yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
McAntos (36) napsal 26.11.2012 v 18:16+7

Zdravim vsechny, musim se te motorky trochu zastat.
Uz jsem jezdil skoro na vsem co jsem si v parte mohl vypujcit za roky co jezdim. Doma mam Busu na cestovani, protoze se nerad pretahuji s Octavkarema na dalnici v levem pruhu, litroveho
V-Stroma na nase rozbite okrsky a na podzim a zimu XR 650 r.
To jen tak mimochodem pro objektivnost meho hodnoceni.
Zapujcil jsem si Crosstourera u prodejce Hondy v Dobrichovicich.
Sedl jsem na Crosstourera a bratr mezi tim na moji Busu.
Narovnal jsem ho nahoru ze stojanu a hned jsem si rekl ku.va,tezke.
Od te chvile uz jen sama pozitiva.
Nez bratr zaradil jedna tak ja uz byl davno na vyjezdu na hlavni silnici se silou odpovidajici tocivemu momentu me Busy a to me velmi mile prekvapilo.
Jelikoz jsem zvykly z auta na automat tak jsem nemel nejmensi problem. Jezdim s V6 3,6 benzin automat, proto jsem se hned od zacatku soustredil na kultivovanost a chod motoru.
V rezimu D radi motocykl na muj vkus brzo a diky tomu jsou patrne mirne vibrace motoru kolem 2500 ot.Kdo jezdi na KTM nebo na Ducati nepozna nic .Predpokladam, ze logika razeni je tak nastavena kvuli nizsi spotrebe.
Reseni je tedy rezim S a to je fakt pecka.
Do 6000 ot. to taha lepe nez Busa s tim rozdilem, ze sedis vysoko, drzis siroka riditka, mas prehled a snadnou kontrolu.
Nejlepsi na ni jsou zatacky a hlavne vyjezdy z nich, ktere se daji prirovnat k nove 150 konove Multistrade (skoda, ze jsem je nemohl mit vedle sebe soucasne).
Multistrada je hezci a sportovnejsi.
Crosstourer je uzivatelsky vstricnejsi hlavne s DCT a uplne z nej vyzaruje propracovanost a nesmrtelnost.
Kdyz s tim neprasknes o zem budes jezdit porad a levne.
V reakci na jeden prispevek, ktery jsem pred chvilkou cetl,
" ze nejde na zadni nebo jak na zadni?" tak jde a jak .
Proste jedete na prvni automaticky rychlostni stupen v jakemkoli rezimu, rychlosti chuze a plynule otocite plynem na doraz. V 5000 ot. se pozvolna vyhoupne nahoru (diky V4 1200) a nebo si prepnes na rezim S, nastavis si na jedna ustalenych 3000 ot. milimetr uberes na plynu
a plnej a mas ji tam okamzite .
Kdyz to shrnu tak ta motorka ma opravdu smysl hlavne s DCT
protoze vam usetri hodne energire, ktera vam zbyde pro pozitek z jizdy.
Ja mam na motorkach najeto neco pres 120 000 Km a to hlavne v CR, kdyz jedu na Buze a chci ji dat za usi tak ji vytacim a radim co nejrychleji, protoze i pro prevodovku to je nejlepsi. Pri primem zrychleni nam pri razeni pocit jak kdyby do mne strelil blesk (jak jsem se zminil, jen tak je to rychle a pro prevodovku dobre).
Potom kdyz jedu zpet jsem vetsinou unaveny a po jidle a radim napr. od semaforu 1-3-6, protoze se mi uz nechce vytacet kazdy kvalt nez se dostanu na 6 kdyz mam prebytek kroutaku. A o tom je Crosstourer DCT.
Jsem zvedav na vase reakce

Pekny vecer.

McAntos.

Jindros (0) napsal 26.11.2012 v 17:53

Jenom pokus Hondy jak přetáhnout pár zákazníků od BMW, ale s tou cenou příplatkové výbavy to nebude mít jednoduché.

