Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je tam hromada podivuhodných informací ...tak třeba "laděný výfuk" - a k čemu asi, když hlavní špunt a záruka přicpání výfuku je právě turbo ? Právě zrovna u turbomotorů můžeš dát za turbínu v podstatě lešenářskou rouru Moc se mi taky nezdá, že by nechali základní kompresní poměr 12,5:1 při osazení turba, aby jim to při "náfuku" nedetonovalo. No a "životnost" ...při zdvounásobení krouťáku a při zvíšení výkonu o cca. 20-25% ...taky zajímavý
Jestli se dobře dívám, veškerý nárust hmotnosti je jen na pravé straně motorky - klopení do levé zatáčky asi nebude úplná sranda a po rovině bude muset sedět trochu na boku nebo bude jezdit nakřivo :)
Myslím si, že právě na takovýto bajk se pokusy s turbem hodí. Diavel je tak trochu dragster a pokud vím, tak i slušně zatáčí. Při zachování spousty origo dílů i s ohledem na životnost se mi to úplně zcestná myšlenka nezdá a mega je za speciál v klidu. On sám Diavel není za pusu.
Prdel by byla osadit tohle.
//photos2.tf1.fr/1200/630/ducati-draxter-concept-2-69bfd9-0@1x.jpg
Je tam hromada podivuhodných informací ...tak třeba "laděný výfuk" - a k čemu asi, když hlavní špunt a záruka přicpání výfuku je právě turbo ? Právě zrovna u turbomotorů můžeš dát za turbínu v podstatě lešenářskou rouru Moc se mi taky nezdá, že by nechali základní kompresní poměr 12,5:1 při osazení turba, aby jim to při "náfuku" nedetonovalo. No a "životnost" ...při zdvounásobení krouťáku a při zvíšení výkonu o cca. 20-25% ...taky zajímavý
"...díky laděnému výfuku..." - Tím je myšlená ta trubka vedoucí z turba pod motorku?
Nápad a provedení se mi ale líbí
https://youtu.be/n8uxSyjK39I
Jedno turbo? A není to málo?
Jestli se dobře dívám, veškerý nárust hmotnosti je jen na pravé straně motorky - klopení do levé zatáčky asi nebude úplná sranda a po rovině bude muset sedět trochu na boku nebo bude jezdit nakřivo :)
Zajímaly by mně dvě věci.Kolik z toho výkonu a krouťáku je schopna guma přenést,a proč se kusu trubky říká laděný výfuk...
Dost hustá "prasečina"
,nicméně ten výkon je pro ježdění až absurdní...
Myslím si, že právě na takovýto bajk se pokusy s turbem hodí. Diavel je tak trochu dragster a pokud vím, tak i slušně zatáčí. Při zachování spousty origo dílů i s ohledem na životnost se mi to úplně zcestná myšlenka nezdá a mega je za speciál v klidu. On sám Diavel není za pusu.
Prdel by byla osadit tohle.
//photos2.tf1.fr/1200/630/ducati-draxter-concept-2-69bfd9-0@1x.jpg
A co na to spojka, převodovka a sekundární převod?
Motor zustat jak je a pridalo se turbo.
Mne to ekonomickou logiku dava.
amikov bavi ist rovno a rychlo :D lebo ta motorka bude asi dobra uz len na to s tym vykonom a krutakom...
" to muselo dát práce!,a přitom taková blbost..."
Kdyby se amik furt tolik neprejidal a trosku sportoval, nemusel to tak pracne predelavat. Aby ho to slusne uvezlo
joke...nahodou zajimavej chopper
Diavel Turbo se bude divit, jaká konkurence se mu "staví" v naší slavné tuzemské motocyklárně