BMW M4 Competition Coupé je nejlepší motorkářská „winterkára“, jakou si umíte představit
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 4.1.2023 | Zobrazeno: 14 482x
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 4.1.2023 | Zobrazeno: 14 482x
to fakt jako ne toto. To si doufám jenom děláte prdel.....
Ještě chybí nějaký test policejní stíhačky a osvětový rozhovor s uvědomělým policajtem typu Humla, jak je potřeba přitvrdit na bodech a pokutách.
Jj, 1725 kg to je naháč jako blázen
tohle se fakt nehodí... kdybych chtěl, tak si otevřu jiný web kde si počtu o autech. Prosím držte se v redakci doopravdy tomu komu je tenhle web určen... motorkari.cz
Nazdárek,
ano,auta sem určitě néééé To už raději článek jakým způsobem nejlépe přepravit motorku na delší vzdálenost do různých míst. Dodávka,kamion,autovlak. Kde a jak co jezdí. Hlavně pro Ty, co nemají možnost ztrácet čas transitem. Ale klidně i něco víc o vybavení a motorkách.Jak již někteří přednesli.
Přes zimu nějakým přibližovadlem určitě každý jezdí a ne každý ma na zimní káru za 2,5 koule.
Warum?
Ďalší votrelec na našom pieskovisku, no fuj!
1 reakce
Tak tady to začíná smrdět placenou reklamou
Na chvíli jsem přemýšlel jestli jsem na správné stránce a opravdu jsem ... :-/
Elektrokola uz tu byly!!! Ted auto!!! Ja bych treba “otestoval” sekacku na travu Honda nebo klavesy Yamaha, elektrocentralu Kawasaki a nebo nakladni auto Suzuki!!!!!!!!! Fakt uplne mimo!!!!
Takže namísto toho, aby se tu třeba objevily nějaké tipy, jak zimu "přečkat" v motorkářském stylu, tak sem dáte "winterkáru" v podobě BMW za 2.5 milionu?
Co třeba článek o pořízení nějakého klidně staršího endura, na co si dát pozor, jaké vybavení a oblečení pořídit?
Či třeba napsat o možnostech jak vycestovat někam do teplejších krajin a tam si třeba na týden půjčit motorku?
Návody, jak přes zimu provádět nějakou údržbu či servis?
Nebo pokud už to má mít čtyři kola, pochopil bych ještě čtyřkolku.
Chlapi, případně dámy, nebuďte tak přísní. Jako chápu, že to možná vypadá, že redaktor tady machruje s autem za 2,5 mega (ve skutečnosti tohle stálo hoooodně přes 3, protože CCB brzdy +200, individual barva +150, karbonové sedačky +100, externí karbonový paket +100, laserový světla + 50, celokůže +70 atd.). Tohle je klasicky nesmyslně nakrmený novinářský auto ještě s hnusnou barvou za tučný příplatek, které si nikdo takto nenakonfiguruje.
Ale já tomu trochu rozumím. V zimě se po silnici rychle na motce jezdit nedá. Jasně crosska nebo enduro mimo silnici se použít dají, ale po vlastní ose tam nedojedete, takže to chce dodávku nebo přívěs atd. Nemůžete na to prostě skočit a jezdit jako v létě na silniční motorce.
Takže výkonnější auto (a nemusí to být nutně Mko od BMW; můžete vzít cokoliv, co doma máte, co zajišťuje něco ze sporovního svezení) mi v zimě alespoň trochu toho řidičského potěšení dokáže dát.
Takže když už je čekání na jaro nesnesitelné, tak souhlasím s tím, že silnější benzín to může alespoň trochu vynahradit.
asi dobře zaplacená reklam fuj auta neeeee
začne to bmw a pak to tady bude samá škodovka a jiné verky to patří fakt jinam
Tvl. Radsi vic testu motorek od Alana z archive a ne tohle...
Porad cekam na dalsi motogp bajk ze zacatku ery okolo 02 03 a prd. Nebo nejakej wsbk bajk..
Fanda do aut nejsem, ale je fakt že s tímhle si dáte k snídani každou motorku pokud to umíte.
1 reakce
Tvl a tak to snad ne. Ještě bych unesl elektromotorky, ale auta sem neeeeeeeeee.
Leč článek je to "vlastně úspěšnej" = přes 2 000 zobrazení, desítky příspěvků (a bude toho mnohem víc - sám jsem, votrávenej, napsal několik...)...
Auto na Motorkářích? Úplně špatně a je jedno jestli je to BMW, Porsche nebo třeba Ferrari za deset milionů. .
