Kawasaki ZX-6R vs Yamaha YZF-R6 vs 2x Honda CBR600RR
Text: Tomáš Mikšovský , Libor Milota , Tomas Mysliveček , Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický , Tomas Mysliveček | Zveřejněno: 9.8.2009 | Zobrazeno: 88 673x
Text: Tomáš Mikšovský , Libor Milota , Tomas Mysliveček , Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický , Tomas Mysliveček | Zveřejněno: 9.8.2009 | Zobrazeno: 88 673x
matrix: ja sem objektivni, kdyz neco dela Honda dobre, tak to priznam
to uz je na kazdym,jestli si na to bude myslet nebo ne.ze by se to tam nedavalo kvuli lidsky blbosti je ptakovina.myslim,ze napriklad jedne vyrazne blikajici kontrolky si vsimne kazdy.
Jinak by mě zajímalo kdo z vás co tady debatujou vůbec přemýšlelo že si tuhle motorku koupí.
Maxim
ESP není ABS a ABS nevypneš. Asi to nějaký důvod mít bude. A srovnávat sportovní motorku a sportovní auto není zas takový rozdíl.
Bubrak
Tobě se něco líbilo na Hondě? Nejsi nemocnej ? Jinak okruvka je na okruh a tam to prostě dělaný není. A kdyby jsi to ABS nutně chtěl a zároveň s toho chtěl mít okruhovku. (Absolutní blbost 10 kg ke stejně 10 kg) Tak si tu pojistku vytáhneš. Já právě chápů ten důvod proč to nejde přepnout. Už vidim jak pojedeš někam si zařádit zařádit, tak to vypneš. No jo jenže pak pojedeš domů pohoda klídeček. Najednou začne chcát a ty mám ABS klídek. Hamstneš za brzdu a o jeden křížek na silnici víc. Nebo pojedeš úsek co znáš, tak to vypneš a najednou za zatáčkou štěrk a už se vezeš. Prostě že tam ten přepínač není anuluje lidskou blbost.
motorka s abs je urcite supr,ale jeste vic supr by bylo,kdyby se to proste dalo vypnout,nevim co je na tom k debate??navic najezdim denne 400 km v aute a rozhodne jsou situace kdy i v aute mi ABS zrovna nepomuze!!navic v aute jde prece taky vypnout esp, airbag a veskera podobna elektronika.proc ne u moto??
srovnavat auto a motorku? nevim nevim
matrixbiker: a do deste budes mit druhou s abs? me to abs prislo super, kdyz to testovali na litru na vode, tak mi prijde skoda, ze musis mit 2 motorky vlastne
Bubrak
Prvotně je to motorka určená do provozu. Třeba Nissan GTR okruhový auto, ale má airbagy a ABS. Když budu chtít okruhovku tak si koupím bez ABS.
po přečtení všech komentářů bych některým jedincům doporučoval změnit nick na "KAFEMLEJNEK", protože s železnou pravidelností neustále ty stejný plky píšou pod každý článek
matrixbiker: chtel si snad napsat 'okruhovy auto'
Jinak kdo z vás má auto s ABS a jde mu vypnout ?
Funguje to jako normální brzdy. V autě máš posilovač na motorce nic takovího není.
Tak vypnout to takhle asi půjde, ale nevim kdo za tebe pak bude brzdit. Teď jenom spekuluju, nejel jsem na tom, neviděl jsem to v akci, jenom co mam vyčtený, ale brzdění potom bude asi jako v autě s vypnutym motorem.
Hawk: A jakto ze to jde vypnout vytahnutim pojistky?
Bubrak
Jasně a kawasaki dělá hezký motorky. Tyhle pohádky si nech na někoho kdo ti to bude žrát.
ad ABS> proč by mělo jít vypínat? Pokud ho nechceš, tak si koupíš verzi bez C-ABS. C-ABS konstrukčně nedovoluje přepnout na manuál. Pokud by to udělali, byl by celej systém jednou tak drahej.
Já si snahu Hondy ve vývoji v oblasti bezpečnosti cením..Ale pokud to za určitých podmínek (suchá silnice a nejprudší brzdění) nefunguje na 100%, rozhodně by to mělo být vypínatelné, ne nějakým lovením pojistky, ale nejlépe za jízdy tlačítkem na řidítku..
matrixbiker: nojo, ale tohle C-ABS je specialne na okruhovky upravovany z klasickeho ABS
Co se týče absence ukazatele zařazené rychlosti u hondy. To už mi tam víc chybí laptimer, ale na druhou stranu honda má jako jediná ukazatel paliva. (Což nebylo v recenzi napsané) Antihoping Honda nemá, ale na druhou sranu kdo to v provozu potřebuje.
Já nevim všude C-ABS chválej a to si jako myslíte že je to dělaný na okruh ? Vemte to například do hořic po pátým kole to oceníte, až vám někdo hodí písek pod kola. Jinak na okruh t fakt dělaný není, proto mám bez ABS.
ABS a tomu podobna elektronika by mela jit urcite vypinat!Vubec nejsem motorkar,ale myslim,ze nekdo kdo ma hodne najezdeno a mozek v hlave to nevyuzije a naopak mu to muze udelat problem.kazdopadne verim,ze uz to nekolika lidem zachranilo kejhak jinak k honde...nekdo proste chce hodnou (nudnou), trvanlivou a podle me zpracovanim nejkvalitnejsi motorku co nijak extra neumi prekvapit...minimalne mne tyhle vlastnosti vubec nevadi
Já myslím, že to tady kvalitně promažou... ale jinak se pěkně chlámu!!!
Apeluji na testmany tohoho fora, aby příště k testu přizvali i Blackbirda... myslím, že bychom se nestačili divit!
MichalR10: a to má XX z roku 98 pořád větší výkon než všechny tyhle šestky. A s tím jak se přehazuje ze zatáčky do zátáčky by je na okruhu pojezdil všechny!
ZZR1200: jo mas pravdu, v tomhle i treba na KIMS u Kawy, taky bych rad mel moznost to vypnout
Dovolte mi zde použít slova "klasika"! Všechny... opakuji VŠECHNY tyhle šestky jsou jen KOPIE Blackbirda XX!!!
Divim se, že se tu ještě moc nemluvilo o ABS.. Jakákoli elektronika zasahující do ovládání motorky by měla jít, když ne do kytek, tak aspoň vypnout..Trochu se tý elektroniky děsím. Za pár let to bude samo brzdit, samo přidávat plyn a samo zatáčet.. A ještě později už budem motorky řídit jen virtuálně v křesle obýváku. Je to přeci bezpečnější..Akorát, že z toho všichni zblbnou.
grifindoor> a nebo 1100 XX...
Tomm46> Já na silnici jezdim jen s náklaďákem, mě někdy předjížděj i skútry když jedu naloženej do kopce, takže to ani nesleduju. A v lese mě těžko bude předjíždět supersport