ktm_unor




Test KTM Adventure 1050: skvělá polotěžká váha

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
berry111 (57) napsal 31.08.2015 v 14:33

vilemx: Nechápu co je na tom k neporozumění - výkon se POUZE UBERE (sníží!!!) ne že by se jeho přísun na zadní kolo úplně zastavil a s ním zastavila celá motorka! Je to jako když ubereš o polovinu plyn a ne že ho úplně zaklapneš. Navíc je tady offroadová TC, která zasahuje o hodně později a umožňuje plynulé driftování...
Jak už ve článku píšu, já sám jsem spíš odpůrcem podobných hlídačů, ale tady mi to připadá opravdu v pohodě - kdyby tomu tak nebylo, neměl bych problém s tím to tam napsat.
Ale ten srovnávák jako námět na článek je to výborný - díky

vilemx (228) napsal 31.08.2015 v 14:01+1

berry111: A když pneumatika nedokáže přenést ani ten elektronikou snížený výkon, tak se stane co? Ubere to až do zastavení? Nebo naopak elektronika pozná průšvih, vybodne se na regulaci a raději nechá kolo protáčet? Míra se na tohle ptal už poněkolikáté a zatím, co to tak sleduji, nedostal kloudnou praxí ověřenou odpověď. Snad není tak těžké vzít nějaké cenduro pod zablácený kopec, navolit různé stupně TC, vydat se do boje a napsat o tom třeba ucelený článek na M.cz, jak tihle asistenti fungují u jednotlivých výrobců a modelů. I když, ono posledních pár let už cenduro a zablácený kopec tak nějak nejde dohromady
P.S. ano, výhodou to bude pro ty, kteří vůbec netuší, jak s plynem ve výjezdu pracovat. Takže valná většina .)

berry111 (57) napsal 31.08.2015 v 13:26

Míra: Ne, systém TC vůbec nepřibržďuje - pouze ubírá příděl výkonu tak, aby se zadní kolo neprohrabávalo. Při výjezdu do kopce by to tak naopak mohlo být i výhodnější.

berry111 (57) napsal 31.08.2015 v 12:28

Dolph; vilemx: Nerozumím tomu, proč například u Suzuki GSX-R je každý nadšený (určitě právem!), že jsou k dispozici 750 i 1000 a nikoho na "sedmsetpade" nenapadne nadávat a poukazovat na to, že je to pouze na objemu/výkonu ošizený litr. Proč tady tomu tak je? Navíc (jestli jste na obou mašinách opravdu jeli) určitě potvrdíte, že to jsou opravdu hodně rozdílné mašiny - tahle má dost blízko k někdejšímu SMTéčku...

Míra (211) napsal 31.08.2015 v 12:25

Více by mě zajímal systém Traction Control.
Při jízdě v lehkém terénu do kopce si zadní kolo prohrábne - systém přibrzdí a pustí,zase prohrábne - systém zase přibrzdí.A to se opakuje dokud nezůstanu stát v kopci ?
Pak asi budu v půlce kopce motorku obracet,sjedu dolu,systém vypnu a kopec vyjedu.
Testoval to někdo,když se o KTM říká jaká je vhodná do terénu ?

Dolph-cz (58) napsal 31.08.2015 v 11:50

osobně se mi nelíbí,jakým způsobem tu motorku "ponížili" o proti 1190.ty motorky jsou v podstatě stejné,jen podsedlový rám je hnusně stříbrný,zrcátka hnusné kulaté,chladič zase stejný,ale stříbrný vypadá blbě,zapoměli namontovat centrální stojan...,to jsou jen naschvály,kterými se nic neušetří,jen motorku degradují...

DOMINATOR (1260) napsal 31.08.2015 v 11:31

Už tomu pomalu přestávam rozumět je to sám hybrid adventure je motard a atd...

vilemx (228) napsal 31.08.2015 v 11:12

Vůbec nerozumím tomu, proč má být 1050 nazývána polotěžkou váhou. Vždyť to je jen na komponentech a objemu/výkonu ošizená 1190, ne? Něco jako F650/700/800 nebo R850/1100 u Báwa či Junior u Fábky. Chápu ale, že mít v katalogu výstižnější slogan Očesaný příbuzný nezní tak lákavě.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist