Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Časopis dnes přišel a můžu teda říct, že jsem velice mile překvapen papír měkčí (nevadí), zato různorodost témat je fantastická od testů, poučných rad, novinek, historii, rozhovory až po Jardu Šímu děkuji, jen tak dál
Po delší době jsem se podíval do komentářů a nalezl předpokládané: od naivity přes různá očekávání po reálnější pohledy na věc. Na českém trhu není díra, která čeká na nový časopis. Pár jich skončilo ne proto že by byly špatné, nebo že by jejich redakce neměly o čem psát. Dá se psát i o tomtéž, ale z různého pohledu, pro různě laděné čtenáře. Jenže je to byznys jako cokoli jiného. A tak jestli nový časopis vydrží, záleží především na prodejcích motorek, výzbroje, doplňků atd. Z peněz za jejich reklamu a P.R. články lze platit výdaje redakce, a především tiskárnu. To oni rozhodnou, jestli chtějí na našem malém českém rynku další časopis. Máme tu totiž jeden zásadní problém - kolik lidí na téhle planetě mluví česky. Německy nebo anglicky psané časopisy se specializací třeba na choppery, sidecary, skútry, nebo Moto GP, plochou dráhu, motokros atd., si najdou dost čtenářů i dost inzerentů, aby bylo možné je vydávat. U nás to ale bude vždycky směska témat, nejde to jinak. A tak nezbývá než popřát „uživatelům motocyklů“ aby se jim nový časopis líbil a uvidíme, kolik přinese zajímavějších a lépe zpracovaných témat než Motorkari.
V titulku se sice píše o novém časopise pro motorkáře, ale POZOR! Hned v první větě článku je upřesněno, ze se jedná o časopis pro uživatele motocyklů. Takže je to jasné - časopis pro uživatele motocyklů na trhu doteď nebyl. A dost možná, že tato cílová skupina je úplně nová, alespoň já o "uživatelích motocyklů" slyším poprvé v životě.
Idea časopisu je výborná, toto téma na našem trhu chybělo. Jezdím na motocyklu už přes 50 let a zážitků včetně vlastních pádů mám hodně. V dnešní době umět padat je důležité, ale důležitější je nenechat se přejet. Moderní motorky suprově brzdí i úžasně akcelerují, ale jak se dostat ze srabu si motorkář musí dostat do hlavy sám a nejlépe s pomocí nějaké rady těch kteří přežili či těch co znají teorii. Můj otec měl motorkářskou knížku z 50.let, kde řešení motopádů bylo věnováno několik stránek. To jsem hltal jako děcko. Moji starší příbuzní strejdové i tetky jezdili a padali na motorkách a přežili bez větších následků. Rád předám svoje zkušenosti třeba formou příspěvku do tohoto nového časopisu. Jak se říká "Komu není rady, tomu není pomoci", ale většinou se to dá zvládnout když si osvojíš potřebný motorkářský návyky.
Já myslím, že je to nesmysl už od samého začátku. Jak jezdit nebo držet stopu se naučím v autoškole a praxí. Proč bych si o tom četl??? Na údržbu si koupím manuál (knihu) k mému modelu. Cestování je plnej net a průvodce si koupím v knihkupectví.
Časák má jedinou šanci a to, že je desítky let zavedený a reportéři se dostanou na akce výrobců, kde můžou nafotit, natočit a psát o novinkách o které bude vždy zájem, případně se dostanou k zajímavím interním informacím. Např. Motorrad, MCN..
No jsem na ně zvědavý a to tak , že už jsem předplatil. Tak doufám, že to nezavřou jako ČMN, které krachly asi měsíc poté, co jsem si pořídil předplatné
Věta 7 důvodů proč padáte na motorce a jak jim předejít nedává smysl. Smysl dává 7 důvodů proč padáte na motorce a jak pádům předejít. Nebo 7 důvodů proč padáte na motorce a jak tomu předejít. Tohle se přece dá pohlídat ne?
Důležité z mého pohledu bude, aby si opravdu udrželi odlišnost a soustředili se na jízdu jako takovou a praktické rady k provozu motocyklů.
Časopisů, kde testují motocykly, je už dost a z velké části se recenze opakují. A je i dobře, že se nejedná o měsíčník, protože mnohdy snaha číslo naplnit převyšuje kvalitu obsahu.
Držím palce, v dnešní době jít do něčeho nového je vskutku odvážný počin..
Pokud udrží autoři úmysl naznačený v upoutávce a nebudou jenom kopírovat či překládat zahraniční puplikace, tak se podle mého názoru značně odliší od ostatních periodik na trhu a lze předpokládat zájem motorkářské komunity. Přeji úspěch a držím palce.
Nebylo by špatný, kdyby to vzali nějak jinak, než současný časáky.
Když člověk vidí v jeden měsíc na všech obálkách motočasáků tu samou mašinu, v obsahu testy stejnejch motorek, navíc se moc neliší ani data vydání, je to takový...stejný.
Bral bych i nějakou alternativu, která nepojede tu samou cestu, která je na trhu už zastoupená.
