Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
vilemx: Nechápu co je na tom k neporozumění - výkon se POUZE UBERE (sníží!!!) ne že by se jeho přísun na zadní kolo úplně zastavil a s ním zastavila celá motorka! Je to jako když ubereš o polovinu plyn a ne že ho úplně zaklapneš. Navíc je tady offroadová TC, která zasahuje o hodně později a umožňuje plynulé driftování...
Jak už ve článku píšu, já sám jsem spíš odpůrcem podobných hlídačů, ale tady mi to připadá opravdu v pohodě - kdyby tomu tak nebylo, neměl bych problém s tím to tam napsat.
Ale ten srovnávák jako námět na článek je to výborný - díky
berry111: A když pneumatika nedokáže přenést ani ten elektronikou snížený výkon, tak se stane co? Ubere to až do zastavení? Nebo naopak elektronika pozná průšvih, vybodne se na regulaci a raději nechá kolo protáčet? Míra se na tohle ptal už poněkolikáté a zatím, co to tak sleduji, nedostal kloudnou praxí ověřenou odpověď. Snad není tak těžké vzít nějaké cenduro pod zablácený kopec, navolit různé stupně TC, vydat se do boje a napsat o tom třeba ucelený článek na M.cz, jak tihle asistenti fungují u jednotlivých výrobců a modelů. I když, ono posledních pár let už cenduro a zablácený kopec tak nějak nejde dohromady
P.S. ano, výhodou to bude pro ty, kteří vůbec netuší, jak s plynem ve výjezdu pracovat. Takže valná většina .)
Míra: Ne, systém TC vůbec nepřibržďuje - pouze ubírá příděl výkonu tak, aby se zadní kolo neprohrabávalo. Při výjezdu do kopce by to tak naopak mohlo být i výhodnější.
Dolph; vilemx: Nerozumím tomu, proč například u Suzuki GSX-R je každý nadšený (určitě právem!), že jsou k dispozici 750 i 1000 a nikoho na "sedmsetpade" nenapadne nadávat a poukazovat na to, že je to pouze na objemu/výkonu ošizený litr. Proč tady tomu tak je? Navíc (jestli jste na obou mašinách opravdu jeli) určitě potvrdíte, že to jsou opravdu hodně rozdílné mašiny - tahle má dost blízko k někdejšímu SMTéčku...
Více by mě zajímal systém Traction Control.
Při jízdě v lehkém terénu do kopce si zadní kolo prohrábne - systém přibrzdí a pustí,zase prohrábne - systém zase přibrzdí.A to se opakuje dokud nezůstanu stát v kopci ?
Pak asi budu v půlce kopce motorku obracet,sjedu dolu,systém vypnu a kopec vyjedu.
Testoval to někdo,když se o KTM říká jaká je vhodná do terénu ?
osobně se mi nelíbí,jakým způsobem tu motorku "ponížili" o proti 1190.ty motorky jsou v podstatě stejné,jen podsedlový rám je hnusně stříbrný,zrcátka hnusné kulaté,chladič zase stejný,ale stříbrný vypadá blbě,zapoměli namontovat centrální stojan...,to jsou jen naschvály,kterými se nic neušetří,jen motorku degradují...
Vůbec nerozumím tomu, proč má být 1050 nazývána polotěžkou váhou. Vždyť to je jen na komponentech a objemu/výkonu ošizená 1190, ne? Něco jako F650/700/800 nebo R850/1100 u Báwa či Junior u Fábky. Chápu ale, že mít v katalogu výstižnější slogan Očesaný příbuzný nezní tak lákavě.
vilemx: Nechápu co je na tom k neporozumění - výkon se POUZE UBERE (sníží!!!) ne že by se jeho přísun na zadní kolo úplně zastavil a s ním zastavila celá motorka! Je to jako když ubereš o polovinu plyn a ne že ho úplně zaklapneš. Navíc je tady offroadová TC, která zasahuje o hodně později a umožňuje plynulé driftování...
Jak už ve článku píšu, já sám jsem spíš odpůrcem podobných hlídačů, ale tady mi to připadá opravdu v pohodě - kdyby tomu tak nebylo, neměl bych problém s tím to tam napsat.
Ale ten srovnávák jako námět na článek je to výborný - díky
berry111: A když pneumatika nedokáže přenést ani ten elektronikou snížený výkon, tak se stane co? Ubere to až do zastavení? Nebo naopak elektronika pozná průšvih, vybodne se na regulaci a raději nechá kolo protáčet? Míra se na tohle ptal už poněkolikáté a zatím, co to tak sleduji, nedostal kloudnou praxí ověřenou odpověď. Snad není tak těžké vzít nějaké cenduro pod zablácený kopec, navolit různé stupně TC, vydat se do boje a napsat o tom třeba ucelený článek na M.cz, jak tihle asistenti fungují u jednotlivých výrobců a modelů. I když, ono posledních pár let už cenduro a zablácený kopec tak nějak nejde dohromady
P.S. ano, výhodou to bude pro ty, kteří vůbec netuší, jak s plynem ve výjezdu pracovat. Takže valná většina .)
Míra: Ne, systém TC vůbec nepřibržďuje - pouze ubírá příděl výkonu tak, aby se zadní kolo neprohrabávalo. Při výjezdu do kopce by to tak naopak mohlo být i výhodnější.
Dolph; vilemx: Nerozumím tomu, proč například u Suzuki GSX-R je každý nadšený (určitě právem!), že jsou k dispozici 750 i 1000 a nikoho na "sedmsetpade" nenapadne nadávat a poukazovat na to, že je to pouze na objemu/výkonu ošizený litr. Proč tady tomu tak je? Navíc (jestli jste na obou mašinách opravdu jeli) určitě potvrdíte, že to jsou opravdu hodně rozdílné mašiny - tahle má dost blízko k někdejšímu SMTéčku...
Více by mě zajímal systém Traction Control.
Při jízdě v lehkém terénu do kopce si zadní kolo prohrábne - systém přibrzdí a pustí,zase prohrábne - systém zase přibrzdí.A to se opakuje dokud nezůstanu stát v kopci ?
Pak asi budu v půlce kopce motorku obracet,sjedu dolu,systém vypnu a kopec vyjedu.
Testoval to někdo,když se o KTM říká jaká je vhodná do terénu ?
osobně se mi nelíbí,jakým způsobem tu motorku "ponížili" o proti 1190.ty motorky jsou v podstatě stejné,jen podsedlový rám je hnusně stříbrný,zrcátka hnusné kulaté,chladič zase stejný,ale stříbrný vypadá blbě,zapoměli namontovat centrální stojan...,to jsou jen naschvály,kterými se nic neušetří,jen motorku degradují...
Už tomu pomalu přestávam rozumět je to sám hybrid adventure je motard a atd...
Vůbec nerozumím tomu, proč má být 1050 nazývána polotěžkou váhou. Vždyť to je jen na komponentech a objemu/výkonu ošizená 1190, ne? Něco jako F650/700/800 nebo R850/1100 u Báwa či Junior u Fábky. Chápu ale, že mít v katalogu výstižnější slogan Očesaný příbuzný nezní tak lákavě.