1 reakce
No tak jim to přejte. Prostě se chlapci povozili v Mkovém BMW. Když se naskytla příležitost a prodejce jim to půjčil na test, tak toho využili...
opravdu věcný článek na motorkářské stránky
A ještě bych, jako celoroční jezdec...,dodal, že když je člověk mladej a mrštnej, je nejlepší "winterstroj" kroska apod. (samozřejmě, vylepšení pásem atd. na vyblbnutí v hlubokým sněhu atd. je taky možný, jak už jsem psal níž...), ale jezdit na silnici se dá i na různejch jinejch typech "klasickejch" motorek...
A když přijde stáří apod., každej už to musí řešit individuálně (mně se už víc zim za sebou osvědčilo dobře obutý Q4...) a ať mi pak někdo v pořádnej zimě (ne takovej, jako byla měsíc zpět...) řekne, že pak už (zvlášť "s omluvenkou" skoro šedesátky atd.) nejsem motorkář...
P. S.: Ještě jednou pardon - přehlíd jsem, že prakticky stejnou myšlenku napsal níž Johnny...
Asi vše bylo napsáno, tak snad jen pro statistiku přidávám svůj
V poslední době tady na více místech běžela diskuse, co sem patří a co ne a víckrát zazněly nějaký jako (ortodoxní...) definice, se kterejma jsem sám snažil polemizoval asi takhle: PREJ...
jednostopé dvoukolové vozidlo = podle mýho může mít i víc kol a tím i víc stop (od MP3 až k Can-Am Spyderům apod. nebo "ještě normálně úzkej" skútr Quadro 4 atd., když už teda klasický čtyřkolky ne...) nebo kola vůbec nemít (za kola na zimu vyměňovací sněžnej pás + lyže na krosku, když už teda ne, jako ty čtyřkolky, i sněžný a vodní skútry...?)
poháněné motorem = URČITĚ !!!
nejlépe spalovacím = fakt úplně není nutno, třeba jen správně využitej elektromotor je dokonalost sama, kurví mu to ten nedokonalej zbytek, bateriema atd. počínaje...
ovládané pomocí řídítek = I NA TOM BYCH DOCELA TRVAL !!!
ze sedla motocyklu obkročmo a (jakoby...) "zvenku a vydanej napospas počasí" = obkročmo nesplňujou svým "záchodovým" posezem už jen mnohý skútříky a, přestože sám jezdím celej "motoživot" celoročně, musím naopak připomenout, že jsou různý pokusy i o "zastřešení skútrů" (BMW i "asiati"...) nebo dokonce o celokapotáž (dálník, a ten mne nadchnul moc...)...
ALE jsem i celkem srozuměnej, když tady bude i třeba ukázka nějaký zvlášť vymakaný dodávky (nebo přívěsu...) na převoz motorek a třeba i zázemí na opravy a pro motorkáře vůbec, ALE TOHLE, TO UŽ FAKT NEVÍM ANI JÁ (auta a i další věci vyrábí i plno dalších "motofirem", tak to tady za chvíli může bejt fakt plný aut, ale taky kláves Yamaha atd., atd., atd.)...
Opravdu se drzte motorek, nechceme tu kola ani auta na to jsou jine weby. drzte se motorek a pokud neni o cem psat nebo co testovat tak udelejte nejaky novy clanek treba o starych motorkach z dob kdy byly motorky jeste motorkama s karburatory apod....
Prosim uz zadna kola a zadna auta.
Neee,Valáška a auta fakt ne. Když už,tak přímé srovnání s motkou. Tady si někdo tak okatě honí ego,že se svezl v káře,kterou si nemůže koupit.
Motorkáři.cz,co to s váma je?
Rozhovor s ultrasnobem,který prodával voňavky o tom,jak mu hraje gramofon,pak elekola(proč ne el motorky- r. 2023 bude průlomový ) a nakonec tohle...
??
1 reakce
Jednoduchá rada, pokud se mi něco nelíbí, vynechám to... Začínám si říkat, jestli není chyba, že je to zdarma. Narazil jsem na takovou úvahu, že když je něco zdarma, takže tomu člověk nedokáže přiřadit nějakou hodnotu, je to chyba, rohlík za 2.50 pravděpodobně nikdo vracet nepůjde, čest vyjímkám Zase odborníků, navíc zdarma není nikdy dost, takže pošlete linky na svoje výtvory, ať se člověk podívá, jak se to dá dělat líp.
4 reakce
Každej správněj motorkář ví, že nejlepší winterwagen je enduro nebo trialka.
A tim bych to uzavřel
1 reakce
Co se týče článku,
tak pokud je auto řidičsky opravdu zajímavé, dá se to občas přečíst. Ale fakt občas. Třeba v lednu. I na webech o autech se občas mihne nějaká motorka. Aspoň teda, ať je to na benzín.
Pan Valášek je dost unikátní v tom, že téměř na všech fotkách, kdy testuje motorky, jezdí s otevřenou přilbou. To jsem ještě neviděl.
1 reakce