Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Přeplňování benzínového motoru rozhodně není špatný nápad, protože to opravdu zlepší průběh kroutícího momentu hlavně ve středních otáčkách.
Na druhé straně mi příjde zbytečné přeplňovat na motorce tak velký motor o objemu přes litr, který by sám o sobě měl dostatečný moment i výkon na opravdu hodně sportovní až závodnické tempo a který má i bez turba výkonu tolik, že to při normální jízdě sotvakdy jde využít bez toho, aby jste se natom málem přizabili.
Význam přeplňování u motocyklů vidím zejména u menších kubatůr, kde mi to tak nějak z logiky věci více dává smysl, protože tam ten výkon a kroutící moment opravdu chybí a tam by to opravdu mělo logický význam a turbo by malému motoru velmi pomohlo, aby jel jako jeho větší kolega a motocykl v kopcích nebyl brzdou provozu. V těchto menších kubaturách se ale kupodivu stále neobjevuje. Jediná výjímka byl peugeot turbojet, ale tam byla 125ccm přeplňovaná kompresorem a opravdu to lítalo jako raketa a nějaký šílenec to upravoval a dostal z toho až 200km/h.
To tepelné a mechanické namáhání ten motor určitě nepobere. Ale o to nejde.
Je to spíš něco ve stylu Mad Max.
Líbí se mi to víc než mnoho rádoby cool přestaveb, kde akorát uřízli blatníky.
Tlak v koulích ,v mém věku už tak podtlak.Mě se na tom líbí jen motor.Vidle,světlo,kola,budíky,to asi byla časová tíseň.Ale za mě lepší,než ten český Ferat.
Fuj to je hybrid. Každé kolo jiné. Přední LED světlo od Ťamanů z íbeje. Přístroje z nějaké činské čtyřkolky. Nádrž mi k tomu vůbec nesedne a budíky na koulích mají smysl asi jako okna v ponorce.
Některý detaily sou fakt přeplácaný. Digibudík, LEDka a hrubá metalíza jsou fakt uhozený A ty dva budíky na koulích mi moc smysl taky nedávaj... Ale z dálky to vypadá pěkně...
Ponechám stranou vzhled a smysl montovat na veterána turbo,ale pozastavím se nad faktem že dvě turba jsou "živené" prehistorickým středně objemovým dvouválcem.Tlak výfukových spalin bude určitě silný a velmi lineární...
Přeplňování benzínového motoru rozhodně není špatný nápad, protože to opravdu zlepší průběh kroutícího momentu hlavně ve středních otáčkách.
Na druhé straně mi příjde zbytečné přeplňovat na motorce tak velký motor o objemu přes litr, který by sám o sobě měl dostatečný moment i výkon na opravdu hodně sportovní až závodnické tempo a který má i bez turba výkonu tolik, že to při normální jízdě sotvakdy jde využít bez toho, aby jste se natom málem přizabili.
Význam přeplňování u motocyklů vidím zejména u menších kubatůr, kde mi to tak nějak z logiky věci více dává smysl, protože tam ten výkon a kroutící moment opravdu chybí a tam by to opravdu mělo logický význam a turbo by malému motoru velmi pomohlo, aby jel jako jeho větší kolega a motocykl v kopcích nebyl brzdou provozu. V těchto menších kubaturách se ale kupodivu stále neobjevuje. Jediná výjímka byl peugeot turbojet, ale tam byla 125ccm přeplňovaná kompresorem a opravdu to lítalo jako raketa a nějaký šílenec to upravoval a dostal z toho až 200km/h.
To tepelné a mechanické namáhání ten motor určitě nepobere. Ale o to nejde.
Je to spíš něco ve stylu Mad Max.
Líbí se mi to víc než mnoho rádoby cool přestaveb, kde akorát uřízli blatníky.
... a customy na jazdenie sa už ani nebudú vyrábať? Iba takéto do obývačky?
Ale hej, ako ozdoba do obývačky prachatého úchyla to celkom ujde... ale zabíja to trochu ten LCD budík a svetlo.
TWL
jojo,skloubit neco starsiho s digi a led bohuzel moc nejde
to je tady zase mudrlantů...pokuste se někdy taky něco postavit a pochlubte se svím dílem!!!
budíky ven, světlo se dá, ale když se to vezme, tak je to koukatelný lépe než ten vampír. Měli málo času, ale motorově si vybrali dobře.
Je to takový pankáč a tak je třeba ho brát.Tady nejde o nic vyváženého,jak technicky,tak vzhledem.Prostě šílenost,za mne skvělý!!!
ten kardan se neusříhne? Budíky hnus, led světlo bída s nouzí. Motor, to je něco jiného
dobrej nesmysl Ale je to pekny.
Tlak v koulích mi dostal:) ...poloha budíků tomu odpovídá:). no jinak si myslim, že to je dobře nafoceno:)...to jsou asi všechny klady za mne:)
Tlak v koulich je asi jediny co me zaujalo...
Tohle vypadá na speciál pro cafe-racer sprinty. Stejně jako třeba tyhle
Celý účel jejich existence je 2x za rok se zúčastnit sprintu s poněkud uhozenými pravidly. Ovšem atmosféra těch akcí za námahu se stavbou stojí
Tlak v koulích ,v mém věku už tak podtlak.Mě se na tom líbí jen motor.Vidle,světlo,kola,budíky,to asi byla časová tíseň.Ale za mě lepší,než ten český Ferat.
Nemám rád motorky za bambilion,na kterých stejně nikdo nejezdí
Esteticky pekne. Nad zbytkem se nema cenu vzrusovat, motocykl (jako spousta dalsich) je urcen pouze k vystaveni na soklu.
Fuj to je hybrid. Každé kolo jiné. Přední LED světlo od Ťamanů z íbeje. Přístroje z nějaké činské čtyřkolky. Nádrž mi k tomu vůbec nesedne a budíky na koulích mají smysl asi jako okna v ponorce.
Krásná, jenom ty budíky a ledkové světlo...
Mně se to líbí. Škoda jenom toho digitálu. Slušel by tam jeden mosazný budík na rychlost a jeden na plnící tlak.
Vypadá to zajmavě, ale turba u tady toho budou asi nevyužitelne, kdežto tady to je o něčem jinem...
https://www.youtube.com/watch?v=BFEl6MEean0
Joooo, dobroš... mají originálně chycenou osu zadního kola a ta hranatá zadní gumice je na tom pecka
XVavron: Ty dva budíky měří tlak v koulích - v každé zvlášť
Některý detaily sou fakt přeplácaný. Digibudík, LEDka a hrubá metalíza jsou fakt uhozený A ty dva budíky na koulích mi moc smysl taky nedávaj... Ale z dálky to vypadá pěkně...
Ponechám stranou vzhled a smysl montovat na veterána turbo,ale pozastavím se nad faktem že dvě turba jsou "živené" prehistorickým středně objemovým dvouválcem.Tlak výfukových spalin bude určitě silný a velmi lineární...
Řemeslně moc pěkný, jinak mi ale trochu uniká smysl této stavby...
Trochu bych se bál,že mě vtáhne zadní kolo.
Jinak se mi stavba líbí.