Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A jestli je účelem se zbavit co největšího a co nejhnusnějšího chladiče, tak taky nevyhráli, páč už je někdo trumfnul //s1.cdn.autoevolution.com/images/news/the-most-extreme-engine-swaps-53323_13.jpg
Ač tahleta monstra dvakrát nemusím, tak se mi to docela dost líbí. Ale proboha, to v Austrálii neumí nikdo vyrobit výfuk, že se museli obrátit na toho uchrochtaného jugoslávského podvodníka ???
Článek je takový hodně zkrácený výcuc. Motorku testoval Alan Cathcart a docela si pochvaloval překvapivou ovladatelnost. Takže to rozhodně není těžko ovladatelný mastodont. A jsou to dva bloky R1, jak už napsal m_b. Bohužel článek ja dost o ničem. Autor i motorka by si zasloužili více.
... a já přimontuju na dvě kola turbínu z Abramse a budu řehtat patnáct set koní a ten hustokrutej krouťák to hrozně vokroutí a já budu nejvěčí tuner na celym svjetě!
K čemu je něco tak škaredého a zpátečnického dobré? Na sprinty? Divím se, že to nemá více míst k sezení, protože okem bych to podle rozvoru tipl na autokar. Proč klokani nevezmou slušnou pohonnou jednotku a neobeženou ji lehkým šasi tak, aby to zatáčelo jako SM a na rovince drželo stopu? Máme teď tuny café a s mastodonty za cenu vily se taky rozerval pytel. Sory hoši asi tomu nerozumím.
Sranda bude to tankování každých 50 km...
A nejlepší hodnocení dává: //www.seecrazy.com/wp-content/uploads/2014/03/crazy-funny-fat-people.jpg
:D
A jestli je účelem se zbavit co největšího a co nejhnusnějšího chladiče, tak taky nevyhráli, páč už je někdo trumfnul //s1.cdn.autoevolution.com/images/news/the-most-extreme-engine-swaps-53323_13.jpg
https://www.youtube.com/watch?t=115&v=MxzDSvZ1CyA
Ač tahleta monstra dvakrát nemusím, tak se mi to docela dost líbí. Ale proboha, to v Austrálii neumí nikdo vyrobit výfuk, že se museli obrátit na toho uchrochtaného jugoslávského podvodníka ???
chtěl by si ji poslechnout jak vrčí a na benzince s kavičkou na ni s mrdalama koukat celý hodiny
Ona to vůbec není za ty peníze pořádná motorka...
na dvoulitrový V8 nic moc krouťák...
heh V8 na motorke to je fakt rarita
Lítající motor.
Článek je takový hodně zkrácený výcuc. Motorku testoval Alan Cathcart a docela si pochvaloval překvapivou ovladatelnost. Takže to rozhodně není těžko ovladatelný mastodont. A jsou to dva bloky R1, jak už napsal m_b. Bohužel článek ja dost o ničem. Autor i motorka by si zasloužili více.
Pěkně propracované žádna slátanina super tech. kousek
... a já přimontuju na dvě kola turbínu z Abramse a budu řehtat patnáct set koní a ten hustokrutej krouťák to hrozně vokroutí a já budu nejvěčí tuner na celym svjetě!
Pan Akrapovič se na tom ale pěkně vyřádil
vzdyt ti klokani jsou amateri s omihrnkem: V12 je letos in:
Hezké, brutální, škaredé, super, nudné, všechno dohromady - za mě dávám
Je to zajímavá šílenost
ale jak koukám na ten pidi blatníček vpředu, tak ten chladič asi dostane dost zabrat.
No ale tady jde chlapci o 8 hrnků! Chtěl bych zažít aspoň ten pocit při zmáčknuti tlačítka "start"...
K čemu je něco tak škaredého a zpátečnického dobré? Na sprinty? Divím se, že to nemá více míst k sezení, protože okem bych to podle rozvoru tipl na autokar. Proč klokani nevezmou slušnou pohonnou jednotku a neobeženou ji lehkým šasi tak, aby to zatáčelo jako SM a na rovince drželo stopu? Máme teď tuny café a s mastodonty za cenu vily se taky rozerval pytel. Sory hoši asi tomu nerozumím.
Hezká práce jen co je pravda :)
Akro? Za tu cenu mám doma mám doma 10 nových supersportů všech značek!! Za mě totální nesmysl a nevěřím,že to prodají
Za tu cenu je to jen taková rarita! Mohlo by to za ty prachy vypadat trochu lépe!
Tak kdo si ji tu zaregistrujete první, pánové?
za tu cenu se da koupit lepši blaznivina
Nádhera
.
A bude to stačit, soudruzi?
takych 230-250 koni to moze realne dosahovat.. bloky z r1 su extremene kratkozdvihove, takze krutiak moze byt cca 160.. hawk
wow ten modrej karbon
jinak mašina, no pro mě zbytečnost
ullw: je dobre ze jsou mezi nami takovi marchri, kterym 214Nm pripada jako ze to nema kroutak
Obvykle jsou na lavicce na Agipu nad Dubou