pumpy na sračky
Netuším jak má vypadat originální kousek, ani v jakém stavu si ho přitáhl do dílny. Rozsah přestavby je pro mě tím pádem jednou velkou neznámou Motorka jako celek se mi jeví jako velmi zdařilá Prvky vyráběné ze dřeva měly v minulosti staré auta i motorky, až později se vše dělalo z kovu, dneska zase "frčí" plasty Beru to jako originální šperk vyráběný pro osobní potěšení majitele vkusná a citlivá kombinace materiálů v krapet modernějším retro designu Bez pochyb jedna z nejzdařilejších prací, které jsem tady viděl
Ja nemám pre takýto "tuning" pochopenie, tie krásne staré stroje si takéto zaobchádzanie nezaslúžia, pokiaľ sa bavíme o zachovalých strojoch. A navyše táto stavba sa mi ani nepáči.
Žáne - česky díky, ale neřeš to...
Hoši, každýmu co se líbí. Je to hezký, ale kdyby to byla moje mašina, držel bych ji postaru.
Pan.kac v tvojej zemepisnej polohe sa nosia ponozky v sandaloch a ne cez ksicht, inak by si videl tie uvodzovky.
A mě se to líbí. Apropo i já mám na BSA dřevo :D
další ukázka toho, že nemůsíme za každou cenu dávat do původního stavu veterána, a pak číst a poslouchat nekonečné diskuze o tom, že to není originál (ty stupačky jsou moc nahoře nebo dole a podobně - keci v kleci). Použité dřevo, na které jsem vždy měl vyhraněný názor, zde naprosto sedí a patří, decentně a elegantně. Takže (a teď se navážim trošku do Jawařů) stavět vždy do originálu, nemusí být vítezství.
A prosím tě "Žáne" to opravdu není tuning, ale beru naozaj tvoju zeměpisnu polohu.
->sardel - Pro někoho idiotská móda, a pro někoho jsou idioti ti, co mají potřebu hanit každý provedení nějaké stavby... soudruhu.
mongol: říkali sme tomu pumpy na sračky. To kecáš
sardel>
Pan by mel radsi vyrabet furik dreveny!
hezky udělané i s výdřevou, majitel má smysl pro humor a s "sportovní" fenou bude zřejmě jezdit i potmě , jediné, co bych u příštího projektu doporučil, by bylo sehnat z té doby vrchový model a aspoň půlitr, protože motor v rámu musí vypadat jako socha, ty spoďáky jsou odporné, říkali sme tomu pumpy na sračky
Za co, soudruzi, za co... Chudák fena.
A hlavně, co je to v poslední době za idiotskou módu patlat díly ze dřeva?!
stroj s duší
Netuším jak má vypadat originální kousek, ani v jakém stavu si ho přitáhl do dílny. Rozsah přestavby je pro mě tím pádem jednou velkou neznámou
Motorka jako celek se mi jeví jako velmi zdařilá
Prvky vyráběné ze dřeva měly v minulosti staré auta i motorky, až později se vše dělalo z kovu, dneska zase "frčí" plasty
Beru to jako originální šperk vyráběný pro osobní potěšení majitele
vkusná a citlivá kombinace materiálů v krapet modernějším retro designu
Bez pochyb jedna z nejzdařilejších prací, které jsem tady viděl
Mně se to líbí moc, jen to přední světlo bych posadil doprostřed. Ta asymetrie mi tady moc nesedí.
Za mě krasavec
Postavil bych ji do obýváku místo televize
Za mě palec nahoru
Za to, že si s tím vkusně pohrál a nezničil přitom parádního veterána
Ja nemám pre takýto "tuning" pochopenie, tie krásne staré stroje si takéto zaobchádzanie nezaslúžia, pokiaľ sa bavíme o zachovalých strojoch. A navyše táto stavba sa mi ani nepáči.