Časopis dnes přišel a můžu teda říct, že jsem velice mile překvapen
papír měkčí (nevadí), zato různorodost témat je fantastická
od testů, poučných rad, novinek, historii, rozhovory až po Jardu Šímu
děkuji, jen tak dál

Objednáno uvidíme
Držím pěsti
Po delší době jsem se podíval do komentářů a nalezl předpokládané: od naivity přes různá očekávání po reálnější pohledy na věc. Na českém trhu není díra, která čeká na nový časopis. Pár jich skončilo ne proto že by byly špatné, nebo že by jejich redakce neměly o čem psát. Dá se psát i o tomtéž, ale z různého pohledu, pro různě laděné čtenáře. Jenže je to byznys jako cokoli jiného. A tak jestli nový časopis vydrží, záleží především na prodejcích motorek, výzbroje, doplňků atd. Z peněz za jejich reklamu a P.R. články lze platit výdaje redakce, a především tiskárnu. To oni rozhodnou, jestli chtějí na našem malém českém rynku další časopis. Máme tu totiž jeden zásadní problém - kolik lidí na téhle planetě mluví česky. Německy nebo anglicky psané časopisy se specializací třeba na choppery, sidecary, skútry, nebo Moto GP, plochou dráhu, motokros atd., si najdou dost čtenářů i dost inzerentů, aby bylo možné je vydávat. U nás to ale bude vždycky směska témat, nejde to jinak. A tak nezbývá než popřát „uživatelům motocyklů“ aby se jim nový časopis líbil a uvidíme, kolik přinese zajímavějších a lépe zpracovaných témat než Motorkari.
3 reakce
Dávám tomu rok, maximálně dva
Za těch 490 Kčs na rok není co řešit
Objednáno. Uvidíme...
Na obálce mě zaujalo tema jak zazimovat motorku
Kolik v tom bude reklamy?
V titulku se sice píše o novém časopise pro motorkáře, ale POZOR! Hned v první větě článku je upřesněno, ze se jedná o časopis pro uživatele motocyklů. Takže je to jasné - časopis pro uživatele motocyklů na trhu doteď nebyl. A dost možná, že tato cílová skupina je úplně nová, alespoň já o "uživatelích motocyklů" slyším poprvé v životě.
2 reakce
Idea časopisu je výborná, toto téma na našem trhu chybělo. Jezdím na motocyklu už přes 50 let a zážitků včetně vlastních pádů mám hodně. V dnešní době umět padat je důležité, ale důležitější je nenechat se přejet. Moderní motorky suprově brzdí i úžasně akcelerují, ale jak se dostat ze srabu si motorkář musí dostat do hlavy sám a nejlépe s pomocí nějaké rady těch kteří přežili či těch co znají teorii. Můj otec měl motorkářskou knížku z 50.let, kde řešení motopádů bylo věnováno několik stránek. To jsem hltal jako děcko. Moji starší příbuzní strejdové i tetky jezdili a padali na motorkách a přežili bez větších následků. Rád předám svoje zkušenosti třeba formou příspěvku do tohoto nového časopisu. Jak se říká "Komu není rady, tomu není pomoci", ale většinou se to dá zvládnout když si osvojíš potřebný motorkářský návyky.
Uvidime, jak se pochlapi na strance s Obsahem...
Kdysi mne bavil Motoráj. Ted uz si v tech casakach nelistuju ani zadara v supermarketu. Motorkari.cz mi upe staci.
Já myslím, že je to nesmysl už od samého začátku. Jak jezdit nebo držet stopu
se naučím v autoškole a praxí. Proč bych si o tom četl??? Na údržbu si koupím manuál (knihu) k mému modelu. Cestování je plnej net a průvodce si koupím v knihkupectví.
Časák má jedinou šanci a to, že je desítky let zavedený a reportéři se dostanou na akce výrobců, kde můžou nafotit, natočit a psát o novinkách o které bude vždy zájem, případně se dostanou k zajímavím interním informacím. Např. Motorrad, MCN..
1 reakce
Kupoval jsem Supermoto - skončilo. Kupoval jsem ČMN - skončily. Kupuju MotoRoute, to vypadá velmi dobře. Zkusím i toto novinku a uvidíme.
2 reakce
No jsem na ně zvědavý a to tak , že už jsem předplatil. Tak doufám, že to nezavřou jako ČMN, které krachly asi měsíc poté, co jsem si pořídil předplatné
uff, ja uz se lekl, ze mam Drzet hubu
1 reakce
Tak teda nevím...,moc mi chybí ČMN.Kupuji už jenom MotoRoute jinak podstatná část informací na Motorkari.cz
.
1 reakce
Název teda až tak originální, že se na časák vůbec nehodí.
Věta 7 důvodů proč padáte na motorce a jak jim předejít nedává smysl. Smysl dává 7 důvodů proč padáte na motorce a jak pádům předejít. Nebo 7 důvodů proč padáte na motorce a jak tomu předejít. Tohle se přece dá pohlídat ne?
2 reakce
Důležité z mého pohledu bude, aby si opravdu udrželi odlišnost a soustředili se na jízdu jako takovou a praktické rady k provozu motocyklů.
Časopisů, kde testují motocykly, je už dost a z velké části se recenze opakují. A je i dobře, že se nejedná o měsíčník, protože mnohdy snaha číslo naplnit převyšuje kvalitu obsahu.
Držím palce, v dnešní době jít do něčeho nového je vskutku odvážný počin..
Mě by se víc líbil časopis Postav si svoji motorku.
1 reakce
Ano, hned mi to připomělo Supermoto kolem roku 2000
a proč je předplatné dražší než normální koupě?
1 reakce
Pokud udrží autoři úmysl naznačený v upoutávce a nebudou jenom kopírovat či překládat zahraniční puplikace, tak se podle mého názoru značně odliší od ostatních periodik na trhu a lze předpokládat zájem motorkářské komunity. Přeji úspěch a držím palce.
Nebylo by špatný, kdyby to vzali nějak jinak, než současný časáky.
Když člověk vidí v jeden měsíc na všech obálkách motočasáků tu samou mašinu, v obsahu testy stejnejch motorek, navíc se moc neliší ani data vydání, je to takový...stejný.
Bral bych i nějakou alternativu, která nepojede tu samou cestu, která je na trhu už zastoupená.
Ta grafika titulky je teda hodně naivní. Mohli se aspoň jít mrknout do tabáku ke konkurenci, jak to má vypadat...
8 reakcí