Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nemůžu si pomoct - musím ještě jednou :
"útěchu" najdou všichni ortodoxní dvoutaktáři ve článku
Alana Catcartha "Poslední dvoutaktní výstřel" ve dnešních ČMN,
případně na DVD "MOTO GP"(s českým! komentářem),
kde Valentino Rossi říká jednoznačně: NEJVĚTŠÍ ZÁVODY A ZÁBA-
VA BYLA NA DVOUTAKTNÍCH(!!!)PůLLITRECH GP ...
Motocykl "jako cumel" - ale jen na pohled (ZDÁLKY, abych ne-
zahlídl ani nejmenší´kousek´motoru!).
"Samý hájteky a dyzajny" a pak si přečtu v technic.údajích
ROZVOD DOHC a POČET VENTILů 4 ...
(už samo slovo ROZVOD je nepěkný a ventilů "na dvoutakta
nějak moc" - ten má přece jen dva a to na pneuškách, ne!?)
Vypadá moc pěkně, ale stejně bych místo ní bral radši KTM 125 Duke. Ten podvozek je fantastickej. Bohužel asi drtivá většina potenciálních majitelů bude koukat jenom na vzhled, a tak je pro ně Aprilia jasná volba...
viděl sem jí už i ve vrbovce za "akční" cenu 99.000,- Kč a musím říct, že vůbec nevypadala jako malorážka
jinak škoda, že EU omezení je taková, bohužel je to i vidět na zadní gumě rs4 125, ta je jak z menší rs 50 :/
vypada moc pekne. Libi se mi ze male motorky jsou podobnejší větším sestřičkám škoda že ty novější větší vypadají jako 125 joo být tak mladý,malý a mít bohatší rodiče ...
Martinxxiv tak porovnej spotřebu...to je pro hodně šestnáctiletých nejdůležitější ! pokud teda nejsou nějací boháči :)
...RS 125 je lepší,tahle je sice hezká,ale čtyřtaktní.A stopetadvacítku ve čtyřtaktu bych si já osobně,nikdy nekoupil
No je fakt pekná ...
Jenom tak menší dotaz, kde to má palivoměr? Teplota je hezká věc, nebo to píše jenom dojezd?
Pěkné ořezávátko Od kdy přestali dělat 2T? Karapet mě to překvapilo.
Nemůžu si pomoct - musím ještě jednou :
"útěchu" najdou všichni ortodoxní dvoutaktáři ve článku
Alana Catcartha "Poslední dvoutaktní výstřel" ve dnešních ČMN,
případně na DVD "MOTO GP"(s českým! komentářem),
kde Valentino Rossi říká jednoznačně: NEJVĚTŠÍ ZÁVODY A ZÁBA-
VA BYLA NA DVOUTAKTNÍCH(!!!)PůLLITRECH GP ...
Včera jsem ji potkaů v praze troji u zoo. Vypadá moc pěkně a na první pohled jí člověk nerozezná od rsvčka.
bart.john: 100%ní pravda
Motocykl "jako cumel" - ale jen na pohled (ZDÁLKY, abych ne-
zahlídl ani nejmenší´kousek´motoru!).
"Samý hájteky a dyzajny" a pak si přečtu v technic.údajích
ROZVOD DOHC a POČET VENTILů 4 ...
(už samo slovo ROZVOD je nepěkný a ventilů "na dvoutakta
nějak moc" - ten má přece jen dva a to na pneuškách, ne!?)
s podozkem jsem naprosto spokojenej...je stavitelnej v zadu :) myslím že je tam šest stupňů :)
s podozkem jsem naprosto spokojenej...je stavitelnej v zadu :) myslím že je tam šest stupňů :)
FoReVeR22> Yamaha má pružnější a o trošičku silnější motor, ale Duke kontruje zase perfektním podvozkem, skvělou jízdní agilitou a kvalitou zpracování
No mě se moc nelíbí, jsem spokojenej s mojí yamahou WR 125X ale mohli by jste srovnat s yamahou yzf-r125 :)
Vypadá moc pěkně, ale stejně bych místo ní bral radši KTM 125 Duke. Ten podvozek je fantastickej. Bohužel asi drtivá většina potenciálních majitelů bude koukat jenom na vzhled, a tak je pro ně Aprilia jasná volba...
viděl sem jí už i ve vrbovce za "akční" cenu 99.000,- Kč a musím říct, že vůbec nevypadala jako malorážka
jinak škoda, že EU omezení je taková, bohužel je to i vidět na zadní gumě rs4 125, ta je jak z menší rs 50 :/
super design
mito ala 916 byl hit tak proč ne
zlatej dvoutakt
vypada moc pekne. Libi se mi ze male motorky jsou podobnejší větším sestřičkám škoda že ty novější větší vypadají jako 125 joo být tak mladý,malý a mít bohatší rodiče ...