Hanibol (3) napsal 26.11.2012 v 17:17

Moje postřehy z osobní zkušennosti:
1) motorka je zajímavá jen tou DCT převodovkou, jinak šeď
2) originál nízké plexi nepoužitelné díky vzpřímené poloze sezení, nutno dokoupit vyšší
3) DCT převodovka se ocení pouze při popojíždění ve městě
4) manuální řazení si neplést s obdobným sekvenčním řazením v autě. Při ručním podřazení hned nato opět nastupuje automat a řadí výše - určitě se to nedá zvednout na zadní, ale to nemusí mrzet
5) vynikající ovladatelnost při jízdě

Maxim (21) napsal 26.11.2012 v 15:47+1

jo a oficialni video je nejhorsi co jsem kdy videl!

Maxim (21) napsal 26.11.2012 v 15:45-2+2

Ty brdo,jak to tak ctu,tak jsem snad jedinej,kdo by do toho klidne sel??!PRO ME ta motorka ma vsechno plus troufnu si rict spolehlivost hondy (nemluvim ted o DCT,nepotrebuju,nechci,k hovnu).Pro me pouze vylepsit ochranu spodku (to je otres) a lepsi padaci ram,jak uz nekdo napsal. Pak nemam vubec problem.Kdo ma zkusenosti s tezkou motorkou,vi ze to zase takovej problem neni.jen nutno s tim pocitat.suma sumarum,za me ok!

Gizzly1983 (0) napsal 26.11.2012 v 15:35-1

Chvala bohu za drateny kola ... mne se na tyhle cestaky (endura) proste litaky nepasujou ...

ARCTIA (2) napsal 26.11.2012 v 14:26

Mel jsem možnost Crosstourera vyzkoušet i s DCT a musím s autorem na 100% souhlasit, hodnotil bych ho úplně stejně a taky bych si vybral klasiku a ne automat, ale zkušenost zajímavá.

alexa7 (101) napsal 26.11.2012 v 14:21-3

A jak to dám bez spojky na zadné ??
Taká ch.jovina... kto nechce radiť nech si kupi skuter alebo auto a automatom. Asi by sa mohla vyhlásiť súťaž o najsterilnejšiu moto roka.Honda by mala hneď niekolko modelov v top ten Týcht japončíkov asi kastruju čo to vymýšlajú.

matuS (26) napsal 26.11.2012 v 13:59+1

nechapem tuto motorku. 285kg a 130k, uz len toto je zly zart.
Okrem automatu, ktory si asi par ludi kupi, ta motorka nie je nicim zaujimava, v nicom moderna, a nicim lepsia ako konkurencne motorky.

seikos (975) napsal 26.11.2012 v 13:56

rrss: bavíme se o nové motorce. To bys mohl rovnou říct že to vypadá jako BMW, protože to má dvě kola, jako R23

pernik92 (163) napsal 26.11.2012 v 13:27

podle mě jsou všechny nové cestovní endura vynikající mašiny ale kdybych měl možnost si nějakou vybrat na cestu kolem světa tak bych nebral žádnou
ty mašiny jsou příliš těžké, plne elektroniky ktera se na cestach neda opravit a taky i zpracování a kvalita už neni to co byla před xxx lety kdy se zrodili legendy jako Africa, SuperTenere, Dr Big a další

rrss (0) napsal 26.11.2012 v 13:03

seikosi na začátku - to jen pro tebe je 1200GS to pravé. Já si vybral 11ku a ne GS a myslím, že jsem dobře udělal :)

hiffson (5) napsal 26.11.2012 v 12:35

SirIndy: Nikdo nevyrobí DCT když bude fungovat jako klasická motopřevodovka se spojkou a řadičkou . Tohle je elektronická věc co nahrazuje automat a má jen možnost +- na řidítkách.

Mě dostávají ty budíky, když pominu množství údajů tak vzhled a čitelnost na úrovni nějaké 250 za 100tis.

