Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dnešní motorky jsou pořád dokonalejší, až se postupně vytratilo to základní a my zapomněli odkud jsme vyjeli a kam jsme vlastně původně chtěli dojet...
Krásné motorky a krásná neřízená doba .Když jsem byl mladý motorkář,BMW GS se mě vůbec nelíbily.Dnes je to už jinak. Ale přeci jen ty první mají svoje kouzlo.
Díky za rozšíření obzorů . I když BMW není úplně můj šálek kávy, vždy jsem k této značce choval úctu a respekt. Obzvláště GS je pak legenda, která si to zaslouží
Nádherný článek , pěkně od podlahy a bez serepetiček. To se mi líbí.
Ten závěr " Moderní GS je s ohledem na původní myšlenku moc velké, moc těžké a moc plastové. Je to cestovní motorka,.." , by si v Mnichově měli dát na zeď a popřemýšlet jak dál.
To už je docela hodně vzdálený čas. Je vidět, že dobrý nápad dokáže žít celá desetiletí, i když se různě přetransformovává do všelijakých podob a odnoží. Občas se něco takovýho povede - co vzniklo, a v nespočetných obměnách se to celé věky vyrábí a hlavně to lidé furt kupují - vedle GS třeba GoldWing.
No som zvedavý , ako budú vyzerať tie nové GS-ky s halogenovými svetlami.
Ak je pravda, že to čo ide do výroby teraz ich dostane (pokiaľ niečo chcú vyrobiť a predať ) a postupne ich potom budú v rámci zvolávačiek meniť za LEDky ako bude doznievať čipová kríza. (?)
Tak uvidíme , ako toto bude fungovať, kolko to GS predraží aj ako bude supermoderná motka vyzerať so žiarovkami.
Každopádne z tohto by bol zmätený aj Marty McFly z "Návratu do budúcnosti "
To byl svět ještě v pořádku
Dnešní motorky jsou pořád dokonalejší, až se postupně vytratilo to základní a my zapomněli odkud jsme vyjeli a kam jsme vlastně původně chtěli dojet...
1 reakce
Pana Mutha nahradily pruzkumy verejneho mineni
Krásné motorky a krásná neřízená doba .Když jsem byl mladý motorkář,BMW GS se mě vůbec nelíbily.Dnes je to už jinak. Ale přeci jen ty první mají svoje kouzlo.
No konečně vím co znamená GS .Nedávno jsem pořídil R100 GS PD (94) a jsem nadšen .
zlate stare superspolehlive dvouventily,ktere jezdi s oblibou dodnes....jednou si ho koupim
Něco ve stylu toho žluto-černého Gé-esa by mohli stvořit.Mohli by oprášit staré matrice.Ta motorka by si svoje kupce našla.
1 reakce
Díky za rozšíření obzorů . I když BMW není úplně můj šálek kávy, vždy jsem k této značce choval úctu a respekt. Obzvláště GS je pak legenda, která si to zaslouží
Děkuji za zajímavý článek.
Motory s válci do stran tvoří také pěknou část motocyklové historie.
2 reakce
Nádherný článek , pěkně od podlahy a bez serepetiček. To se mi líbí.
Ten závěr " Moderní GS je s ohledem na původní myšlenku moc velké, moc těžké a moc plastové. Je to cestovní motorka,.." , by si v Mnichově měli dát na zeď a popřemýšlet jak dál.
2 reakce
Nech žije čipová kríza!
Hned bych to R 80 GS bral. Dnes neví co by za ni chtěli, ale hezký nedělní počtení. To byla motorka ještě motorkou
To už je docela hodně vzdálený čas. Je vidět, že dobrý nápad dokáže žít celá desetiletí, i když se různě přetransformovává do všelijakých podob a odnoží. Občas se něco takovýho povede - co vzniklo, a v nespočetných obměnách se to celé věky vyrábí a hlavně to lidé furt kupují - vedle GS třeba GoldWing.
Krásné staré stroje
Nádherný stroje, nádherná doba. Ty dnešní hnusy bych nechtěl ani zadarmo.
Pěkný počtení. Věčná škoda že se na základě GS nevyrábí i o elektriku a 50 kg osekaná verze HP na kolech 21” a 18”.
6 reakcí
No som zvedavý , ako budú vyzerať tie nové GS-ky s halogenovými svetlami.
Ak je pravda, že to čo ide do výroby teraz ich dostane (pokiaľ niečo chcú vyrobiť a predať ) a postupne ich potom budú v rámci zvolávačiek meniť za LEDky ako bude doznievať čipová kríza. (?)
Tak uvidíme , ako toto bude fungovať, kolko to GS predraží aj ako bude supermoderná motka vyzerať so žiarovkami.
Každopádne z tohto by bol zmätený aj Marty McFly z "Návratu do budúcnosti "
3 reakce
První dálniční kroska. To zas bude v áleji nablito