Lazyfucker (84) napsal 26.11.2012 v 11:59-4+3

já vám nevím, ale svět se v prdel obrací, sou ty nové motorky jaksi o hovně, číselné i velikostní absolutoria a kdesi cosi,ale emocu z té motorky mám jedinou - krajně negativní, ale co taky čekat od hondy (ale motorky o hovně už dělají všeci).

SirIndy (56) napsal 26.11.2012 v 11:23

hiffson: Normalne bez spojky radit nechci a tezko budu davat na cenduro quickshifter, ta dvouspojka se mi zda jako dobre reseni. Vzdyt pisu, ze bych radil, automatiku nechci.

crxjet (258) napsal 26.11.2012 v 11:09+1

seikos - s tvym nazorem naprosto souhlasím, každá z nich má něco do sebe a každá osloví někoho jinýho mě oslovilo v poslední době VFR 1200 a nikdo mi to nerozmluví, i kdyby tu motorku sepsul největší odborník

Alamo (207) napsal 26.11.2012 v 11:03

Já vím, že jo. Ale nemohl jsem si pomoci

seikos (975) napsal 26.11.2012 v 10:57+4

Alamo: tahle diskuse je zbytečná, když si každej chválí to svoje

Já si myslím že GS, Stelvio, Crosstourer, Super Tenere a Explorer jsou na vrcholu nabídky. Všechny dobře jedou, dobře brzdí, dobře chrání, jsou pohodlný a těžký. A jen ten, kdo si je projede všechny je schopen subjektivně zhodnotit která je ta nejlepší. A asi nejlepší není žádná. Každá je jiná a lepší v jiných oblastech.
No a teď se k nim přidala i KTM s 19" předkem

Alamo (207) napsal 26.11.2012 v 10:51-6

V této kategorii motocyklů je jen jeden vítěz
Yamaha XT1200Z Super Ténéré

DemolitionDave (112) napsal 26.11.2012 v 10:48

crxjet-nádherná? Kvůli tomu, že máš Hondu se nemusíš takhle snažit

crxjet (258) napsal 26.11.2012 v 10:39+2

RadekS - jo jení to pro malý slabý smrady :) jinak je nádherná, příplatky za doplńky k zblití, volil bych taky radši klasické řazení...a seikos zase dělá reklamu na vošklivý stelvio

hiffson (5) napsal 26.11.2012 v 10:39

SirIndy: na to nepotřebuješ dvojspojkovou převodovku. A hlavně doporučuju řadit. Když vidím jak řadí lidi co vyjedou jednou za měsíc tak bych zvracel.

SirIndy (56) napsal 26.11.2012 v 10:38

Radek_S: U Hondy si asi rekli, ze Varadero porad neni dostatecny mastodont a musi ho necim trumfnout

SirIndy (56) napsal 26.11.2012 v 10:38+1

Dvouspojkovou prevodovku bych bral, ale zaroven by to muselo mit i spojkovou packu a radicku. Potom by mohl clovek na jednicku spojkovat a ostatni kvalty tam kopat bez spojky

Radek_S (11) napsal 26.11.2012 v 10:21

285kg

DemolitionDave (112) napsal 26.11.2012 v 10:13-1

Zase dvouspojková převodovka . Mě tahle motorka neoslovila ničím..

seikos (975) napsal 26.11.2012 v 10:06-5+2

hiffson: no, ono za cenu Hondy v základu pořídíš plně vybavený Stelvio v NTX

shadow_7pade (25) napsal 26.11.2012 v 09:49+1

moto fajn,cena priplatkovych veci masaker,12V zasuvka za 3tis.? mna to vyslo na 3eur,montaz svojpomoc.o vyhrievanych heftoch ani nehovorim.honda je znama sialenymi cenami priplatkovych veci.

hiffson (5) napsal 26.11.2012 v 09:49+1

Ta cena doplňků by pokryla koupi celého staršího a spolehlivějšího stroje v podobné výbavě. Budu na věky veteránista a rád.

jednoslunicko (0) napsal 26.11.2012 v 08:47-1+1

tak s touhle dámou bych vyrazila až na konec světa




TOPlist